Lokalizácia
Formulár sa odosiela
jop pri vidle s Grip patronou ide aj na mazanie rovnaký olej ako do patróny
Zobraziť komentár 13.12.2020 - 19:39:56
00
+ 3cc do vzduchovej komory
Zobraziť komentár 13.12.2020 - 19:47:11
00
arrow_leftvladino95 napísal:
Asi mas pravdu, ma to Grip patronu. Tak potom aj do druhej nohy 5w potom?

Malo by to byt asi takto:
Vzduchova noha - 10ml 20wt + zhora do vzduchovej komory 3ml 20wt. Tlmičova noha - 40ml 5wt. Ale prosím skúsenejších borcov z témy nech nás skontrolujú. Vďaka.
Zobraziť komentár 13.12.2020 - 19:50:22
02
2 druhy oleja do jednej vidly.hmm 😎
Zobraziť komentár 13.12.2020 - 20:25:14
00
Chlapi, aký olej do vidly Auron RC2 PCS? Vo videu dal 15wt. Je to ok? Do spodných nôh namiesto vazelíny...
Napr. takéto niečo https://www.filtreaoleje.sk/detail-produktu/motul-fork-oil-expert-mh-15w-1l-5528/
Zobraziť komentár 14.12.2020 - 13:59:12
00
arrow_leftskynet napísal:
Chlapi, aký olej do vidly Auron RC2 PCS? Vo videu dal 15wt. Je to ok? Do spodných nôh namiesto vazelíny...
Napr. takéto niečo https://www.filtreaoleje.sk/detail-produktu/motul-fork-oil-expert-mh-15w-1l-5528/

Zo skúseností so Suntour vidliciami, čím hustejšie, tým lepšie. Osobne som použil obyčajný 20W motorový olej a bez problému, vidlica chodila lepšie a vydržalo jej to dlhšie :D
Zobraziť komentár 16.12.2020 - 22:19:16
00
Dnes "tenkrát poprvé" rozborka tlmiča FOX Float DPS. Kus babračka s tesneniami ale nič hrozné - zvládne to každý.

Prílohy:

IMG_20201217_195704.jpg
IMG_20201217_195704.jpg 664.87 KiB 6 Otvoriť v novom okne thumb_up2thumb_down

Zobraziť komentár 17.12.2020 - 19:59:42
07
Dobra praca!

.. inak to nie je potrebne hned menit. Tie oringy vydrzia celkom vela pokial su namastene.

Ja napr. tak 2-3x za sezonu ho otvorim, skontrolujem, vycistim, namastim podla datasheetu..

www.ridefox.com

https://www.ridefox.com/fox17/help.php?m=bike&id=755


skoro 30e za zopar tesneni a par kvapiek oleja je celkom slusny naklad :)
Zobraziť komentár 18.12.2020 - 11:54:02
00
prosim vas potreboval by som radu :) svokor je uz zufaly zo svojej sedlovky reverb stealth...ostala zaseknuta v dolnej polohe, sla na repas vraj do bajky.sk, po navrate fungovala v garazi bez problemov, ale hned prvy vyjazd v teplote okolo nuly sa problem zopakoval....reklamacia servisu, ten to uz vraj poslal niekde do cz, opat v garazi OK, vonku vcera bolo tesne nad nulou...cca po hodine prve zasunutie a hore uz opat nesla...len silou aj to len cca do polovice...nevie niekto co mohli 2 servisy zanedbat? predtym bola normalne jazdena aj v zime bez problemov...sedlovka ma cca 4 roky..teraz nevie ci ju ma poslat znovu, opat s nejasnym vysledkom...
Zobraziť komentár 18.12.2020 - 12:00:40
00
pri tych starsich reverboch to bolo normalne ze pri nizkej teplote sa vracali pomaly alebo nevracali vobec, nech ju skusi nafukat na maximalny povoleny tlak (tusim 250PSI) a nech si ju nastavi na najrychlejsie vysuvanie
Zobraziť komentár 18.12.2020 - 12:04:41
00
to sme skusali, do povodneho stavu sa uz nedostane ani v teple (proste tam nieco prdne)...jazdil som ju predtym aj v mrazoch a nemal som snou nikdy problem....ja som to rozobrate nikdy nemal, tak neviem co vsetko sa meni resp. co vsetko sa ma menit pri repase a ci je mozne, ze nieco co mali nevymenili...
Zobraziť komentár 18.12.2020 - 12:09:41
00
arrow_leftGlance napísal:
Dobra praca!

.. inak to nie je potrebne hned menit. Tie oringy vydrzia celkom vela pokial su namastene.

Ja napr. tak 2-3x za sezonu ho otvorim, skontrolujem, vycistim, namastim podla datasheetu..



https://www.ridefox.com/fox17/help.php?m=bike&id=755


skoro 30e za zopar tesneni a par kvapiek oleja je celkom slusny naklad :)


Hej, máš pravdu, ja som to takisto zhodnotil, keď som to rozobral a vylúpol prve gumené tesnenie - bolo úplne vpohode aj napriek tomu, že to bolo to čo je na piestnici a je teda najviac exponované voči bordelu. Ale tak ja som tlmič aj vidlu po každom väčšom výjazde vyutieral do sucha a prestriekal Brunoxom a naozaj tie guferá boli ako nové (a to majú najazdené 280 hodín)....Po tejto skúsenosti rozmýšľam, že keď budem servisovať vidlu, či má význam vôbec meniť tie gumené tesnenia?
Zobraziť komentár 18.12.2020 - 13:32:37
00
pol skor bude problem v ovladani,ako sedlovke.Netecie,je dobre odvzdusnene?
Mne nesla vonku uz tiez skoro vobec po roku,odvzdusnil som na novo ovladanie a ide ako ma.
Zobraziť komentár 18.12.2020 - 13:55:36
00
ano ako vravim v garazi fungovala...potom uz odvzdusnenie nepomoze...
Zobraziť komentár 18.12.2020 - 14:00:35
00
arrow_leftmarekr napísal:
Hej, máš pravdu, ja som to takisto zhodnotil, keď som to rozobral a vylúpol prve gumené tesnenie - bolo úplne vpohode aj napriek tomu, že to bolo to čo je na piestnici a je teda najviac exponované voči bordelu. Ale tak ja som tlmič aj vidlu po každom väčšom výjazde vyutieral do sucha a prestriekal Brunoxom a naozaj tie guferá boli ako nové (a to majú najazdené 280 hodín)....Po tejto skúsenosti rozmýšľam, že keď budem servisovať vidlu, či má význam vôbec meniť tie gumené tesnenia?


Nemyslim si.. pokial sa o to takto staras, tak nepocitis rozdiel..

S vidlou je to podobne ako s tym tlmicom - zhodis spodne nohy a uvidis ako budu vyzerat penove kruzky a povodny olej. Kup si izopropanol do kt.namocis penove a odmastis creva + vazelinu na gufera (napr sram butter). Napustis olejmi a jazdis :) Pokym toto robis pravidelne tak gufera vydrzia 3+ rokov. Jazdim tu istu vidlu co ty a chodi pekne aj bez vymenenych g

PS: mate niekto skusenosti s kruzkami z ali?
Zobraziť komentár 18.12.2020 - 15:01:11
00
keyboard_arrow_up