Lokalizácia
Formulár sa odosiela
Je velmi jednoduché zistiť či su tesnenia v tlmiči ok napriklad, najazd cca 5000km cca 2sezony umňa potom som rozobral oleja samozrejme uz skoro vobec tak som vyčistil doplnil olej cca namiesto 3ml som dal 5ml a začal jazdiť po pár jazdach stále pustál olej čo by nemal to je náznak toho že tesnenia su určite uz nefunkčne. Jazdil som ďalej do 2mesiacoch tam už nebolo skoro nič. Mám to odskušané aj v letných podmienkach aj v zimných podmienkach .
Zobraziť komentár 18.12.2020 - 15:01:50
00
arrow_leftpol napísal:
ano ako vravim v garazi fungovala...potom uz odvzdusnenie nepomoze...

Problem je podla mna v tom ovladani. Tlacitko ako tak funguje aj v zime, ale ak mas packu X1 remote, tak v zime sa ovladanie zavzdusnuje. Asi ked sa packa vracia do vychodiskovej polohy. Tiez som sa s tym babral dve sezony na dvoch roznych sedlovkach. Neriesitelny problem. Dal som mechanicke ovladanie a je pokoj. Proste inzeniri nepocitali s tym, ze sa bude jazdit aj pod 10 stupnov :)
Zobraziť komentár 18.12.2020 - 15:05:35
00
Ahojte, práve som dokoncil servi Fox Rhythm 34, 130mm travel. Výmena oleja + vybratá vzduchova patróna a vycistena guca vazeliny. Je možné že keď som všetko zložil ako ma byt, tak mi travel narástol na 135mm?
Zobraziť komentár 18.12.2020 - 22:25:31
00
pozatlacaj paru krat vidlicu nech sa ekvalizuje pozitivna a negativna komora ci to pomoze
Zobraziť komentár 18.12.2020 - 23:21:45
00
arrow_leftMobius147 napísal:
pozatlacaj paru krat vidlicu nech sa ekvalizuje pozitivna a negativna komora ci to pomoze

Ďakujem, skúsim. Mám to pozatlacat pri takom tlaku ako som mal pred servisom (110psi) alebo kúsok odpustiť? Vďaka.
Zobraziť komentár 18.12.2020 - 23:42:17
00
arrow_leftmarekr napísal:
Ďakujem, skúsim. Mám to pozatlacat pri takom tlaku ako som mal pred servisom (110psi) alebo kúsok odpustiť? Vďaka.

Je to asi jedno, odporuca sa postupne nafukat, pozatlacat a opakovat kym nebudes mat taky tlak aky chces.
Zobraziť komentár 18.12.2020 - 23:46:21
00
Viac zdvihu nez je default, znamena vyssi tlak v pozitivnej komore ako v negativnej, takze ako Mobius pise, len ju parkrat zatlac (kludne staci prvych cca 10%, priblizne tam sa nachadza vyrovnavaci port) a mal by si pocut aj jemne zasycanie..
ak nepomoze, je mozne, ze sa ti vazelinou upchal port - v tom pripade treba rozobrat, precistit a dat jej menej :)
EDIT: je jedno pri akom tlaku to robis
Zobraziť komentár 19.12.2020 - 13:20:23
00
arrow_leftDanoL91 napísal:
Viac zdvihu nez je default, znamena vyssi tlak v pozitivnej komore ako v negativnej, takze ako Mobius pise, len ju parkrat zatlac (kludne staci prvych cca 10%, priblizne tam sa nachadza vyrovnavaci port) a mal by si pocut aj jemne zasycanie..
ak nepomoze, je mozne, ze sa ti vazelinou upchal port - v tom pripade treba rozobrat, precistit a dat jej menej :)
EDIT: je jedno pri akom tlaku to robis

No skúšal som to a nepomohlo, zdvih ostal stále vyšší. Znamená to nejaký extra problém alebo s tým môžem jazdiť?Nechce sa mi velmo 2x rozoberať vidlu. Vďaka.
Zobraziť komentár 19.12.2020 - 16:32:16
00
Kto nič nerobí - nič nepokazí.

Rozobrať a šetriť vazelínou...
Zobraziť komentár 19.12.2020 - 16:51:07
01
arrow_leftmarekr napísal:
No skúšal som to a nepomohlo, zdvih ostal stále vyšší. Znamená to nejaký extra problém alebo s tým môžem jazdiť?Nechce sa mi velmo 2x rozoberať vidlu. Vďaka.

Kedze sa jedna len o 5mm, tak z hladiska bezpecnosti je to uplne jedno, len prides o trocha citlivosti na jemne nerovnosti.. ale pochybujem, ze to mas sancu citit pri realnom pouzivani..
Zobraziť komentár 19.12.2020 - 17:45:13
00
arrow_leftDanoL91 napísal:
Kedze sa jedna len o 5mm, tak z hladiska bezpecnosti je to uplne jedno, len prides o trocha citlivosti na jemne nerovnosti.. ale pochybujem, ze to mas sancu citit pri realnom pouzivani..

OK, hej jednalo sa mi o bezpečnosť a hlavne aby sa vo vnútri dačo nepokazilo. Asi to teda nechám tak. Je nejaká šanca ze pri bikovani sa mi ten port odopcha?
Zobraziť komentár 19.12.2020 - 17:48:15
00
A ako si odmeral travel? Meral si vnutorne nohy od gufera po korunku? Keď áno tak tých 5 mm bude "rezerva". Inak ja osobne si nemyslím že zdvih môže "nárast" keď je upchatý port. Opačne to možné je, keď ti negatívka sťahuje zdvih.
Zobraziť komentár 19.12.2020 - 18:28:12
02
otázka je, či tam tú vazelínu vôbec treba dávať, ja to pred skompletovaním namažem iba olejom, tým istým olejom ktorý je v nohách vidlice (tesnenia, prachovky, piest...)
Zobraziť komentár 19.12.2020 - 18:29:51
00
arrow_leftflinty napísal:
A ako si odmeral travel? Meral si vnutorne nohy od gufera po korunku? Keď áno tak tých 5 mm bude "rezerva". Inak ja osobne si nemyslím že zdvih môže "nárast" keď je upchatý port. Opačne to možné je, keď ti negatívka sťahuje zdvih.

Meral som vnútorné nohy, od vrchu gufera po korunku. Tiež rozmýšľam ze ako je možné že to narástlo, keď ten piest je zo spodu upevnený maticou do nohy a zase na opačnej strane je segerka ktorá to tiež nepusti.
Zobraziť komentár 19.12.2020 - 18:50:02
00
arrow_leftbmprsvz7777 napísala:
otázka je, či tam tú vazelínu vôbec treba dávať, ja to pred skompletovaním namažem iba olejom, tým istým olejom ktorý je v nohách vidlice (tesnenia, prachovky, piest...)

No vazaliny keď porovnám co tam bolo a koľko som tam toho dal ja = na špičku prsta som pretrel gumky a vrch...
Zobraziť komentár 19.12.2020 - 18:52:30
00
keyboard_arrow_up