Včera mi praskol rám na mojom CTMku, chcem sa opýtať na všeobecný názor, možno názor odborníka, či má zmysel toto zvárať alebo je to skutočne na výmenu rámu.
Konkrétne sa jedná o materiál ALU6061 (triple butted)
Rám je CTM-Caliber 2.0 2014
Tak ak by sa našiel niekto kto má s týmto skúsenosť a poradil mi, že čo s tým teraz.
Ďakujeeem
Riadny zdierač 100eur
Problem je v tom ze sice zvar drzi, ale praskne to hned vedla neho.
Korektne by to malo po zvaranie prebehnut celou procedurou s nahrievanim a ochladzovanim presne podla postupu pre danu zliatinu
.. a to z dovodu odstranenia vnutorneho pnutia z prehriatia materialu.
Marek, v tvojom pripade si to daj zvarit a sleduj to... mozno budes prave ten, ktoremu to bude drzat roky...
Mám otázku na prasklinu vo zvare na hlinikovom ráme.. Je náročné opraviť takýto zvar? Nepozná tu niekto nejakého zvárača v okolí Popradu a aké ceny sa v tomto pohybujú?
Prasklina je tam od marca, postupne sa to rozširuje..
Neviem, len sa pytam (a tiez mam 6061, cestak, nie na G