Lokalizácia
Formulár sa odosiela
Hovno. Chlapci si priveľa naložili naraz. Teraz ich prefliaskalo a len čo debordelnú systém (z 80 % vybavením objednávky, 20 % plašákov - to nehovorím, že neplašákovali aj oni - objednávky zruší), bude o mesiac, tri či šesť zas všetko po starom.
Tí, čo sa teraz napálili, budú evanjelizovať svoje napálenie ešte 10 rokov, keď to už dávno nebude pravda.
A to bude tak asi všetko.
Zobraziť komentár 17.11.2015 - 18:51:44
06
Ja sa obavam, ze ten poskodeny ram nebude o preprave. U mna rovnaka skusenost pred rokom. Krabica nedotknuta a v nej tuknuty ram. Bud to tam nikto nekontroluje alebo kontroluje stylom ved to ide do ostbloku.
Zobraziť komentár 17.11.2015 - 20:40:18
00
Práve preto som fotil krabicu pri preberaní od kuriéra, aj ked nebola poškodená. Našťastie sa prekvapko nekonalo.
Zobraziť komentár 17.11.2015 - 20:52:35
00
Rám je poškodený na inom mieste než je natrhnutý prepravný kartónový obal. A naviac to poškodenie je na hornej rámovej trúbke, ktorá je počas prepravy na pevno presne v strede 26 cm širokej karbonovej krabice. To by musel byt nejaký úmyselný úder niečim tvrdým, aby to poškodili tak "hlboko" v prepravnom obale.
Zobraziť komentár 17.11.2015 - 22:27:04
00
[

quote="Bade@1023753"]Ku.va, co uz mam na toto povedat.

Vážený zákazníku.

Děkujeme, že jste si vybral Canyon.



Během několika posledních týdnů dochází v naší centrále ke strukturálním systémovým změnám
a inovacím, což mělo za následek zpoždění výroby i odesílání objednaných kol a také nižší
úroveň poskytovaných informací a služeb, za což se Vám velmi omlouváme.

Při nových kontrolách skladových zásob pro expedici bylo bohužel zjištěno, že některé z
objednaných kol byly zaevidovány v přijatých objednávkách nad celkové množství plánované
vyrobit a týká se to bohužel i Vámi objednaného modelu. Tento model byl tedy bohužel již
vyprodán a nemůžeme Vám jej dodat, za což přijměte naši omluvu.

Jako kompenzaci za vzniklé nepříjemnosti Vám můžeme nabídnout slevu 5% z ceny na jakýkoliv
z modelů 2016 + voucher v hodnotě 50 € na odběr zboží podle Vašeho výběru. Můžete
samozřejmě Vaši objednávku také stornovat a pokud jste již provedli platbu, tak Vám ihned
vrátíme celou zaplacenou částku.


Upřímně se omlouváme za případné nepříjemnosti způsobené tímto nedorozuměním.[/quote]


Tak toto som aj ja dostal ale deň predtým mi poslali potvrdenie objednavky ktorú som urobil pred mesiacom
Zobraziť komentár 17.11.2015 - 22:42:15
00
mne tiez prislo 13teho uz stvrte potvrdenie objednávky a 16teho toto.
Zobraziť komentár 17.11.2015 - 23:11:43
00
13. som tiez dostal 4 potvrdenie objednavky a zrusenie mi zatial neprislo, ale slak by ma trafil keby mi to poslali. Z info mi pisali uz pred 2 tyzdnami ze bike je pripraveny k expedici,ale verim tomu asi tak ako nasim politikom....
Zobraziť komentár 18.11.2015 - 07:45:12
00
Volal som s Tomášom z Canyonu. Bajk pre mňa nie je. Na zľavu im zvysoka seriem, chcem vrátiť peniaze a oni zasa päťku. Pošlú pre ňu kuriéra. Po práci idem posielať číslo účtu. Som zvedavý ako dlho bude trvať vrátenie €ciek. UŽ NIKDY CANYON. NIKDY
Zobraziť komentár 18.11.2015 - 09:31:08
01
nuz nedopadlo to dobre v tvojom pripade, mam pocit ze ti poslali bike z outletu ktory uz niekto vratil a bolo na nom to poskodenie co mas, tiez mam pocit ze to nebolo prepravou, ja mam s canyonom len dobru skusenost ked som v 2010 objednaval ram, tak nech sa ti co najskor vratia peniaze.
Zobraziť komentár 18.11.2015 - 09:35:25
00
Ja som bajk nevracal, mne ho iba tri mesiace sľubovali, zaplatil som pred dvoma mesiacmi a 16teho mi prisiel mail ze bajk pre mňa nie je.
Zobraziť komentár 18.11.2015 - 09:42:13
00
myslene na AlePeter ;)
Zobraziť komentár 18.11.2015 - 09:52:56
00
Bade - tiez by ma sralo ze v tom maju bordel a slubeny bajk sa mi nakoniec neusiel, ale z cisto funkcneho a praktickeho hladiska by som na tvojom mieste bol rad ze sa mi 2015 neusiel a ponukli mi 5% zlavu + 50€, uz len za tu vidlu na Al7 2016 to stoji, nova fit 4 vs 2015 evolution je dost rozdiel.

A plne suhlasim s tulenik , dufam ze tu nebudem odteraz ku kazdej otazke ze ci su canyon dobre bajky este 5 rokov citat len hejterske prispevky ze CANOYN NIKDY NEKUPUJ a podobne.
Zobraziť komentár 18.11.2015 - 09:57:51
00
nech sa paci s kludom si objednaj.
Zobraziť komentár 18.11.2015 - 10:04:11
03
arrow_leftrobikka napísal:
nuz nedopadlo to dobre v tvojom pripade, mam pocit ze ti poslali bike z outletu ktory uz niekto vratil a bolo na nom to poskodenie co mas, tiez mam pocit ze to nebolo prepravou, ja mam s canyonom len dobru skusenost ked som v 2010 objednaval ram, tak nech sa ti co najskor vratia peniaze.

Dnes som poslal foto a volal s Tomasom z Canyon CZ/Sk, slubil, ze v priebehu dneska sa mi ozve s riesenim.
Zobraziť komentár 18.11.2015 - 10:28:58
00
arrow_leftBade napísal:
nech sa paci s kludom si objednaj.


ja by som s tym nemal problem - ani po vasich neprijemnych skusenostiach.
Ked objednavam z outletu tak pocitam s tym, ze sa mi tovar nemusi ujst. Ked objednavam na konci sezony, pocitam s tym, ze na bajku budem jazdit na jar, nie v decembri. Vlastne preto na konci sezony neobjednavam - radsej zaciatkom roka. Naco mi je novy bajk vo februari...
Zobraziť komentár 18.11.2015 - 11:22:35
03

MTBIKER odporúča

keyboard_arrow_up