Vážení, aby som tu nepôsobil ako kritik pre „maličkosti“. Len som sa trošku viacej rozpísal. Poukázal som na nedostatky, ktoré sa vyskytli pri mojom biku. Bike som mohol pokojne vrátiť bez udania dôvodu.
Písal som, že tie chyby to nie je nič strašné, dajú sa odstrániť. Lenže rovnako tak sa dali odstrániť už pri montáži, len to chcelo minimum námahy zo strany dodávateľa. Nie sú to skryté chyby. Predstavec som spomenul len okrajovo, to ma trápi najmenej, len som sa nad tým zamyslel.
Jezus, poprosím o vysvetlenie, prečo by som mal byť nekompletný (k predstavcu)? ........... To, že som si kúpil
bike nie z kamennej predajne ešte neznamená, že to má byť nekvalitné. Nekupoval som ho od neznámej firmy niekde z neznáma. Mohlo by určite písať veľa ľudí, ktorí si kúpili bike z kamennej predajne a mali problémy.
Muraddin, vystihol si to pekne, súhlasím, vlastnosť ľudí žijúcich na SK. Veď ja si to doladím, nastavím a pod.. Ja takýto prístup nemám. Očakávam zodpovednosť.