delo101: lame sa vsetko... hlinik, aj carbon... a aj ocel (ale tej treba pomoct viac) ... titan neviem... nevidel som
a este k tomu ako pises ze aj ti najlepsi jazdci pouzivaju carbon... ano pouzivaju, lebo si ho nemusia platit sami... ale dostanu od sponzora
keby som mal sponzora, tiez sa vozim na carbone....
delo101: lame sa vsetko... hlinik, aj carbon... a aj ocel (ale tej treba pomoct viac) ... titan neviem... nevidel som
a este k tomu ako pises ze aj ti najlepsi jazdci pouzivaju carbon... ano pouzivaju, lebo si ho nemusia platit sami... ale dostanu od sponzora
keby som mal sponzora, tiez sa vozim na carbone....
však jasné to neni lacná záležitosť dať 50 litrov za rám
ano pouzivaju, lebo si ho nemusia platit sami... ale dostanu od sponzora
to je síce sčasti tiež pravda (dalo by sa to spresniť - kúpi ich team, ktorý získa prachy od sponzorov), ale podstatné je, že teamu ide o to, aby pokiaľ možno zajazdilo maximum jeho jazdcov čo najlepšie výsledky, čo je pomerne nezlúčiteľné s nejakým rozsýpaním rámov pod riťami
takže s tou zníženou spoľahlivosťou z hľadiska hmotnosti to nie je až také žhavé
a okrem toho, balík prachov od sponzora nie je bezodný, aj tam je obmedzený budget
a ak si pozrieš niektoré zostavy čo sa tu sem-tam zjavia, že na nich vyváža svoju riť nejaký známejší borec, nie sú to nejaké extra špeciality...
tulenik: ja ani nevravim ze carbon je podmienka v profi cyklistike.
na druhu stranu je jasne, ze carbonovy ram nezaruci jeho uzivatelovy predne priecky... nie to este bednu... vzdy je to v prvom rade o jazdcovy... a potom o tom, ako ho podrzi technika pocas zavodu.
Tie drísty o karbóne praskajúcom viac ako Al zliatiny si nechajte od cesty. Prasknúť môže principiálne čokoľvek, stačí hovädo majiteľ alebo nešťastná zhoda okolností.
To máš pravdu ale carbon praská asi najviac - Je dosť krehký. Ja som za carbon ale skor na cesťákoch Moj osobný názor ale nikomu ho nevnucujem
K téme: mal som možnosť vyskúšať 3 crossové CTM a všetky úplne bezproblémové. Dva z nich dokonca fungujú v požičovni úplne bez problémov.
A k rámom: myslím, že človek, čo si môže dovoliť kúpiť carbon rám, tak je najskôr profík a tlačí bike na hranu (teda viac pádov a hrubého zaobchádzania). Navyše vzhľadom na rozšírenosť Al rámov, tak nikoho nevzrušuje prasknutý Al rám, ale prasknutý carbon, vaaaau, spravme z toho foto a dajme na web. A potom vznikajú fámy, že carbon je slabší.
Pre tych ktory este nejazdili na bicykloch CTM este jedna vec-su to kvalitne bicykle a najlepsi mozny pomer kvalita/cena, sice nie su tak daleko ako kellys alebo merida ci author, ale na slovenske pomery ozaj kvalitne ramy aj komponenty, ak zacinate jazdit najlepsie si kupit nejaky bike od CTM napr. za 300€ ako od kellysu kde na tejto cene velmi setria aj ram aj niektore komponenty, dalej mozes prejst na lepsi bike nad 1000€ ale na zaciatok staci CTM urcite, kupil som a nelutujem. Isto lepsia volba ako olpran z TESCA alebo z bazaru nejaky 3-rocny bez zaruky.
Ako môžeš vôbec napísať niečo také, že všetky sú kvalitné a majú najlepší pomer/kvalita cena? Je toľko modelov v ponuke, sú také extrémne rozdielne požiadavky kupujúcich...
Keby napíšeš, že niektoré modely sú ozaj dobre vybavené vo svojej kategórii a že nie je dôvod ich nezaradiť do výberu v prípade že by sadla geometria, výbava, vzhľad a kupujúci by akceptoval záruku+iné sprievodné vlastnosti rámu (prevedenie, dostupnosť náhradných dielov, funkčnosť, hmotnosť), tak potom fajn - to sa dá obhájiť.
Môj prvý bajk bol CTM...kedže mám skoro 190 cm, ani najväčšia veľkosť mi nesadla. Skrátka krátke rámy. Myslím, že niekde na začiatku tejto témy bolo napísané - "pre narocnejsich bikerov su bicykle nepostacujuce" - a to je asi výstižné. Je jasné, že tie vyššie modely dostačujúce sú, ale pri tých cenách a komponentoch sa dá obzrieť aj po inej značke....
PatrikL si uz jazdil na CTM-ku?? Ak nie tak netrep, lebo len laik tu napise o biku ze aky je bez toho, ze na nom niekedy sedel.Je to "iba" CTM, ale to neznamena, ze su to bicykle na urovni TESCO-Olpran. Ak chce niekto bicykel so slusnymi komponentami na sportove alebo rekreacne vyuzitie ( jasne ze nie zavodne) tak CTM su dobre bicykle. Ak mas peniaze tak si kup nejaky Giant alebo Cube za 3000€ ale ak nie tak skus CTM, alebo podobne.
Kritizujem niekde CTM? Napísal som, že to čo si napísal je hovadina, lebo príliš zovšeobecňuješ. Súhlasím že CTM je normálna značka, ale v žiadnom prípade nie sú všetky "najlepsi mozny pomer kvalita/cena" a vždy treba hodnotiť konkrétne modely v konkrétnej situácii.
To som sice zovseobecnil: "najlepsi mozny pomer kvalita/cena", ale oproti inym slovenskym znackam DEMA,Vedora je to isto lepsie. Ak budem mat penize, tak si uz kupim poriadny bike, ale s mojim CTM-kom som spokojny
PatrikL si uz jazdil na CTM-ku?? Ak nie tak netrep, lebo len laik tu napise o biku ze aky je bez toho, ze na nom niekedy sedel.Je to "iba" CTM, ale to neznamena, ze su to bicykle na urovni TESCO-Olpran. Ak chce niekto bicykel so slusnymi komponentami na sportove alebo rekreacne vyuzitie ( jasne ze nie zavodne) tak CTM su dobre bicykle. Ak mas peniaze tak si kup nejaky Giant alebo Cube za 3000€ ale ak nie tak skus CTM, alebo podobne.
Ty si Patrika do úst neber. Vďaka nemu tu väčšina z nás jazdí na lepších bajkoch ako sme si plánovali kúpiť. Keby mám problém, tak sa s najväčšou pravdepodobnosťou obrátim na neho.
Napísal presne to, čo k CTM sedí.
K tým značkám, čo si vymenoval -Dema, Vedora- zabudol si na Kellys. A ten je na rovnakej, ak nie na vyššej úrovni ako CTM.
Prave preto som nenapisal aj Kellys, to su uz ine bicykle, nic zle na Patrika nehovorim ale je to iba moj nazor. Sudim, ze vam vsetkym pomohol, ale to neznamena ze si o tom nemozem cosi mysliet, CTM su aj budu vzdy slovenske bicykle na slovenske pomery, tak co cakas nieco extra??
Tak kritizovať to čo som napísal samozrejme pokojne môže, ako hocikto iný... Len tu bol problém v tom, že na spochybňovanie toho čo napísal odpovedal spochybňovaním toho spochybňovania, nie nejakým argumentom prečo je to tak ako on prvotne napísal alebo úpravou svojho tvrdenia
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
a este k tomu ako pises ze aj ti najlepsi jazdci pouzivaju carbon... ano pouzivaju, lebo si ho nemusia platit sami... ale dostanu od sponzora
keby som mal sponzora, tiez sa vozim na carbone....
a este k tomu ako pises ze aj ti najlepsi jazdci pouzivaju carbon... ano pouzivaju, lebo si ho nemusia platit sami... ale dostanu od sponzora
keby som mal sponzora, tiez sa vozim na carbone....
však jasné to neni lacná záležitosť dať 50 litrov za rám
sorry uz dost OT
to je síce sčasti tiež pravda (dalo by sa to spresniť - kúpi ich team, ktorý získa prachy od sponzorov), ale podstatné je, že teamu ide o to, aby pokiaľ možno zajazdilo maximum jeho jazdcov čo najlepšie výsledky, čo je pomerne nezlúčiteľné s nejakým rozsýpaním rámov pod riťami
takže s tou zníženou spoľahlivosťou z hľadiska hmotnosti to nie je až také žhavé
a okrem toho, balík prachov od sponzora nie je bezodný, aj tam je obmedzený budget
a ak si pozrieš niektoré zostavy čo sa tu sem-tam zjavia, že na nich vyváža svoju riť nejaký známejší borec, nie sú to nejaké extra špeciality...
na druhu stranu je jasne, ze carbonovy ram nezaruci jeho uzivatelovy predne priecky... nie to este bednu... vzdy je to v prvom rade o jazdcovy... a potom o tom, ako ho podrzi technika pocas zavodu.
To máš pravdu ale carbon praská asi najviac - Je dosť krehký. Ja som za carbon ale skor na cesťákoch
Najprv si prečítaj čo sa tu riešilo, aby si nepísal blbosti. To, že karbón je dosť krehký je pekná hlúposť
A k rámom: myslím, že človek, čo si môže dovoliť kúpiť carbon rám, tak je najskôr profík a tlačí bike na hranu (teda viac pádov a hrubého zaobchádzania). Navyše vzhľadom na rozšírenosť Al rámov, tak nikoho nevzrušuje prasknutý Al rám, ale prasknutý carbon, vaaaau, spravme z toho foto a dajme na web. A potom vznikajú fámy, že carbon je slabší.
Keby napíšeš, že niektoré modely sú ozaj dobre vybavené vo svojej kategórii a že nie je dôvod ich nezaradiť do výberu v prípade že by sadla geometria, výbava, vzhľad a kupujúci by akceptoval záruku+iné sprievodné vlastnosti rámu (prevedenie, dostupnosť náhradných dielov, funkčnosť, hmotnosť), tak potom fajn - to sa dá obhájiť.
Ty si Patrika do úst neber. Vďaka nemu tu väčšina z nás jazdí na lepších bajkoch ako sme si plánovali kúpiť. Keby mám problém, tak sa s najväčšou pravdepodobnosťou obrátim na neho.
Napísal presne to, čo k CTM sedí.
K tým značkám, čo si vymenoval -Dema, Vedora- zabudol si na Kellys. A ten je na rovnakej, ak nie na vyššej úrovni ako CTM.