Lokalizácia
Formulár sa odosiela
jupi jou .....ramik z anglicka dnes konecne dorazil....vo stvrtok rano objednane v piatok odoslane dnes naobed uz bol tu :)

1550g vo velkosti 20"


misopetrovic 1550g pri 26" rame a vo velkosti 20" neni dobre, dokonca by som povedal, ze na rok 2013 az velmi zle.
V sucasnej dobe sa ramy v uvedenej velkosti pohybuju od 900 do 1200g.
Co to znamena?
Ze ten ram nema vlastnosti ake by karbonovy ram mal mat. Pod tym bielo-cervenym pozlatkom sa skryva hocico, len nie to co by malo byt (napr. vrstvy skleneho vlakna pokryte karbonovou tkaninou).
Takyto ram byva zvacsa oznacovany ako "Grade E/F" (zacina sa na "Grade A"). Tj technologicky aj materialne na chvoste ponuky.

Kazdopadne nech sluzi.
Zobraziť komentár 30.05.2013 - 16:44:27
00
Teraz sa hodí toto: post535768.html#p535768 :)

Inak treba brať do úvahy aj tie vymeniteľné pätky, údajne majú 150g ak som dobre pozeral. Síce to nie je nejaká veľká hmotnosť, ale niečo navyše to prinesie.
Keby má takú hmotnosť nejaký rám známeho výrobcu tak je to top rám nekompromisne zemeraný na maximálnu tuhosť a odolnosť, nie? :D Samozrejme tá ultra nízka cena sa niekde prejaviť musela, možno nehľadeli tak na hmotnosť lebo je to jednoduchšie spraviť ťažký rám čo vydrží a nejakú istotu navyše to prinesie - pri tej cenovej politike by bolo blbé keby im to ľudia rad za radom reklamovali. Objednať z Číny rám čo by mal pod 1200g a nalepiť naň pekné nálepky pre nich nemohol byť problém, ale radšej spravili niečo takéto, tak verím že to je aspoň trochu rozumne navrhnuté.
Zobraziť komentár 30.05.2013 - 17:27:47
00
PatrikL v sucasnej dobe material ako aj technologicke procesy umoznuju za rozumnu cenu vyrabat kvalitne ramy s podstatne nizsou hmotnostou.

Akykolvek znamy vyrobca by si pri predneseni vyroku, ktory si napisal vyssie nasral do huby a stal sa tercom posmechu u vsetkych, ktory sa aspon trochu rozumeju kompozitovym materialom.

Vyssie uvedeny ram, je naozaj zamerany len na cenu a urceny pre tych, ktori chcu mat "karbonovy ram" a dalsie uzitkove vlastnosti, ktore by mal ram mat neriesia.
Zobraziť komentár 30.05.2013 - 17:58:20
00
Aká je taká už slušná hmotnosť carbonového rámu 26" full a HT? Ak môžete, napíšte aj hmotnosti konkrétnych rámov. Celkom ma to zaujíma.
Zobraziť komentár 30.05.2013 - 17:59:17
00
mravac k HT to mas napisane kusok vyssie (900-1200g) a u FS zalezi od konstrukcie, zdvihov atd (povedzme pre XC od 1800-2100g bez tlmica)
Zobraziť komentár 30.05.2013 - 18:03:28
00
Ak by ťa zaujímal náhodou nejaký konkrétny model, tak nejaké hmotnosti sú tu
http://bikescale.com/index.php?d=artykul&kat=87
http://gewichte.mtb-news.de/category-3/hardtail
Alebo podľa recenzií z:
http://www.bike-magazin.de/
http://www.mountainbike-magazin.de/test/bikes.246.2.htm

Konkrétne testy kde je toho vidieť viac z podobnej kategórie potom napr.
http://www.mountainbike-magazin.de/test/bikes/race-mtb-15-carbon-hardtails-im-test.376212.2.htm?skip=4
http://www.mountainbike-magazin.de/test/bikes/zehn-hardtail-klassiker-im-mountainbike-test.449331.2.htm?skip=3
http://www.mountainbike-magazin.de/test/bikes/sechs-twentyniner-bikes-aus-carbon-im-test.576169.2.htm?skip=3
http://www.mountainbike-magazin.de/test/bikes/mtb-test-elf-schnelle-29er-hardtails-aus-carbon.604413.2.htm?skip=2
- v nich sú vidieť aj nejaké všeobecné trendy.

(hádzal som väčšinou 29, lebo najnovšie testy už veľa 26" aj tak neobsahujú a nechce sa mi preklikávať k starým)
Zobraziť komentár 30.05.2013 - 18:04:02
00
vies ja budem mat radsej par gramov navyse s tym ze to podomnou nepukne ako 900g karbon kde sa budem pri kazdom skoku bat ze dopad nebude prijemny :)

viem ze novsie ramy su lahsie a robene inac...ale tento sa mi hlavne paci a bola dobra cena ... :)

a v podstate ide hlavne o to aby sa majitelovi pacil....ostatne je v nohach :D
Zobraziť komentár 30.05.2013 - 18:15:00
00
Ake su ''secificke''vlastnosti karbonoveho ramu oproti povedzme hlinikovemu, alebo ocelovemu? Okrem hmotnosti. Inymi slovami o co ten ram prisiel, tym ze je prilis tazky? Ako to ovplyvnilo jeho spravanie, tuhost a jazdne vlastnosti inac ako tym, ze bike sa bude trochu pomalsie rozbiehat?
Zobraziť komentár 30.05.2013 - 18:20:35
00
slusny karbonovy ram celkom slusne setri rit :D
Zobraziť komentár 30.05.2013 - 18:25:30
00
@Millfox: su toho popisane tony na nete, tak si to dohladaj
Zobraziť komentár 30.05.2013 - 18:26:13
00
pomalsie sa rozbiehat nebude :D :D akceleraciu ziskas lahkymi kolesami..a ja tam mam ZTR crest rafiky a bezdusovo nahodene RORO takze akceleruje ako blesk :)

vyhody ktore vidim ja...je ovela tuhsi a aspon viac znesie...lebo v zjazdoch nebrzdim...:) a druha vec aspon sa nebude krutit pri dupani ako niektore 900g ramy :lol:

to ze to je karbonovy ram ktory nieje vyrobeny tento rok...znamena ze, ano technologia ktorou bol robeny uz asi nebude najdokonalejsia...a najmodernejsia...ale to mi nevadi....skus zohnat karbonovy ram ktory sa mi bude aj pacit a bude mi dobry za 320 eur :D

a hlavne to ze ma "az" 1550gramov vobec neriesim lebo som presiel z fulla na ktorom mal ram takmer 2900gramov :lol:
Zobraziť komentár 30.05.2013 - 18:34:00
00
No je to ako keby si napisal, ved aj na Felicii 1,3 sa mi dobre jazdi a prejdem na nej z bodu A do bodu B ;-)
Otazkou je co s cim porovnavas a co beries za referencny standard sucasnosti.

Preto by ma zaujimalo s akym ramom ho porovnavas, ked pises, ze je tuhsi a nebude sa krutit pri dupani. Podla vsetkeho vela o kompozitoch nevies ;-)

Z mojej strany to uzavriem: kupit henten ram je nezmysel, ale kedze si ho kupil, tak na budes na nom jazdit a obhajovat ho :-)
Zobraziť komentár 30.05.2013 - 18:48:15
00
pozor- to že je ťahší neznamená že je tuhší :) to mi pripomína jedného kamaráta ktorý na svoj bike nedá dopustiť, HT čo váži cca 14,5kg a keĎ mu ukážeš niečo lahšie tak ti povie "ale to nevydrži to čo ten moj lebo je to lahšie a neni to take pevne " :D
Zobraziť komentár 30.05.2013 - 19:00:58
00
misopetrovic, stale si to nepochopil ? Demu si mal kupit :P
Zobraziť komentár 30.05.2013 - 19:03:46
00
Nihil ziadna znacka nie je predmetom tejto diskusie :lol:
Zobraziť komentár 30.05.2013 - 19:06:32
00

MTBIKER odporúča

keyboard_arrow_up