Lokalizácia
Formulár sa odosiela
Pokial je ten bicykel skladany doma a tlmic samostatne dokupovany, je mozne, ze ten tlmic nema vhodne nastavenia pre uvedeny model prepakovania
Zobraziť komentár 07.03.2014 - 12:55:04
02
Rám som kupoval samostatne a tlmič tiež... Bike bol skladaný v obchode... Váhu mám cca tak 95kg
Zobraziť komentár 07.03.2014 - 13:49:09
00
No podla toho co bolo napisane vyssie, si podla mojho skromneho nazoru nezvolil tlmic so spravnymi parametrami pre danu charakteristiku pruzenia ramu/ratio
Zobraziť komentár 07.03.2014 - 14:08:53
00
Ty kokso riadna hmotnost. Ja mam velky problem zohnat pruzinu na 90kg ( ja plus komple vybava ) a ty uz by si asi moc neuspel.

A rovno sa spytam. Ma mi prist tlmic Fox DHX RC4 a teraz mam Fox DHX bez kompresii. Je mozne, ze pruzina, ktora bola makka pre moj stary tlmic bude vhodna s novym kde je pkkt nastaveni?
Zobraziť komentár 07.03.2014 - 14:10:38
00
A aky tlmic by tam mal potom ist?
Zobraziť komentár 07.03.2014 - 14:13:51
00
Je to vôbec správna dĺžka tlmiča? Si tam dal 190/50mm tlmič?
Zobraziť komentár 07.03.2014 - 14:15:40
00
Jj rock shox monarch rl 190x51
Zobraziť komentár 07.03.2014 - 14:18:48
00
Konecne som sa dokopal k skrateniu hadic. :)

/Ta moja Xperia foti fakt hrozne/

Prílohy:

DSC_0152a.jpg
DSC_0152a.jpg 638.38 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

DSC_0153a.jpg
DSC_0153a.jpg 416.31 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

Zobraziť komentár 07.03.2014 - 14:44:37
08
Ctm power :D V Rock Shox a Marzocchi odpružení :)

Prílohy:

ctm.jpg
ctm.jpg 164.27 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

Zobraziť komentár 07.03.2014 - 14:50:23
08
ta fotka dobre "klame ",akoby mal ten vpravo riadne kolmejsi hlavovy uhol ;)ci?
Zobraziť komentár 07.03.2014 - 15:32:05
00
Ten napravo vyzera jak keby mu chybal motor ;)
Zobraziť komentár 07.03.2014 - 15:37:03
01
A aky tlmic by tam mal potom ist?

Rockshox offers three tuning options (low, mid, and high) so you can best match the level of dampening to the leverage ratio of your ride (typically the higher the ratio the higher the tune). On longer versions, you can even order a large volume air spring chamber to change the behavior of the air spring itself. This gives the rider the choice of a rising rate or a more linear spring rate.
Zobraziť komentár 07.03.2014 - 16:07:04
00
Info k tomu je napr. tu http://www.bike-components.de/download/monarch_vivid/monarch_leverage_ratio_reference_chart.pdf
Zobraziť komentár 07.03.2014 - 16:08:45
00
Uvedte ma trosku do tej tabulky
Zobraziť komentár 07.03.2014 - 16:23:10
00
Alebo skusme to inak,co by mi pomohlo?
Zobraziť komentár 07.03.2014 - 17:17:33
00

MTBIKER odporúča

keyboard_arrow_up