Lokalizácia
Formulár sa odosiela
Canyon robil do 2017 aj zadne stavby z karbonu(vsetky karb modely). Teraz to davaju za priplatok do najvyssich radov... sak ked ludia platia...
Zobraziť komentár 10.09.2018 - 21:26:02
00
Realny benefit nulovy, ale marketak bude spokojny. Zalezi samozrejme aj na type zadnej stavby - ked je to "1 kus" ako napr. Yeti, tak celokarbon tam vyzera o dost inak ako pri tych, co maju vzadu cap. A tych polamanych karbonovy zadnych stavieb v ich pripade bolo viac. :) Niektore znacky presli na celokarbon a potom spat na AL retazovu vzperu. Boli komentare jedneho z vyrobcov ze v ich pripade karbonova retazova vzpera pri pozadovanej odolnosti hmotnost neusetrila ziadnu. :)


Naposledy upravil MageZ dňa 10.09.2018 - 21:39:25, celkovo upravené 1 krát.

Zobraziť komentár 10.09.2018 - 21:33:52
03
cing cing cing do kasičky :) motorka ale paradna...
Zobraziť komentár 10.09.2018 - 21:36:06
00
Hej robí s tým, ale v sklade, takže nemusel vedieť, keďže to neskaladá...ale tak to majú asi len posledné ročníky a na zadné stavby aj tak dávalii záruku len 5 rokov a na hlavový trojuhoilník doživotnú. teda ale líšilo sa od modelov, neplatí to pre všetky.
Zobraziť komentár 10.09.2018 - 21:44:13
00
takze zadna stavba v karbone marketing? nejaky odkaz kde hlinnikove stavby sa lamu viacej ako karbonove. Ja mam inu skusenost.
Zobraziť komentár 10.09.2018 - 21:59:55
00
Trek to ma tak 9.7 hlina zadna stavba, 9.8 horna vzpera karbon, 9.9 fullkarbon zadna stavba
Zobraziť komentár 10.09.2018 - 22:05:16
02
Toto netuším, keďže som karbónový rám nikdy nemal, no celkom by ma to aj zaujímalo, ak ma niekto skúsenosti :)
Zobraziť komentár 10.09.2018 - 22:05:39
00
Takto to je uz hadam od 2010 staci si pozriet vybavu modelov
Zobraziť komentár 10.09.2018 - 22:06:52
00
na gajbajku mi prdol aj karbon pri hlavnom dolnom čape..... ale tam postupne prdlo všetko :D
na beuši je spodné karton ,vrchne hlina
Zobraziť komentár 10.09.2018 - 22:07:15
00
Karbónová zadná stavba má hlavne zmysel v prípade, že sa jedná o monolitický celok napr typu vpp u santacruz, alebo mondraker, yeti... alebo pokiaľ horné vzpery cez flex substitujú jeden čap. Ak sa zadná stavba skladá klasicky z troch čapov, hliník neprináša veľa negatív oproti karbónu, ak sa teda nejedná o zlý design ako napr u spectralov...
Zobraziť komentár 10.09.2018 - 23:15:14
00
.....ak sa teda nejedná o zlý design ako napr u spectralov...
Hm, to by ma zaujimalo, mas nejake info v com je problem v designu?
Zobraziť komentár 11.09.2018 - 09:43:54
00
Za mňa ten nový soectral im vyšiel a rám je pekný
Zobraziť komentár 11.09.2018 - 09:46:36
00
Rám je pekný, ale zadná stavba má nešťastne riešené zvary, možno poddimenzované a zvykne to praskať popri nich, na spodnej vzpere kúsok od stredu.

Prílohy:

4br4wsqwjs36kxasasgvdskt3ogl2g5p56t81ym9.jpg
4br4wsqwjs36kxasasgvdskt3ogl2g5p56t81ym9.jpg 191.67 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

img_0837crop_64593d150092089a1265468fb43398e4b16078cd.jpg
img_0837crop_64593d150092089a1265468fb43398e4b16078cd.jpg 82.28 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

jj52vep64qopre858qv4hwdq308wrh7cyd6vg004.jpg
jj52vep64qopre858qv4hwdq308wrh7cyd6vg004.jpg 94.99 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down


Naposledy upravil Supafly666 dňa 11.09.2018 - 10:07:07, celkovo upravené 1 krát.

Zobraziť komentár 11.09.2018 - 09:55:15
00
tak minimalne oprava je realnejsia pri karbonovej stavbe ako pri AL, nie?
Zobraziť komentár 11.09.2018 - 10:02:08
00
POvedal by som, že karbónová stavba v tomto mieste praskať nebude. To je tak na výmenu celej zadnej stavby v rámci reklamácie až kým ti nedajú novú generáciu rámu :D
Zobraziť komentár 11.09.2018 - 10:34:56
00

MTBIKER odporúča

keyboard_arrow_up