Lokalizácia
Formulár sa odosiela
lefty je tazsia jak fox
Zobraziť komentár 14.10.2019 - 22:00:30
01
lefty je krajsia jak fox
Zobraziť komentár 14.10.2019 - 22:51:39
04
na tom by som sa bal zist aj obrubnik :D... ale krasna raketa
Zobraziť komentár 14.10.2019 - 23:08:14
01
lefty je drahsia jak fox
Zobraziť komentár 14.10.2019 - 23:10:24
02
lefty je lepsia jak fox
Zobraziť komentár 14.10.2019 - 23:11:38
00
lefty ma vacsi offset jak fox
Zobraziť komentár 14.10.2019 - 23:17:45
00
Hm, to mas recht... ale uznaj, ze ocho s tym ramom ladi uzasne...
Zobraziť komentár 14.10.2019 - 23:25:05
01
hej, keby som nemusel kupit nove predne koleso koli nej tak by som ju uz mal :)
Zobraziť komentár 14.10.2019 - 23:30:11
06
koli, did you mean kvoli?
Zobraziť komentár 15.10.2019 - 17:18:22
00
arrow_leftmarecej napísal:
lefty je tazsia jak fox

vzdy som si myslel ze preto len jedna noha,aby to bolo hlavne lahsie..toto je pre mna novinka..ma lefty vlastne nejake vyhody oproti lahsej klasickej vidlici za porovnatelnu cenu ?
Zobraziť komentár 15.10.2019 - 17:24:53
00
Tuhost.
Zobraziť komentár 15.10.2019 - 18:13:23
02
marecej trosku zavadza... samozrejme aj hmotnost, ak pripocitas este pevnu os a naboj. Niekedy platila aj hmotnost samotnej vidly, v poslednom case sa konkurencia dotiahla na uroven Lefty-n... a este musis rozlisovat zdvihy, Lefty-n je tiez habakuk, od Ocho 100mm az po Supermax 160mm
a ako pise jachmel - priecna tuhost je najvacsia deviza...
Zobraziť komentár 15.10.2019 - 18:34:36
00
neviem co je priecna tuhost,dociatal som sa,ze to ma nieco s tym,ako sa chova vidlica npr. pri brzdeni,ale neviem si velmi predstavit co to presne je
Zobraziť komentár 15.10.2019 - 18:44:03
00
mozno spravny vyraz je bocna tuhost... koleso sa "nekruti"... v beznej vidle ked chmatnes z boku koleso, tak jedna noha sa zanara viac a druha menej (neberiem do uvahy vyplet) a to plati aj pocas jazdy
Zobraziť komentár 15.10.2019 - 18:47:48
00
Tu je to pekne ukázané:
Zobraziť komentár 15.10.2019 - 18:50:02
05

MTBIKER odporúča

keyboard_arrow_up