Lokalizácia
Formulár sa odosiela
Odporúčam si najskôr naštudovať o čom tá vidlica je, prečítať nejaké testy a potom o nej funkčnosti polemizovať.
Zobraziť komentár 26.10.2019 - 06:44:38
05
mne sa prave paci je to celkom zaujimave na tom bajku.
Zobraziť komentár 26.10.2019 - 07:42:05
04
Naraz vidlice na prekážku nejde od spodu takze táto vidlica má predpoklady nerovnosť odtlmit lepšie a hladšie...
Zobraziť komentár 26.10.2019 - 07:47:38
00
A ochranka dostala ake biky? :D
Zobraziť komentár 26.10.2019 - 09:19:15
02
je to škaredá a nesmierne predražená vec, ALE!
nezanára sa pri brzdení ako klasická vidla nemusíš sa báť o poškodenie kĺznych plôch/nôh
ľahšie sa nastavuje, jednoducho nafúkaš toľko PSI aká je tvoja váha
viac ako dvojnásobný servisný interval voči klasickým vidlám.

https://gearjunkie.com/trust-performance-message-front-suspension
Zobraziť komentár 26.10.2019 - 20:06:34
01
To vobec nie je skarede,akurat sa to nepodoba na klasicku vidlicu.
Zobraziť komentár 26.10.2019 - 20:11:55
01
no.. podla mna je krajsia ako Motion E18
Zobraziť komentár 26.10.2019 - 20:49:22
00
arrow_leftLoser napísal:
ľahšie sa nastavuje, jednoducho nafúkaš toľko PSI aká je tvoja váha


tak na PB su asi amateri:


Trust includes an easy to understand setup guide in their user manual that recommends pumping each of the Message's air springs up to whatever you weigh in pounds. That means I needed about 170psi... Only that's not right. Since then, Trust has lowered its recommendation to 20psi below the rider's weight. At 170psi, it was too harsh and, frankly, hard to live with when the trail was rough.

After backing the Open compression setting completely out in a search for some compliance, I ended up going all the way down to 150psi and having much better luck. Too bad the air spring is so linear, though, because I couldn't keep myself from finding the end of the Message's travel too often and too abruptly. There were moments when I wondered if the conical bottom-out bumpers were still there.

Zobraziť komentár 27.10.2019 - 00:07:18
00
Prikladám aj ja svojho noveho prveho fulla. Fotka tesne pred prvým padom :)
CTM RIDGE PRO 2019

Prílohy:

IMG_20191027_100012.jpg
IMG_20191027_100012.jpg 2.11 MiB Otvoriť v novom okne thumb_up7thumb_down

Zobraziť komentár 27.10.2019 - 10:01:34
010
Posledne normalne dni treba vyuzit.

Prílohy:

IMG_20191024_161023.jpg
IMG_20191024_161023.jpg 1.17 MiB Otvoriť v novom okne thumb_up1thumb_down

Zobraziť komentár 27.10.2019 - 10:30:35
07
Trochu nerozumiem tomu pohonu.To mas dvojplacku?Presmyk nevidim... A preco taka mala kazeta?Vyhody?
Zobraziť komentár 27.10.2019 - 10:51:23
00
Nehladaj tam logiku.Co dúm dal.Ale presmyk je v plane,len cakam na drziak.Cize 2x9 bude
Zobraziť komentár 27.10.2019 - 11:00:34
01
ved kludne nech ma aj single speed :D pokial na to ma nohy
Zobraziť komentár 27.10.2019 - 11:03:45
00
U nás možno smiešne, ale v Kanade sú už názory, že honba za X pastorkami je úplne zbytočná, že SRAMano radšej riešia elektronické radenie namiesto velkeho rozsahu prevodov.
Niektorí dokonca prerábajú staré 9r kazety na 5r s veľkým rozsahom.
Zobraziť komentár 27.10.2019 - 11:22:03
01
arrow_leftlacika_dnb napísal:
ved kludne nech ma aj single speed :D pokial na to ma nohy

Preco.Ved 22/32 je v pohode do kopca
Zobraziť komentár 27.10.2019 - 15:04:22
00

MTBIKER odporúča

keyboard_arrow_up