Lokalizácia
Formulár sa odosiela
Jezus zase na Petrovu obranu z hovna uplietol bič :-) s takým designom si moc nenevyberáš
Zobraziť komentár 11.04.2012 - 10:53:14
00
No neviem. Podla mna sa z toho smradlaveho hnedeho zakladu Petovi nic upliest nepodarilo. :) Ked je samotny ram tak spotvoreny (deformacie, grafika) a uz samotny ma na sebe cervenej tak akurat, tak nebudem nan predsa pchat vsetky tie dalsie cervene sprostosti, aby to este viac kricalo. Samozrejme len moj nazor. Netreba to brat smrtelne vazne. Hlavne je, ze ja na tom jazdit nemusim. :D
Zobraziť komentár 11.04.2012 - 11:00:49
00
Vox populi (niektorym radsej popapuli, ze Jezus ;) ):
- vymenit sedlo za cierne (bude vyslyseno, kedze Gobi uz doziva a mam v plane Prologo Scratch Pro, a to je bud cierne alebo biele);
- vymenit sedlovu objimku za ciernu (no problem, takych mam kopu, cize 2).
Ostatne vyslysene nebude, bowdeny sa mi prerabat vobec nechce. A v reale to vyzera ovela lepsie, vid. aj nazor na Sarisskom pojazdenicku (kto videl nazivo). Mimochodom, grafika je najviac kritizovanym prvkom na MTBR Pivot fore, tiez mi nesedi 10x logo Pivot na rame, ale nedali si povedat. A to este neviete, ze skrutky capov a spodne vahadlo su v originali modre na kazdom rame, ale tie som dal preeloxovat na cierno. Nic to vsetko vsak nemeni na tom, ze ram sa sprava ako slusne vychovany DW link a je velmi tuhy, co mu mozu vsetky Vase ramy len zavidiet :P .
Zobraziť komentár 11.04.2012 - 11:53:18
00
. Nic to vsetko vsak nemeni na tom, ze ram sa sprava ako slusne vychovany DW link a je velmi tuhy, co mu mozu vsetky Vase ramy len zavidiet :P .


To si presne vystihol :)
Zobraziť komentár 11.04.2012 - 13:12:31
00
moj mu nezávidí nič :D
Zobraziť komentár 11.04.2012 - 13:43:16
00
Veru ani môj ale pokojne môžete teoretizovať kto komu čo závidí. hehe
Zobraziť komentár 11.04.2012 - 13:45:20
00
No dobre teda, zrejme mu uz tlmic funguje ;) .

Este par detailov, s Foxou a KS seatpost vazi 11.4kg (ako na foto, bez blatnika vzadu), s Pace Fighter by mal vazit 11.1kg (oba s NN 2.4"/2.25"). S tazkou 270g sedlovkou Thomson Elite a Pace fork 10.57kg. Aby som nezabudol, ze zdvih je 150 (Pace Fighter) resp. 140 (Fox Talas)/145mm a oba kotuce su 180mm.
Zobraziť komentár 11.04.2012 - 13:55:48
00
Zvedavá otázka. Komu zrejme už funguje tlmič?
Zobraziť komentár 11.04.2012 - 14:02:53
00
to že je ľahky a drahý je iste lepší argument ako tuhosť .. lebo ako často jazdíš v teréne/dupeš tak do pedálov aby si pocítil bočnú tuhosť? či to je tuhosť funkcie zadnej stavby? :) lebo to by nebolo ktoviečo :)
Zobraziť komentár 11.04.2012 - 14:04:49
00
Pekný bike :y:
Daj si ho aj do profilu (http://peterg.mtbiker.sk/)
Zobraziť komentár 11.04.2012 - 14:07:44
00
Milan, daj si facku. :D

Dajte sem nejaky dalsi skaredy bajk, ten Petov vo mne po case znovu vzbudil chut kritizovat. :lol:
Zobraziť komentár 11.04.2012 - 15:03:50
00


Ani nebolo treba neak daleko chodit :-D
Zobraziť komentár 11.04.2012 - 15:21:42
00
To je Tvoj? Hmm, zeby si dostal rozum a vymenil ten nepodarok co mas v profile? :)
Zobraziť komentár 11.04.2012 - 15:27:04
00
nahodou, tu konu som mal v merku v case, ked som hladal moj vysnivany...nastastie, nakoniec to vyhral giant :)
Zobraziť komentár 11.04.2012 - 15:36:06
00
tu konu ma sused, nazivo je celkom ok.

pridavam tank na ktorom som sa vozil 7-8 rokov dozadu. vpredu 20mm pevna os :D

Prílohy:

DSCF5930.JPG
DSCF5930.JPG 335.03 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

Zobraziť komentár 11.04.2012 - 15:43:08
00

MTBIKER odporúča

keyboard_arrow_up