Lokalizácia
Formulár sa odosiela
stale lepsie ako smatrat rukou v predklone nad predstavcom po korunke ako u konkurencnych systemov

IT ma totiz packu na riadidlach, v tom ja vidim realny rozdiel za jazdy...


Naposledy upravil Jezus dňa 29.07.2008 - 15:32:15, celkovo upravené 1 krát.

Zobraziť komentár 29.07.2008 - 15:31:01
00
:lol:

*edit po edite

to je sice super ale ze by bolo treba na FOXe zrovna smatrat...


Naposledy upravil stax dňa 29.07.2008 - 15:33:20, celkovo upravené 1 krát.

Zobraziť komentár 29.07.2008 - 15:32:14
00
K tym vidliciam s nastavitelnym zdvihom: Jediny za jazdy realne pouzitelny system je prave IT od Manitou (nieco podobne robi aj Suntour, ale v seriovej verzii je zdvih znizitelny len ciastocne, nie az takmer na nulu). Teraz to nesledujem, takze jedine ze by uz aj konkurencne systemy vylepsili a mozno sa da uz aj nejaky iny system nastavovat z riadidiel.

TAD sa nastavuje z riadidiel !!! .... sa nepamätáš ako si sa mi posmieval, že to mám ako v lietadle? jedna strana lock a druhá zmena zdvihu + tacho + pulzák.
Kedže TAD fungoval už pred tromi rokmy (možno aj skôr), takže to nieje žiadná novinka. Štandardne sa dodáva 100-140, ale nieje problém upraviť systém 20-140. Okrem toho sa zväčší komora a priebeh bude podstatne lepší .... ale to už stačí.

takže v skratke .... sú až tri použitelné systémy a každému vyhovuje niečo iné.
Zobraziť komentár 29.07.2008 - 15:32:28
00
Ano, TAD aj IT idu z riadidiel rovnako, nechcelo sa mi to rozpisovat. Nastavovanie z korunky uz nie je to prave orechove, takze preto som pisal, ze IT (a TAD) su jedine pouzitelne. Ale samozrejme Talas ma vyhodu oproti U-Turnu v tom, ze netreba tocit ako blbecek, ale len pootocit. U-turn je nepouzitelny pocas jazdy uplne, Talas sa da prezit.
Zobraziť komentár 29.07.2008 - 15:33:26
00
Ano, TAD aj IT idu z riadidiel rovnako, nechcelo sa mi to rozpisovat. Nastavovanie z korunky uz nie je to prave orechove, takze preto som pisal, ze IT (a TAD) su jedine pouzitelne. Ale samozrejme Talas ma vyhodu oproti U-Turnu v tom, ze netreba tocit ako blbecek, ale len pootocit. U-turn je nepouzitelny pocas jazdy uplne, Talas sa da prezit.

hmmm vidieť, že si Talasa ešte nejazdil ... :roll: nastavíš a máš zdvih. Určite by som ho neporovnával s U-turnom, ale musím súhladiť, že z riditok TAD a IT má svoje čaro. Každý má svoje výhody a nevýhody (jazdil som oboje) ...ale to je na dlhšiu debatu takže howg sračka.
Zobraziť komentár 29.07.2008 - 15:41:47
00
... tak nazor niekoho kto ho jazdi by ma celkom zaujimal.

GT FORCE 3 jazdim ja. Je na nom vidla Marzocchi XC 600 ATA2 100-140 mm teoreticky. Teoreticky preto lebo prakticky ten zdvih je len 90-130 mm. Prvu vidlu som reklamoval kvoli zdvihu a druhu koli zle nalisovanej nohe v korunke. Momentalne cakam ci mi poslu (z Brna- dovozca GT pre SVK a CZ) vidlu FOX Float R 140 mm a ja nieco doplatim. ATA 2 je regulacia zdvihu otacanim kolecka. Za jazdy sa da spustit zdvih na 100, ale zdvihnut nie. Musis zastat. Vidla musi byt odlahcena.Trva to cca 8-10 sek. Regulaciu zdvihu som pouzival len v pripade fakt prudkych vyslapov. K tej vahe iba tolko, tento bike je allmountain cize vaha nie je az taka zla. Bike ma 14,2 kg ale ked vymenis plaste Kenda Nevegal za Schwalbe Nobby NIC usetris 1/2 kg.
Zobraziť komentár 29.07.2008 - 16:27:15
00
Na Bercovej vidle Magura (neviem presne ktorá :oops: ) je ďalší za jazdy použiteľný systém, identický (použitím, nie prevedením) s TAD. Stlačíš páčku na rajdoch, nastavíš zdvih, pustíš páčku.
Ad. Jezus: Nesúhlasím že ProPedal neovplyňuje zanorenie zadnej stavby. Samozrejme záleží od vnútorného nastavenia kompresie tlmiča. Ale rozhodne aj pri compression tune na min. a Propedali v pozícii 3, zadnú stavbu nedostaneš do plného zdvihu.
Zobraziť komentár 29.07.2008 - 17:58:12
00
stax si sa pýtal "aky ma predstavec vplyv na stupavost?" aj sklon aj dlžka predstavca velký ak to nevieš kup si radšej kolobežku
Zobraziť komentár 29.07.2008 - 18:22:26
00
doplním kiriho ... je to Magura Laurin 130 FCR - systém Flightcontrol Remote
Zobraziť komentár 29.07.2008 - 18:24:33
00
stax si sa pýtal "aky ma predstavec vplyv na stupavost?" aj sklon aj dlžka predstavca velký ak to nevieš kup si radšej kolobežku


ja som sa snazil naznacit Jezusovi na co je dobre vediet "konfiguraciu" biku k tejto teme a ty takto na mna

:lol:

skus najst tu stipku ironie ktora bola v mojom poste ako odpoved na quote below.

Bike Kona Dawg, tlmic Float R, vidlica Manitou Nixon IT, radenie X9, kazeta 11-32, pedale Shimano 520, plaste okolo 550 gramov/kus, duse cca 125 gramov/kus, rafiky 440 gramov/kus... Ale stale nerozumiem, co to ma spolocne s temou.
Zobraziť komentár 29.07.2008 - 19:01:39
00
ja len tak aby reč nestála :P svetu mier
Zobraziť komentár 29.07.2008 - 19:12:34
00
ja len tak aby reč nestála :P svetu mier

ved mne to bolo z tvojho prispevku hned jasne :P
Zobraziť komentár 29.07.2008 - 19:59:09
00
Hehehé chlapci pekne si tu dávate.
Roman Ako je to s Talasom s menením zdvihu za jazdy? Za jazdy som to ani neskúšal bo sa mi to akosi nepozdáva. /Mám pocit ako keby v tom mohlo niečo prdnúť. Ty ako sratchka by si o tom prdení niečo mohol vedieť. hehe/
Kiri Aj ja mám pocit že pri Propedále nastavenom na 3 to plný zdvih nedá.
Rasťo čo s tým predstavcom hore kopcom? A čo tak posed? hehe
Chôpi radšej dajme spicha négde v lese. hehe
P.S. slovíčko stúpavosť sa mi velice páči.
Zobraziť komentár 29.07.2008 - 20:12:32
00
s mačkou sme dnes dali spicha v lese trenuje na Horala :-)
Zobraziť komentár 29.07.2008 - 20:27:26
00
k tomu predstavcu... pravdu má podľa mňa turbi, predstavec je v stúpaniach nepodstatný, najviac záleži na posede. ak máš správny posed, tak rukami v podstate len koriguješ smer (teoreticky sa nemusíš držať).
Zobraziť komentár 29.07.2008 - 21:03:07
00
keyboard_arrow_up