Lokalizácia
Formulár sa odosiela
ved aj sam nakoniec priznal ze by to chcelo viac jazd, zvyknut si na to. ja som napr. zo starych 7-9sp. lacnych sad zvyknuty neradit pod zatazou. a videli sme uz aj tu na fore ako vyzera kazeta pri radeni pod zatazou co mala byt velka vyhoda noveho 12sp. shimana.
tak isto aj to postnute video s porovnanim fullhard, xc, full - na fullhard si musis najprv zvyknut lebo je to ina jazda. nevravim ze som na tom nejak extra rychly no po roku jazdenia som zacal byt znova rychlejsi.
kazdopadne nieje vsetko o rychlosti a hmotnosti. koho zaujimaju tieto dve veliciny pre toho tieto produkty nebudu.
Zobraziť komentár 24.07.2020 - 17:25:53
05
To je fakt, všetko je o zvyku. Minule som skúsil bicykel s odpr vidlicou a nechápem jak sa s tým dá jazdiť. A pritom všetci okolo to majú. Zvyk...
Zobraziť komentár 24.07.2020 - 17:35:29
00
arrow_leftfoobar napísal:
mas nocnu moru z toho, ze mozes radit aj v zabere? :D

nieco na vytriezvenie z gearboxov ;)


Nie, pretože to nerobím ;) ale je tam X ďalších vecí :)
Zobraziť komentár 24.07.2020 - 17:48:58
00
Fullhard je nejaky miestny vymysel fora ? Normalne sa to vola rigid.
Zobraziť komentár 24.07.2020 - 17:53:57
00
coby, vsak na takom jazdil aj Donny Tooblar :lol:
Zobraziť komentár 24.07.2020 - 17:55:29
00
Nie fullhard, ale hardfull. Ved sa nejazdi na tailhardoch. :)
Zobraziť komentár 24.07.2020 - 20:45:19
02
arrow_leftmdfk napísal:
Nie, pretože to nerobím ;) ale je tam X ďalších vecí :)


precitaj si ako tam ten problem popisuje - ze samozrejme pri klasickom pohone vies v stupani trochu prislapnut, odlahcit pohon, preradit, a pokracovat dalej. Pri gearboxe ale preradis len na volnobehu a samotne odlahcenie ti nestaci. Ono to je celkom logicke, pokial nemas spojku ako pri autach, tak to proste nepreradis - musis ist cez "neutral" :D
A to, plus 2 kila na vahe, plus vacsi odpor celeho systemu, je asi dovod preco sa gearboxy neujali.
Zobraziť komentár 24.07.2020 - 23:03:40
00
Ked su tie jednoprevodniky, mohol by niekto vymysliet prevodnik, ktory by menil obvod.
Zobraziť komentár 24.07.2020 - 23:37:40
01
arrow_leftfoobar napísal:
Pri gearboxe ale preradis len na volnobehu a samotne odlahcenie ti nestaci.
A to, plus 2 kila na vahe, plus vacsi odpor celeho systemu, je asi dovod preco sa gearboxy neujali.


Si pozri toto video
https://youtu.be/VmkN8pxKe-A

Myslis že to je taká tragédia že je nemožné šlapať a preradiť?

Plus 2 kilá na váhe? To si kde zobral?
https://www.cyclingabout.com/weight-difference-between-derailleur-pinion-rohloff-bikes/

Pinion C1.12. Oproti GX je to 1037g, oproti NX je to 729g.

foobar pozri si nabudúce viac faktov pred tým ako začneš písať takéto bludy.
Zobraziť komentár 25.07.2020 - 08:21:18
02
arrow_leftSesulak napísal:
Ked su tie jednoprevodniky, mohol by niekto vymysliet prevodnik, ktory by menil obvod.

to existuje

foobar: bez spojky sa da radit, sikovnici to vedia /aspon na beznych autach/
Zobraziť komentár 25.07.2020 - 08:27:14
00
Sesulak Napis Elonovi, to je jediny vizionar na tejto planete :)
Zobraziť komentár 25.07.2020 - 08:34:48
00
len tak narychlo som nasiel koncept variabilneho prevodnika https://yacf.co.uk/forum/index.php?topic=36000.0
ale videl som myslim cosik funkcne, ale bolo to asi na remen
vymysliet sa da vselico, ale aby to nebolo tazke, komplikovane a drahe, tam proste ta klasika vitazi
Zobraziť komentár 25.07.2020 - 08:39:16
00
No veď variátor sa používa na scootroch roky rokúce🤷🏻‍♂️ Divím sa, že ešte nikto neprišiel s verziou pre cyklistiku...
Zobraziť komentár 25.07.2020 - 08:47:28
00
arrow_leftlto napísal:

foobar: bez spojky sa da radit, sikovnici to vedia /aspon na beznych autach/

Radiť bez spojky ide aj na avii aj na zetorocchh starších, aj na žígu to šlo a žiadne skrkanie.
Zobraziť komentár 25.07.2020 - 08:54:07
00


Zobraziť komentár 25.07.2020 - 09:54:32
00

MTBIKER odporúča

keyboard_arrow_up