Lokalizácia
Formulár sa odosiela
ja som nenapisal ze 180 nestaci, len ze ho tam nedas a 180 tiez nemusi pobrat kazdy ram
Zobraziť komentár 23.09.2022 - 23:16:02
00
arrow_leftjachmel napísal:
Hack3r 200mm kotuc dozadu na ram? Myslim, ze vacsine bude stacit tych 180.
mirec16 Staci vymenit strmen, netreba celu brzdu a ak nemas najvyssiu sadu, az tak to neboli. Pre mna je velka vyhoda fakt, ze nemas zavit v rame ako je to u PM, ale priamo v strmeni. V rame je iba diera. Jednoduchsie, spolahlivejsie riesenie.


ved jasne, vsetko sa da dokupit, len stale mi v hlave bezi otazka preco? ? nieco ako ked som nedavno pozeral Pivot 429, krasny bajk, paradne hodnotenia, dokonca som ho nasiel v zlave a potom pozeram a vzadu Super Boost ?‍♂️ ale uz sme asi moc OT
Zobraziť komentár 24.09.2022 - 10:32:44
00
toto mi akosi uslo - nevedel som ze thomson robi aj ramy https://www.bikethomson.com/product-category/bike-kit/
www.bikethomson.com
scontent.fbts10-1.fna.fbcdn.net
Zobraziť komentár 26.09.2022 - 21:54:52
018
Takéto bajky sa mi páčia :)
Zobraziť komentár 27.09.2022 - 10:02:58
00
ten gravel je pecka :y: :muscle:
Zobraziť komentár 27.09.2022 - 19:27:29
02
Piedmont je fajn, najmä s flat bar á la MTB, jediná nevýhoda je že rám pojme podľa všetkého len 44mm plášte, to je vcelku škoda…
Zobraziť komentár 27.09.2022 - 19:55:06
01
REEB Cycles - oceľový trailový bike
Po zistení cena ma však už prešla chuť-
https://www.pinkbike.com/news/reeb-cycles-officially-launches-steel-short-travel-trail-bike.html
ep1.pinkbike.org
Zobraziť komentár 29.09.2022 - 09:55:42
011
Príloha:
ri 2.jpg
ri 2.jpg 13.22 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

Príloha:
ri 2.jpg
ri 2.jpg 13.22 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

toto sem uvádzam skôr ako zaujímavosť , taliansky výrobca Lee Cougan ( pôvodne americký) vymyslel takéto odpruženie zadnej stavby , je to HT ale zadná stavba pruží 30 mm

Prílohy:

ri4.jpg
ri4.jpg 13.51 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

Zobraziť komentár 29.09.2022 - 12:03:59
01
aký zmysel má ocelový full?
Zobraziť komentár 29.09.2022 - 12:14:31
00
pat3 "Vymyslel". Je to softail. Zaujimavaostou je skor to ze je to tunovatelne, dokonca pre kazdu velkost ramu inak nastavene a tlmiace medium je olej.

CraObs rovnaky ako na ht. napr https://www.cotic.co.uk/news/2019/steelforperformance
Zobraziť komentár 29.09.2022 - 12:18:12
01
no práve podľa mňa dosť rozdiel s HT.. tam jedným z hlavných dôvodov použitia je pružnosť ocele, na fulle je toto zabité.. pre mňa zmazaný jeden zásadný plus prečo tento materiál :?:
Zobraziť komentár 29.09.2022 - 12:29:21
00
Praveze to nie je ani na fulle zabite. Je to ako s makkymi a tvrdymi kolesami, rozdiel v bocnom flexe pocitis na ht i na fulle. To je ten isty princip, do uplne rozbiteho terenu nechces uplne najtvrdsie kolesa ani na fulle. A ocelovy ram ak je tak spraveny bude pruzit i v tom smere v ktorom pracuje odpruzenie, najviac asi v doraze. Kamos ma ocelovy murmur a tam sme pozerali ze ked dava doraz tak mu koleso spravi otlacok na sedlovej trubke, pritom s vypustenym tlmicom tam ma dostatocnu medzeru.
tu ma cotic k tomu este nieco viac https://www.cotic.co.uk/geek/page/SteelFullSuspension, pripadne i tu je nieco https://enduro-mtb.com/en/steel-enduro-full-suspension-mtb-review/
Zobraziť komentár 29.09.2022 - 13:30:46
01
neviem aký zmysel má oceľový full ale ten reeb je proste nádherný. Takto má vyzerať bicykel
a má to dokonca aj bsa bb shell a 31,6 seatpost :P všetko by som vedel prehodiť z rámu na rám
Zobraziť komentár 29.09.2022 - 13:55:22
01
arrow_leftDredd napísal:
Piedmont je fajn, najmä s flat bar á la MTB, jediná nevýhoda je že rám pojme podľa všetkého len 44mm plášte, to je vcelku škoda…


Preco davat na gravelovy ram rovne riaditka, ked si mozes kupit MTB ram a k nemu pevnu vidlicu? :-)
Zobraziť komentár 30.09.2022 - 11:20:13
00
lebo na mtb ram nedas 40z jednoprevodnik
Zobraziť komentár 30.09.2022 - 11:43:25
00

MTBIKER odporúča

keyboard_arrow_up