RoRo plaste,uzsie rafy,karbon sedlovka,monarch tlmic namiesto vividu,a uz si blizko.
presne som vedel ze mi niekto toto napise,lenze ked toto vsetko pomenis na Nomadovi tak si rovno aj vymen ram za nejake XC chrtitko,naco je komu Nomad na RoRo plastoch,bez teleskopu a s uzkymi rafikmi
No to je prave ten problem, kto ako vnima pojem enduro. U mna enduro je uz dost drsny pojazd slusnymi rychlostami po rozdrbanej ceste a skoky. Chranice, opica, integrala nutnost. Ovsem dnes sa pod pojmom enduro mysli to, co kedysi tazsie XC, prinajhorsom AMko

Druha vec, mysleno to bolo skor vzhladom na tej Liteville. Ten ma
komponenty take, ze neviem , ci by som sa nebal to vozit na 10mm zdvihoch

.. extralahke syntace nebude to prave orechove na EN. Faktom je, ze skutocne EN
ramy karbonove maju cez 2.5kg , k tomu pevnejsiu vidlu, odolnejsie kolesa, normalne EN plaste a uz je to niekde na 13kg. Ale Nomada mozes vozit aj na Furious Fredoch

presne to som mal na mysli,ze pod 11 to mozno postavis ale s XC komponentami a tym padom je ten Nomad nepouzitelny na to,na co bol primarne vyrobeny