Lokalizácia
Formulár sa odosiela
trošku limitujúca cena, ale http://www.canyon.com/_en/roadbikes/bike.html?b=817
na Tiagre Feltík: http://www.wiggle.co.uk/p/cycle/7/Felt_Z80_2009/5360038953/
veľmi slušného Battaglina na SRAM Rival si tak o 2 týždne prepásol na CRC
inak, ak mi pozrieš do profilu, tak je tam jedna z tých značiek čo si vymenoval a s Veloce... hmm... ale inovovaný Speedy (Aeron) sa mi páči viac!
Zobraziť komentár 05.08.2009 - 23:41:25
00
nedá mi to sem nedať
cca 50 000.-Sk
Felt na Srame red

http://www.wiggle.co.uk/p/cycle/7/Felt_Z25_2009/5360038956/
Zobraziť komentár 08.01.2010 - 22:53:42
00
iba radenie prešmyk a prehadzovačka je Red. :D
Zobraziť komentár 09.01.2010 - 09:41:21
00
nie je to čistý red ,brzdy sú Rival a pod..ale cena je podla man dobra
Zobraziť komentár 09.01.2010 - 10:27:18
00
Aký je váš názor na používanie karbónového cesťáku v trenažéri?
Môže sa poškodiť?
Zobraziť komentár 22.02.2010 - 17:51:52
00
Ja trénujem na trenažéri na karbónovom ráme a nemyslím si že by malo niečo hroziť.
Zobraziť komentár 22.02.2010 - 18:00:04
00
Určite je zadná stavba viac namáhaná ako pri jazdení na ceste. A o koľko viac? To záleží od toho, ako jazdíš.
Zobraziť komentár 22.02.2010 - 18:46:27
00
Presne tak, v šlapaní zo sedla sa treba krotiť. Pružnosť zadnej stavby má svoje medze.
Zobraziť komentár 22.02.2010 - 19:51:33
00
Bude hliník na tom vôbec lepšie?
Zobraziť komentár 22.02.2010 - 20:18:47
00
to neviem,a le zo sedla sa ide celkom tazkona trenazeri, bojim sa ze spadnem :D že sa to otrhne s tade, je to take labilne takze zo sedla chodim len opatrne nech si trosku rit oddychne ... ale buducu zimu urcite nebudem davat novy full na trenazer, neviem ci bu mu to prospievalo... karbonovy je sice iba hlavny trojuholnik/zadna stavba hlinik/ ale radsej tam dam ocov HT nech sa to tak nenamáha :)
Zobraziť komentár 22.02.2010 - 20:36:21
00
Keď jazdíš na trenažéri zo sedla tak pochybujem JoKo, že je viac namáhaná zadná stavba ako na ceste. Bike sa vôbec nenakláňa, čiže určite nepôsobia na zadnú stavbu také bočné sily, ako na ceste, keď ideš zo sedla a "hádžeš" bike zo strany na stranu, aj keď je pevne uchytený do trenažéra.
Jedine keby som išiel na trenažéri zo sedla a svoje telo naschvál vyklonil pri šľapaní na jednu a striedavo na druhú stranu, čo myslím, že takto nikto nejazdí zo sedla na trenažéri.
Ešte som nepočul o tom, aby sa zadný karbónový trojuholník poškodil pri jazde na trenažéri.
Zobraziť komentár 22.02.2010 - 22:11:24
00
Ono zalezi aj od typu trenazera.Pokial ho mas len polozeny na nejakej konzole ktora sa dotyka zo spodu bicykla v oblasti stredu a koleso je polozene na valci tak je to podla mna uplne bezpcne a setrne na cely ram.
Zobraziť komentár 23.02.2010 - 10:31:08
00
Nie, jedná sa o klasiku, zadné koleso upevnené cez rýchloupinák + brzda...
Zobraziť komentár 23.02.2010 - 12:13:27
00
Ja si zase myslím že zadný trojujuholník je v pripevnenom trenažéri v oblasti patiek namáhaný niekoľkonásobne viac ako pri dajme tomu špurte. Tam sa totiž sila rozkladá do podsatne väčšej časti rámu, a hlavne je na to rám stavaný. Ale aj take sa určite crb rámu v trenažéri báť nemusíš, neviem o žiadnom prípade kde by nastal problém. Potom by ani trenažéri neboli robené týmto spôsobom, pretože percento karbónových bikov je už dosť podstatné.
Zobraziť komentár 23.02.2010 - 13:21:35
00
Chýba mi tu odpoveď typu - mám karbonový bike, už tri roky ho dávam do trenažéra (a nie raz za 2 mesiace) a v pohode... ostatné je teória ;)
Zobraziť komentár 23.02.2010 - 15:35:03
00
keyboard_arrow_up