Lokalizácia
Formulár sa odosiela
Ked ma bicykel dve kolesa, preco by nemohol mat aj dva powermetre? :D
Zobraziť komentár 02.09.2024 - 17:22:48
00
mate na jeden bajk prihlasene dva alebo viac mobilov ? ja dva mobily (jazdi na bajku aj moja žena) a to prepinanie je moja nocna mora.
Zobraziť komentár 03.09.2024 - 11:42:33
00
Mám to presne takto spravené aj ja,a keď sa chcem prihlásiť na jej bicykel z môjho mobilu manželka musí mať vypnutí bluetooth na mobile a není problém sa prihlásiť.
Zobraziť komentár 03.09.2024 - 18:20:34
10
Poznate niekto problem, ked na Bosch 4. generacie puka motor, akoby uvolnene kluky, ale kluky to nie su.
Robi to len na Turbe.
Dik
Zobraziť komentár 08.09.2024 - 16:43:55
00
.....ano poznáme....su uvolnené skrutky čo držia motor k rámu
Zobraziť komentár 08.09.2024 - 17:41:28
11
Tiež som mal ten problém, ale ukázalo sa, že to bola špina za tesnením ložiska. Vyriešené s "Bosch Bearing Protection Ring Service Kit (BDU4XX)"
Zobraziť komentár 09.09.2024 - 12:10:52
00
Inak vsimol som si zaujimavu vec. Jazdievam vacsinou Tour+ (celkova dopomoc +1) a najnovsie aj Auto (-1). A rozdiel v spotrebe baterie je zanedbatelny (+-5% na 1000 vyskovych). Ide mi o to, ze kym na Tour+ sa da fakt slusne zamakat na Auto sa v podstate len veziem a idem vzhladom na moj vykon ovela rychlejsie. Dokazuje to aj zabudovany powermeter ktory po prepnuti na Auto ukazuje moj vykon o cca. 100W nizsi ako pri Tour+. Hral som sa stym v kopcoch, takze to nie je cislo z brucha. Som cakal ovela vyssiu spotrebu na Auto vzhladom na dopomoc.
Zobraziť komentár 12.09.2024 - 15:50:59
01
arrow_leftFeroR napísal:
Poznate niekto problem, ked na Bosch 4. generacie puka motor, akoby uvolnene kluky, ale kluky to nie su.
Robi to len na Turbe.
Dik

Ak to nie sú povolené hlavné skrutky čo držia motor v ráme, potom to budú povolené skrutky, ktorými sú o motor pripevnené konzoly na uchytenie k rámu. Ale na tie je špeciálny torxový bit.
Zobraziť komentár 12.09.2024 - 16:54:51
10
Čaute, lockring na gen.4 sa mi neustále povoľuje aj keď som použil Loctite.. Ako tomu zabrániť ?
Zobraziť komentár 12.09.2024 - 21:26:27
00
A po kolkych km sa ti to uvolni? Utahujes to na tych 25-30Nm? Lebo to uz je celkom dost od oka, pokial nemas dobru momentovu racnu.
Zobraziť komentár 12.09.2024 - 21:50:12
01
......ževraj ten O-kružok ktorý je pod touto maticou má zabrániť jej povolovaniu.To znamená že ak je už splošťený-unavený,tak sa musí vždy naištalovať nový.
Zobraziť komentár 13.09.2024 - 05:48:29
00
arrow_leftSesulak napísal:
Inak vsimol som si zaujimavu vec. Jazdievam vacsinou Tour+ (celkova dopomoc +1) a najnovsie aj Auto (-1). A rozdiel v spotrebe baterie je zanedbatelny (+-5% na 1000 vyskovych). Ide mi o to, ze kym na Tour+ sa da fakt slusne zamakat na Auto sa v podstate len veziem a idem vzhladom na moj vykon ovela rychlejsie. Dokazuje to aj zabudovany powermeter ktory po prepnuti na Auto ukazuje moj vykon o cca. 100W nizsi ako pri Tour+. Hral som sa stym v kopcoch, takze to nie je cislo z brucha. Som cakal ovela vyssiu spotrebu na Auto vzhladom na dopomoc.


nejaký čas som dumal nad tým, prečo mi pri Auto ukazuje väčší dojazd ako na Tour, alebo Sport. keď som ale posledne rúbal z výjazdu po rovine, Tour dával väčšiu podporu ako Auto. pri stúpaní je to ale úplne iná liga, Auto človeka potiahne do kopca. za mňa skvelý režim :y: :rock:
Zobraziť komentár 13.09.2024 - 08:04:52
02
arrow_leftSesulak napísal:
Inak vsimol som si zaujimavu vec. Jazdievam vacsinou Tour+ (celkova dopomoc +1) a najnovsie aj Auto (-1). A rozdiel v spotrebe baterie je zanedbatelny (+-5% na 1000 vyskovych). Ide mi o to, ze kym na Tour+ sa da fakt slusne zamakat na Auto sa v podstate len veziem a idem vzhladom na moj vykon ovela rychlejsie. Dokazuje to aj zabudovany powermeter ktory po prepnuti na Auto ukazuje moj vykon o cca. 100W nizsi ako pri Tour+. Hral som sa stym v kopcoch, takze to nie je cislo z brucha. Som cakal ovela vyssiu spotrebu na Auto vzhladom na dopomoc.


Ja som si ešte tiež do nedávna myslel, že na AUTO mi to zožerie baterku na 10km. Ale po Dolomitoch viem, že je to super mód, ktorý toľko vôbec nepapá baterku pokiaľ správne radíš.
V Dolomitoch som väčšinou v stúpaniach chodil na Tour, ale keď prišla stojka a mal som už v nohách 8 - 12km stúpania, tak som zapol AUTO a najľahší prevod a ako píšeš, akoby som sa len viezol, krásne ma potiahol hore stojkou. Ale podstatné je, že som si všimol, že pri stojke cca 22% (tak uakzoval Garmin) a dĺžke niekde medzi 600-700 m mi to zožralo na AUTO a na najľahšom prevode cca 4-5% baterky, čo nieje vôbec zlé.
Takže záleží aj na akom prevode človek ide, pri ťažkých prevodoch to žerie ako divé, ale pri ľahkých ani nie a hlavne ti to dobre pomôže fakt v stojkách, alebo v totálne rozbitom (skalnatom) stúpaní.
Za mňa AUTO režim :muscle: :y:
Zobraziť komentár 13.09.2024 - 08:14:21
03
arrow_leftSesulak napísal:
A po kolkych km sa ti to uvolni? Utahujes to na tych 25-30Nm? Lebo to uz je celkom dost od oka, pokial nemas dobru momentovu racnu.


Približne každých 400km. Pravda je že nemám momentovú račňu, ale čakal som že ten Loctite to podrží. Napadlo ma ešte použiť iný typ Loctitu. Len ktorý by bol najviac vhodný ?
Zobraziť komentár 13.09.2024 - 08:20:16
00
Pravdepodobne naozaj nedoťahuješ adekvátne, lebo my doťahujeme na tých 25 - 30Nm, bez lepidla a ani jeden sa neuvoľnil... Čo sa týka iných skrutiek, ak treba, používame lepidlo LIQUI MOLY, modré, alebo čierne...
Zobraziť komentár 13.09.2024 - 08:44:38
00
keyboard_arrow_up