Lokalizácia
Formulár sa odosiela
Konzultacia s Viktorom zo slovakbikeparks.sk bola > najspolahlivejsi naozaj fungujuci chip odporuca > VOLSPEED E-Bike Tuning Čip pre Bosch Performance Line CX Rim Magnet. Dokonca spoluprcaovali s nemcami na jeho vyvoji.
Zobraziť komentár 17.10.2025 - 11:16:06
00
Zdravím páni, ak mám problém s pripojením biku a aplikácie Flow a tu apku odinštalujem a nanovo nainštalujem tak mi zmiznú všetky pôvodné nastavenia vrátane štatistik / prejdených trás? Ide o to, že z určitého dôvodu mi bol vymenený kontroler na hornej rámovke. Medzitým mi neprebehol update softwéru v apke, resp. transfer updatu bol pozastavený a už nejde spustiť ďalej. Bike je od apky odpojený a nejde sa spárovať.
Zobraziť komentár 23.10.2025 - 09:55:51
00
Nie. Tu mas postup ako na to:
https://help.bosch-ebike.com/cz/help-center/ebw-flowapp-softwareupdate/asset-asf-00648
Zobraziť komentár 23.10.2025 - 09:59:32
02
Z boschu odpísali, že odinštalovať apku tak preto sa pýtam. Skúsim to podľa tvojho návodu. Ďakujem.
Zobraziť komentár 23.10.2025 - 10:13:11
00
arrow_leftsorcerer napísal:
keď potrebuješ a si ochotný to risknúť, je to čisto tvoja vec. na moment utiahnutia motora ti z Boschu odpíšu, že ten si určuje výrobca rámu, obráť sa priamo na Cube, predsa len karbón je krehký a nechceš aby ti to tam prasklo, to nevyreklamuješ. vôľa v uložení je opäť závislá na výrobcovi rámu, ak navrhol širší priestor pre motor deje sa presne toto. v motore v otvoroch pre dve priebežné skrutky je mechanizmus, ktorý sa uťahovaním skrutiek vysúva proti rámu a vycentruje a upevní motor v ňom. pokiaľ je tam veľká vôľa, mechanizmus sa dostatočne nepritlačí o rám a preto sú na internetoch videá, ako sa motor v ráme pri šliapnutí na kľuku hýbe. asi sa to dá tými podložkami eliminovať, ale u mňa s tým problém nie, nezisťoval som ďalej.


Tak prisla odpoved z Boshu na moju otazku : aky je torzny moment utiahnutia skrutiek motora v rame mojho Stereo Hybris ONE44 HPC AT800 actionteam ?
Odpoved > bla bla .... 30 Nm.

Aj som teraz na vzkach > 30 je predsa vela. A hned aj uvazujem > Je to sice karbon, ale ten ma predsa intehrovane kovove diely pre samotne uchytenie.

Tak teraz neviem...
Zobraziť komentár 27.10.2025 - 13:01:13
01
od Boschu? lebo mňa s touto otázkou obrátili na výrobcu bajku a od neho mám teda info o 30Nm, ale rám je hliník
Zobraziť komentár 27.10.2025 - 14:01:07
00
arrow_leftsorcerer napísal:
od Boschu? lebo mňa s touto otázkou obrátili na výrobcu bajku a od neho mám teda info o 30Nm, ale rám je hliník


Jaaaj, teraz ako citam tvoju reakciu, tak jasne, moja chyba, nie od Boschu, ale od CUBE...
Ale potom to je ozaj asi tak, ze ide hlavne o kovove casi, do ktorych je motor upevnovany. dalej ci je hlinik, alebo carbon to uz nema vplyv. Neviem si inak vysvetlit 30Nm aj u jedneho aj u druheho materialu...
Zobraziť komentár 27.10.2025 - 15:54:51
01
Gen 5 samotný už nemá tie kovové držiaky ako Gen 4 a staršie, vyberám, vkladám ho rovno do rámu. predpokladám ale, že nejako by si mal mať spevnené úchytné body motora v karbónovom ráme.
Zobraziť komentár 27.10.2025 - 16:19:52
01
Tak uz len dufam, ze ak sa dostanem casom k instalcii chipu a bude nutne hybat motorom, bude tych 30Nm ok. ;-)
Zobraziť komentár 27.10.2025 - 16:25:45
00
na to staci zhodit dekel
Zobraziť komentár 27.10.2025 - 17:40:08
00
arrow_leftvalecek napísal:
na to staci zhodit dekel


To tiez zalezi od chipu ktory instalujes. V pripade chipu s RIM magnetom ako napr. https://slovakbikeparks.sk/eshop/odblokovanie-rychlosti/1709-volspeed-e-bike-tuning-cip-pre-bosch-performance-line-cx-rim-magnet-0036089631118.html neastaci "demontovat iba plastovy spodny dekel". samotne telo chipu je uchytene sponou, ktora ho obopina a je uchytena najednom konci v hornej casti motora, teda zrkalovej k plastovemu uchytu. Ono, je na trhu x chipov, ja vsak potrebujem ten s podporou RIM magnetu, teda na rafiku zostava originalny magnet...A potom mam odporucanie na znacku VOLspeed. Na yamahe som mal chip od spolocnosti eplus a ten po dvoch rokoch odysiel...
Zobraziť komentár 27.10.2025 - 19:44:15
00
keyboard_arrow_up