Inak vsimol som si zaujimavu vec. Jazdievam vacsinou Tour+ (celkova dopomoc +1) a najnovsie aj Auto (-1). A rozdiel v spotrebe
baterie je zanedbatelny (+-5% na 1000 vyskovych). Ide mi o to, ze kym na Tour+ sa da fakt slusne zamakat na Auto sa v podstate len veziem a idem vzhladom na moj
vykon ovela rychlejsie. Dokazuje to aj zabudovany
powermeter ktory po prepnuti na Auto ukazuje moj vykon o cca. 100W nizsi ako pri Tour+. Hral som sa stym v kopcoch, takze to nie je cislo z brucha. Som cakal ovela vyssiu spotrebu na Auto vzhladom na dopomoc.
Ja som si ešte tiež do nedávna myslel, že na AUTO mi to zožerie baterku na 10km. Ale po Dolomitoch viem, že je to super mód, ktorý toľko vôbec nepapá baterku pokiaľ správne radíš.
V Dolomitoch som väčšinou v stúpaniach chodil na Tour, ale keď prišla stojka a mal som už v nohách 8 - 12km stúpania, tak som zapol AUTO a najľahší prevod a ako píšeš, akoby som sa len viezol, krásne ma potiahol hore stojkou. Ale podstatné je, že som si všimol, že pri stojke cca 22% (tak uakzoval Garmin) a dĺžke niekde medzi 600-700 m mi to zožralo na AUTO a na najľahšom prevode cca 4-5% baterky, čo nieje vôbec zlé.
Takže záleží aj na akom prevode človek ide, pri ťažkých prevodoch to žerie ako divé, ale pri ľahkých ani nie a hlavne ti to dobre pomôže fakt v stojkách, alebo v totálne rozbitom (skalnatom) stúpaní.
Za mňa AUTO režim
