arrow_left4Sage napísal:
Sesulak
Tak držím palce hore, pretože táto skrytá chyba úplne pokazí akýkoľvek tvoj výjazd i radosť z biku.
Ja uvažujem o zakúpení Stereo Hybrid HPC One44 SLX pre rok 2025 ,už s G5 motorom a 800 Wh bateriou. Snáď "nemecký súdruhovia" prišli nato ako, a takéto skryté problémy sa na tomto modeli už neprejavia.
Alebo ísť rovno do kellys theos F no STÁLE s motorom shimano ešte zastaralím EP800 (EP8)-z roku páne2018??
Kellys s modernejším pohonom EP801 MOŽNO bude, ale až na jar 2025.Určite zase za nehorázne sumy, oproti konkurencii.
Čo vy na to, nemá skúsenosti ani so shimanom ani s boshkou. :rofl: Dík za radu. :handshake:


Bosch 👍
06.11.2024 - 20:59:56
01
arrow_left4Sage napísal:
Čo vy na to, nemá skúsenosti ani so shimanom ani s boshkou. :rofl: Dík za radu. :handshake:


EP800 určite nebrať, špičkový výkon len 500W, a Kellys ak ich teda stále montuje a predáva, ako sorry :puke: EP801 má síce 600W a novší FW, ale stále je to o tom, že ten motor nemá lineárne režimy. určite ber Bosch, mám na ňom za sebou prvú sezónu (po dvoch na EP800) a som maximálne spokojný. jedným okom poškuľujem po nejakom bajku s Gen 5 na budúcu sezónu.
06.11.2024 - 22:04:59
04
mna zaujal ten hill start ..ako sa aktivuje som sa docital ale ako funguje to neviem...ja sa v prudkom kopci rozbieham na defaultne nastavenom rezime eMTB....turbo moooc kope.
07.11.2024 - 09:51:01
00
Dobre tomu chápem že hill start je teraz dostupný aj pre 4. Generaciu ?
07.11.2024 - 13:09:54
00
Ano. Noha musi byt na pedali, ako keby v zabere a podrzis tlacidlo minus. Aj to zobrazi na displeji ze hill start active. Bicykel sa sam pohne, neskusal som ako dlho, ale je to dost casu zabrat/nacvaknut (jazdim s spd pedalmi) druhu nohu.
07.11.2024 - 14:57:45
00
najde sa tu niekto s Trek Rail 7 gen 3 s namontovanym 250Wh power more Bosch battery packom ? na podpore od Treku mi chlapec do telefonu len cital negativne vyjadrenie z webu ale evidentne nepoznal odpoved preco. ze ram nie je kompatibilny a basta.....inde na fore som sa vsak docital, ze sa "niekto" bavil v britanii na nejakej MTB akci v stanku Bosch s technikom a ze prava pricina je to, ze zavitove vlozky v rame na kosik by sa mohli vytrhnut ..omg
14.11.2024 - 12:08:56
00
skôr kvôli tomu, že pri preružení by do extendera mohol narážať tlmič. mne to bolo od Conwayu zdvôvodnené takto a keď sme ho tam skusmo prirovnali v Ebajku, je to naozaj tak. extender je nižšie položený ako bežný košík/fľaša
14.11.2024 - 12:15:34
00
Nemám ho, ale aby 1,6kg vážiaci PowerMore vytrhol vložky z hliníkového rámu sa mi zdá viac ako pritiahnuté za vlasy... Skôr ho naozaj nedostaneš rozmerovo do rámu...
14.11.2024 - 12:19:21
00
Prosím vás niekto kto menil Bosch Bearing Protection Ring Service Kit (BDU4XX) opravná sada aké kliešte ste použili na poistné krúžky?

Sú to poistné krúžky bez dier čiže klasické segerky tam nepasujú


Kúpil som tieto kliešte ale sú hrubé nevojdú tam

Prílohy:

IMG_2337.jpeg
IMG_2337.jpeg 182.6 KiB thumb_up0thumb_down

IMG_2338.jpeg
IMG_2338.jpeg 599.72 KiB thumb_up0thumb_down

14.11.2024 - 14:15:25
00
Ja som to už raz čistil+premazával a raz aj menil. A bol to teda riadny boj, hrešil som pritom ako nádejný hiphoper. Nakoniec sa mi ich podarilo len pootvoriť a povytiahnuť s klasickými, následne som pokračoval presne s tými, čo máš na obrázku.

Potom som prišiel aj na fintu, ako otvoriť klasické kliešte za pomoci tých druhých, lebo rozťahovať to rukami sa mi nikdy nepodarilo. Držím palce...

Prílohy:

PXL_20241114_145938884.MP.jpg
PXL_20241114_145938884.MP.jpg 420.07 KiB thumb_up0thumb_down

14.11.2024 - 16:03:16
02
Vďaka za odpoved

Čiže kúpiť ešte klasické ségrovky a bojovať 😀
14.11.2024 - 17:30:21
00
arrow_leftNazgul napísal:
Nemám ho, ale aby 1,6kg vážiaci PowerMore vytrhol vložky z hliníkového rámu sa mi zdá viac ako pritiahnuté za vlasy... Skôr ho naozaj nedostaneš rozmerovo do rámu...

..dalsia vec. konektor v bajku v rame co je...musi mat po stranach dva otvory na zaistovacie piny v konektore od kabla z PowerMore (PM), ktore tam plnia funkciu proti vytrhnutiu/vypadnutiu
cdn.myshoptet.com
na snimke vidno konektor od PM ma tie "plastove jazyčky so zapadkami" ale konektor v bajku tie otvory nema. dokonca som nasiel video na YT ako ten konektor "bez" vymienal za konektor s tymi otvormi.

thumb_up0thumb_down

volal som v tejto zalezitosti aj na support znacky bajku, na ktory som PM chcel dat ale tam mi дежурные povedali, ze to nejde. ale to iste mi tam povedali pred časom aj o connect module a uz s nim jazdim tri mesiace. takze asi treba mat aktualny FW, odpojit od motora nevhodny konektor a vymenit ho za kompatibilny a PM sa musi vmestit tyzicky do ramu....
15.11.2024 - 11:20:23
01
konektor je jasný, to si mal ako prvé pozrieť. funkcionalitu Range Extendera určuje výrobca bajku, takže ak aj konektor vymeníš, pokiaľ ti to online na diaľku v FW motora nepovolí Trek, čo asi nie podľa toho čo píšeš, bude to zbytočná investícia. tu je to čierne na bielom, keď som sa zaujímal ako spojazdniť PowerMore na mojom bajku

Prílohy:

bosch_reply.jpg
bosch_reply.jpg 44.53 KiB thumb_up0thumb_down

15.11.2024 - 11:46:30
00
hmmm. drive unit je co ? pohon/motor ? a teraz špekulacia = verime tomu, ze pohon ma "problem s tym, že mu vadi, ci ho napaja 500, 625 alebo 850ka bateria ?
ja som sa zmieril s tym, že to na bajk nedam...ale connect module mi tiez bolo povedane, ze sa na ten bajk dat neda. teda da ale bez krytu motora. ja som ho dal nad zamok baterie do vnutra ramu a vsetko funguje ako ma.
15.11.2024 - 12:16:18
00
BDU je skratka pre Bosch Drive Unit a Drive Unit je teda motor a jemu je asi vcelku jedno akú kapacitu baterky má pripojenú. pre fungovanie s Extenderom musí byť vo FW motora nastavené "PowerMore ready" na "YES" a toto si tam určuje práve výrobca bajku.
o Connect module bolo jasné to, že sa nedá dať na Trek na obvyklé miesto pod motor kvôli dizajnu spodného krytu, nie že by s motorom Gen 4 nebol kompatibilný, toto si výrobca bajku vo FW naopak neurčuje.
15.11.2024 - 12:40:57
01
keyboard_arrow_up