Lokalizácia
Formulár sa odosiela
Je to priamo od výroby osadené na bezduše, v balení nájdeš mlieko a naleješ. Ja som tieto hliníkové kolesá nechával predajcovi a dával si tam moje obité Roval Traverse. Absolútne v pohode zoženieš karbóny do 800 eur a nemusíš nič zapletať. Len treba sledovať DE bazár. Ja som dnes pozeral ZippMoto kolesá. Set by sa dal okolo 650 zohnať jazdený. Ale zas až toľko sád kolies mi netreba. Hlavne super, že to je celé na vzduchu. Na jazdu to nie je tak dobré, ale ja to mám na pružinovom FOXE nejakom mega novom a to má asi kilo a pol. Ale nedávam to dolu, lebo chodí to pekne. Len FUEL má hádam aj 21,5kg možno aj 22 - nechcem vidieť radšej to číslo. ?‍♂️
Zobraziť komentár 25.09.2025 - 21:14:20
00
takže s pedálmi a bezdušovým tmelom váha 21 220 gr.
ak mi sadne geometria a všetko ostatné,skúsim ho dostať cca o kilo dole-možno aj tesne pod 20 kilo to pôjde ;)
Zobraziť komentár 26.09.2025 - 08:48:54
00
Aktuálne v nových bicykloch neexistuje stroj, kde geometria nesadne jazdcovi...Len niektorí jazdci nesadnú občas konkrétnej geometrii. Mne sa to stalo so Slashom, ten bicykel vedel omnoho viac ako ja, ale geometria bola určite OK :)
Zobraziť komentár 26.09.2025 - 08:58:49
01
To je jasné-ale ja z výškou 185 cm com skoro na hrane L a XL,mal som tak už viacero bicyklov,vyriešil to vždy trochu dlhší predstavec,bude to treba aj teraz.
A prestalo pršať,tak prvá skúšobná jazda po ulici a paráda,motor ani do strmého kopca fakt vôbec nepočuť :y:
Len bolo treba doladiť cez apku Trek parametre podpory,to original nastavenie bolo až príliš úsporné :)
Idem prehodiť z druhého e-biku moje sedlo,overené VTB Volt 142 mm,na inom neviem vydržať
Zobraziť komentár 26.09.2025 - 09:34:27
02
To si v podstate presne ako ja. Tiež som premýšľal či XL, alebo L. Ja to ale riešim len kvôli nejako neproporčne dlhým nohám. Ale to mám problém na všetkých bicykloch a vyriešila to montáž 240mm teleskopky. Riešilo by to aj Xlko, ale Lko je lepšie do terénu. Ja mám parametre podpory skôr znížené, aby mi to tu po lesoch vydržalo, jedine najvyššiu dopomoc mám plnú, ale tú používam len na ozaj strmé úseky a potom smerom nadol na niektorých trailoch. Tak to dobre otestuj, dnes sa už celkom dá ísť do lesov. ?
Zobraziť komentár 26.09.2025 - 09:57:47
01
jasné,dnes idem do MK,ale len po asfaltkách,nechce sa mi ho ísť hneď prvý výjazd zaprasiť :D
vyskúšam strmšie stúpania a urobím nejaké fotky
a vyzerá to tak,že mierne natočenie rajdov dopredu a moje sedadlo posed vyriešili-pocitovo sedí ako riť na šerbel-super,že tam dávajú 200 mm sedlovku-a komponenty ? v pohode v tej cene ;)
vlastne nemám potrebu nič meniť,možno časom tie kolesá ťažítka :^)
Zobraziť komentár 26.09.2025 - 10:29:41
00
Blatu sa nevyhneš, tak by som to rovno nasypal do lesa. Prvé čo sa objaví na jazdách v blate a vode je korózia na skrutkách čo držia vodítko reťaze. To sa opäť podarilo zvoliť TOP materiál :) Také krásne 2 hrdziaky čumia na človeka spoza prevodníku - topka. Ty tam máš na tom asi SRAM70? To bude asi v pohode, len zrejme ako pri 90ke aj elektro sadách ak to začneš jazdiť v náročnom teréne a hazka sem-tam dostane aj kontakt so skalami, alebo konármi, tak sa to vie rozladiť - jednoducho sa to akoby pootočí a treba to potom povoliť a zas nanovo vyladiť - to bolo celkom otravné. Ale zas neviem čo a ako jazdíš. Myslím, že pri kľudných flow trailoch tento efekt nenastáva.
Zobraziť komentár 26.09.2025 - 10:43:41
00
žiadne divočiny-na dôchodku lne také trailovanie,výlety po zvážniciach a tak-žiadne skákanie už
ja viem ísť z domu na BK po asfaltkách,do lesa len nakuknem,ale bude tam mokro :)
Zobraziť komentár 26.09.2025 - 12:01:07
00
keyboard_arrow_up