K brzdam nie je upozornenie, ze nie su vhodne na taku vidlu...
Banjo srobik zasahuje/brnka do s*****v.
Nejaky napad na riesenie?
Dik za kazdu radu.
Dosť záleží ako dlho brzda dokáže brzdiť kým sa prehreje,potom už stráca účinnosť. Tak ako obvykle,na veľkosti záleží a hadam ešte viac na spôsobe brzdenia.
Ale to je už úplne iná rozprávka...
To iste sa ale da dosiahnut aj lepsimi, ucinnejsimi, silnejsimi brzdami na nezmenenom kotuci, 180mm.
A limitacia upgrejdu brzd sa v manuali nespomina...
Typicky priznak old school jazdenia - supol si 203 mm kotuce na svoju RST Gila vidlicu s QR nabojom, lebo tak to jazdili kamosi na sidlisku a do mesiaca si ju mal vyvaklanu v puzdrach. Prave pre to zatazenie.
Dakujem za kazdy nazor, skusenost.
dees nie, zober si ze packu stlacis rovnakou silou - t.j. teoreticky sa rovnako "zakusnu" platnicky na mensom aj vacsom kotuci. Aka bude brzdna sila? Rovnaka? Nie, na vacsom kotuci bude vacsia, vsak? Cize pri max. stlaceni paky bude aj max. brzdovy efekt razom vacsi - a prave tymto stupa zatazenie vidlice/ramu.
To s tym zahrievanim kotuca samozrejme plati.
Ako velky "problem" to moze byt pre ram, ak tam dam 203mm kotuc (ak sa zmesti samozrejme)?
Su brzdne sily natolko rozdielne ze to moze ten ram poskodit?
images.bikefunint.com
Starsie ramy - https://archive.superiorbikes.com/resources/download/superior/2023.pdf - vyzera to z Tvojej fotky na ten ram od str. 137 - na str. 141 je info o max. rotore - v tom pripade by to bolo tych spominanych 180 mm.
posledný komentár: 21. 8. 2024 o 8:05