Lokalizácia
Formulár sa odosiela
Keby si sa spytal cokolvek zmysluplne, tak sa neozvem. Len mi prislo dost divne pytat sa nas, ci mas Ty pouzit tmel, ked Ti musi byt jasne, na co sluzi. Logicky k tej odpovedi musis dospiet sam - ked Ta netrapi, ze budes opravovat defekt na trati, tak tmel nepouzijes, ked chces riziko oprav na trati minimalizovat, tak pouzijes, nie? Peace.
Zobraziť komentár 02.06.2011 - 14:41:49
00
Jezus ma pravdu. Okrem toho tie plusy, na ktore si sa pytal, su uvedene na prvych strankach tejto temy.
Zobraziť komentár 02.06.2011 - 15:00:49
00
vcera na Fatranskom som roztrhol bocnicu plasta, tmel sa snazil...., ale co je vela, to je vela :lol:
vlozim dusu, fukam a fuci to ako dive!!! je debil som pred vlozenim duse neskontroloval vnutro plasta, ci tam nieco netrci (pri tej diere v bocnici ma to ani netrklo) a veru trcalo, boli tam 2 ostne a jeden dreveny trn :devil: (cize pred tymto ma tmel ochranil) a uz som mal aj prederavenu dusu, reku nevadi, zalepim (mam samolepiace zaplaty), zalozim, fukam a repete, fuci!
tie samolepiace zaplaty po styku s tmelom, ktory ostal v plasti normalne odpadli
tak mi ostavalo uz len pomaly tlacil (bolo to od miesta, kde chystali drevo) asi po pol hodine mi jeden dobrak hodil plast (dakujem 83), zalozil som a fical, sice velmi opatrne (mal som velky strach z defektu) ale aspon som sa viezol
podla zaznamu z pulzmetru som sa tam "pobavil" skoro hodinu :@
edit: dnes som chcel nahodit novy plast, ale musim vymenit aj obojstrannu pasku a nemam doma vhodnu sirku, na starej znecistenej uz ta tesniaca nedrzi, tato by bola dobra? http://www.g3.cz/sk/catalog/obojstranne-lepiace-pasky/tenke-pasky-s-nosicom/polozka-9088

Prílohy:

plast.jpg
plast.jpg 175.22 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down


Naposledy upravil andrej25 dňa 06.06.2011 - 14:44:47, celkovo upravené 1 krát.

Zobraziť komentár 05.06.2011 - 15:17:43
00
andrej25,
az mam pocit, ze si opisal moju skusenost. Az na detaily sa mi stalo presne to iste. Prerazil som bocnicu a zacalo to pomaly sfukovat. Do poslednej chvile som myslel, ze to tmel zachyti, ale nezachytil, tak som tam dal dusu. Tu som pri zjazde z Polomu sekol a pri pokuse o zalepenie to nedrzalo ani ked som tu dusu vysuchal o dres.

Prílohy:

050620111027.jpg
050620111027.jpg 237.49 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

050620111026.jpg
050620111026.jpg 159.78 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

050620111025.jpg
050620111025.jpg 178.86 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

Zobraziť komentár 06.06.2011 - 14:02:26
00
Nám sa darilo podobne včera na výjazde. Celkovo 2 rozrezané UST plášte. Ale aspoň na maratóne to bolo bez defektu.
Zobraziť komentár 06.06.2011 - 14:09:58
00
chlapi nestraste tu s defektami...3 roky pouzivam UST a mal som 2 defekty za cca 15 000 km...plaste minimalne nahustene...teraz som sa nechal zlakat a namiesto klasickeho UST plasta som tam buchol tubeless ready + tmel...tak dufam ze teraz nebudem musiet zacat riesit defekty ( uz som aj zabudol ako sa to robi :) )
Zobraziť komentár 06.06.2011 - 14:22:42
00
Klasicky UST je citelne odolnejsi plast, jak behun, tak bocnice, sak nakoniec aj o nieco viac vazi, takze :lol:
Zobraziť komentár 06.06.2011 - 14:24:46
00
Opravim Icea: boli to Tubeless Ready plaste. Moj Racing Ralph (prerezana bocnica) a Jurov Rocket Ron (rozrezana pri stupli). Na obranu treba povedat, ze na vyjazde bolo hoodne sutrov. Dozadu uz zhanam origo UST.


Naposledy upravil romanx dňa 06.06.2011 - 14:30:41, celkovo upravené 2 krát.

Zobraziť komentár 06.06.2011 - 14:29:11
00
...vsak prave preto to pisem...druha vec je ze ja som do UST nikdy nedal tmel...cize predpokladam ze zasa ten tmel by mohol byt ako ochrana + (pravdaze vramci moznosti)...kazdopadne k zmene ma presvedcil fakt ze celkovy rozdiel je 150 gramov na koleso - na obvode...co uz mi prislo ako fajn dovod to vyskusat aj ked nepatrim ku gramohonicom...

EDIT: romanx - ved vyskusam a uvidim...kazdopadne 16.7. urcite UST pojde naspat - toto riskovat naozaj nebudem :)
Zobraziť komentár 06.06.2011 - 14:30:00
00
Tmel nie je ochrana .. jak chces tmelom chranit bocnicu, ktora sa dobrovolne podreze ked vidi suter :D
Na sutre su dobre Geaxy LightUST (klasicky bezdusak, ktormu ubrali jednu gumennu vrstvu vo vnutri ktora zabranovala uniku vzduchu, ovsem v reali je to aj tak v pohode), osvedcili sa mi aj na Garde, zda sa, ze tieto talianske potvory su velmi odolne a mimoriadne rychle na asfalte , sotoline a kamenoch. Aj drzia. Ovsem hlina uz im moc nesedi .. tam skor Schwalbe (tie zas nemaju radi sutraky, nicia sa dost).
Zobraziť komentár 06.06.2011 - 14:36:55
00
...neviem ako chcem co chranit :) iba viem ze za 3 roky UST Schwalbe v mojom pripade fungovali absolutne perfektne...kazdopadne presvedcil som sam seba ze vyskusam teraz tubeless ready a uvidim ako to dopadne...ale zasa od Schwalbe prec nepojdem lebo som s nim nadmieru spokojny a viem co od nich ocakavat...
Zobraziť komentár 06.06.2011 - 14:42:36
00
Ale sak nehovorim, ze UST full nevydrzi .. mam to na AM/EN bajku, a dostal do nosa dost ten Schwalbe. Ale zas je to tazka krava :D
Zobraziť komentár 06.06.2011 - 14:45:16
00
Mam wtb Wolverine 1,95 mam pocit ze to je bezdusovy plast ... ako zistim ci je to bezdusovy plast a ako opravim defekt? ... prosimvas poradte mi vtomto nemam vobec prehlad... :(
Zobraziť komentár 06.06.2011 - 21:51:54
00
Jezus Ti myslim poradi najlepsie :^) :lol:
Zobraziť komentár 06.06.2011 - 21:56:06
00
hmmm... tak dik :( ... nemozem ten plast zhodit tak ma napadlo ze to moze byt bezdusove a ked som dal vyhladavanie tak sa aj tu objavili odkazy na tn nazov tak som v rozpakoch ci to je vazne ten bezdusovy plast a ako ho mam "zhodit"
Zobraziť komentár 06.06.2011 - 21:59:39
00
keyboard_arrow_up