V podstate sa spominali dve veci, kompresia a nizsia viskozita oleja vs druha vec mazanie a nizsia viskozita mazacieho oleja. Ovela viac samozrejme urobi zmena viskozity v tlmeni ako v mazani. Pri zmene mazania skor utrpi
vidlica ak bude nizsia viskozita a vyssie teploty, budu sa viac drat puzdra, nohy a tesnenia.
dobrá poznámka - zrovna ja som menil
olej AJ v patrone (Red Line LIKEWATER)
aj v spodnych nohach (Motorex Supergliss
32k) (poskytol Bráňo

... ten olej v patrone som zvolil pre moju nižsiu hmotnosť - aby som zvyšil ešte o trochu viac tu citlivisť (tak mi bolo poradené)
.... takže ta zmena v zimnych podmienkach je fakt znatelná a neviem si to vynachváliť

... kto pomerne dosť jazdí v zime tak fakt odporučam tu jednu vymenu oleja naviac spraviť
inak ak by niekto mal zaujem o tej olej do spodnych nôh, tak sa možme dohodnuť, keď tak správa (predava sa minimalne 1l balenie a ťažko sa zháňa)