fluider 180cm, predstavec je od Rulezmana HC V3- 15mm. Môj pohľad ako hobby jazdca. Mal som jemné obavy z toho, nakoniec som si po druhej jazde začal na to zvykať a vedel som, že to bude dobré. Nebudem sa tváriť... Na rovinatejších pasážach viac za sebou naozaj zavretých zatáčkach mám trochu problém ešte ale pokiaľ to je zavreté a je to z kopca, tak som v kľude. Tým, že je kormidlo skoro nad hlávkom, strašne dobre to reaguje na zatočenie. Zo začiatku som sa zvykol zamykať v zatáčkach s kompresiu, tak som zmenil rise na 40mm, trošku poklikal vidlu a už to jazdí. Dlhšia zadná stavba- Strmé výšlapy sa dajú na tom parádne ísť v sedle, predne sa drží na zemi a nehádže ťa dozadu. Pozíciu na bajku mám teoreticky takú istú ako keby som mal na moju výšku cca 470 reach a 35mm predstavec vs aktuálnych 495 reach a 15mm predstavec- akurát som viac vzadu. A to cítim najviac, že v strmých pasážach nemusím riťou chodiť až za zadné koleso aby ma nepreklápalo. Cítim viacej priestoru ako pracovať s ťažiskom na bajku.
Miso_ Dík. Sem-tam si pekne zaspieva, to áno. Ale myslím, že to môže byť aj tým, že doštičky sú širšie ako plocha kotúču. Ak má niekto znalosti v tomto- vyveďte ma z omylu alebo uistite v tejto teórií. S jednou váhou som na 15,8kg a s druhou na 15,6kg (neni vôbec zlé na hlinu v XL) Vyber si, čo ti viacej pasuje A k tomu Zeroback-u, zo začiatku ti to ani nepríde. Po 2 týždňoch, keď to počúvam piatu hodinu na výjazde, tak už mi to začína liezť na nervy trošku. Možno plastová kladka by to trošku vyriešila?
Miso_ Dík. Sem-tam si pekne zaspieva, to áno. Ale myslím, že to môže byť aj tým, že doštičky sú širšie ako plocha kotúču. Ak má niekto znalosti v tomto- vyveďte ma z omylu alebo uistite v tejto teórií. S jednou váhou som na 15,8kg a s druhou na 15,6kg (neni vôbec zlé na hlinu v XL) Vyber si, čo ti viacej pasuje A k tomu Zeroback-u, zo začiatku ti to ani nepríde. Po 2 týždňoch, keď to počúvam piatu hodinu na výjazde, tak už mi to začína liezť na nervy trošku. Možno plastová kladka by to trošku vyriešila?
Ohľadom kotúčov som mal podobnú teóriu, no úplne sa nepotvrdila. Aktuálne mám totižto vzadu Intend Massive 180 a ten je krásne tichý. 203 verzia tohto kotúča bola v mojom prípade nepoužiteľná, vibrácie som cítil až v riadítkach a o hluku ani nevravím. Dächle UL 203 bol na tom lepšie, ten spieval len za studena
Tipoval som rovných 16 kg, takže za mňa super hmotnosť. Môj má buď 14,8 kg alebo 16,5 kg v závislosti od kolies Prikladám foto v tej ťažšej konfigurácii, nech nie som úplne mimo tému.
Race-ready setup na tuto sezonu (zamerne nepisem finalny).
Bohuzial len mobilovky.
Foto z kuchynskej vahy, kedze zavesne mozu mat odchylku aj cez 100g smerom do optimisticna
A, kurnik, zas tu je dalsia vychrtlina...
Ja som zainvestoval do budúcnosti.Kupil som mladému 1+x byciglo 😀.Oproti vašim je to kovadlina(10,1kg),ale len nech si skúsi sťažovať.Kúpim mu,čo som mal ja v jeho veku 😀.
Ale kdeže.My ideme postupne.Mal aj 26",celopéro má 27,5" a mal aj 29" už minulý rok.Ale toto sme vymenili za BMC,je to hravejsie, ľahšie a zase najlepšie 😀.
Ohľadom kotúčov som mal podobnú teóriu, no úplne sa nepotvrdila. Aktuálne mám totižto vzadu Intend Massive 180 a ten je krásne tichý. 203 verzia tohto kotúča bola v mojom prípade nepoužiteľná, vibrácie som cítil až v riadítkach a o hluku ani nevravím. Dächle UL 203 bol na tom lepšie, ten spieval len za studena
Tipoval som rovných 16 kg, takže za mňa super hmotnosť. Môj má buď 14,8 kg alebo 16,5 kg v závislosti od kolies Prikladám foto v tej ťažšej konfigurácii, nech nie som úplne mimo tému.
Daechle UL, 160 som mal na graveli, nikdy viac, horsie brzdenie som este na biku nemal. Tie zvuky a vibracie boli neuveritelne. Red-y s TS platnami.
tak jest. each step closer to the edge
a to ram ma cca 250g nadvahu, takze napr. s s-worksovym e*****m to mohlo byt sub 7. mirec16 dobra poznamka, pozorne oko si moze vsimnut na 4. fotke v ktorom mieste uz boli raz opravovane zasa na ich obranu, sluzia od 2018-teho, co sa da povedat, ze uz skor nadsluhuju
No konecne nejake reakcie ake som cakal!
Zopar veci tam je ako proof of concept a na druhej zdemoloval som aj all mountain dt swiss rafik, ocelovu klietku na saltri, tazku hlinikovu sedlovku, takze iluzie si nerobim. Nic nevydrzi vecne, ale par rokov verim, ze prejde, kym dorazim do tej dalsej zastavky
Indy9o Dikes.
Do top stavu tomu chyba este par detailov (napr. dlhodobo nedostupne Piccoly a keby sa niekto chcel zbavit 11 speed XTRka, call me maybe )
Jullo pekný bike, dobre že je tam modrá vidla, len ja bych si už neved svet be teleskopky predstaviť a idem dať jednu aj na gravel, je to bezpečnejšie a rýchlejšie z kopca s ňou
Race-ready setup na tuto sezonu (zamerne nepisem finalny).
Bohuzial len mobilovky.
Foto z kuchynskej vahy, kedze zavesne mozu mat odchylku aj cez 100g smerom do optimisticna
A, kurnik, zas tu je dalsia vychrtlina...
Paradny bike, len o kilo tazsi od mojich kolies a ten co bol na videu lahsi
peniakfotovidla mala byt povodne cierna, ale skrz rozne okolnosti som nakoniec bral modru a musim povedat, ze to s nou vizualne dobre vypalilo. Verziu s teleskopkou jazdim tiez, prehadzujem tazku kovadlinu s externym ovladanim zo zimaka ak treba. Vela pretekov, na SK nemame, kde by som ju vyslovene potreboval, no na minulorocnom majstraku XCO alebo Sudetoch som ju vyuzil..
Ixnay vdaka.
Ten Mondraker z dream build videa, neviem.. Je tam viac pofidernych veci v tom builde, vratane tej vyslednej hmotnosti. Ale to uz je totalny extrem.
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Miso_ Dík. Sem-tam si pekne zaspieva, to áno. Ale myslím, že to môže byť aj tým, že doštičky sú širšie ako plocha kotúču. Ak má niekto znalosti v tomto- vyveďte ma z omylu alebo uistite v tejto teórií. S jednou váhou som na 15,8kg a s druhou na 15,6kg (neni vôbec zlé na hlinu v XL) Vyber si, čo ti viacej pasuje
Ohľadom kotúčov som mal podobnú teóriu, no úplne sa nepotvrdila. Aktuálne mám totižto vzadu Intend Massive 180 a ten je krásne tichý. 203 verzia tohto kotúča bola v mojom prípade nepoužiteľná, vibrácie som cítil až v riadítkach a o hluku ani nevravím. Dächle UL 203 bol na tom lepšie, ten spieval len za studena
Tipoval som rovných 16 kg, takže za mňa super hmotnosť. Môj má buď 14,8 kg alebo 16,5 kg v závislosti od kolies
zabo_0vidim ze intendka nasla uplatnenie 🤭
Bohuzial len mobilovky.
Foto z kuchynskej vahy, kedze zavesne mozu mat odchylku aj cez 100g smerom do optimisticna
A, kurnik, zas tu je dalsia vychrtlina...
Tipoval som rovných 16 kg, takže za mňa super hmotnosť. Môj má buď 14,8 kg alebo 16,5 kg v závislosti od kolies
Daechle UL, 160 som mal na graveli, nikdy viac, horsie brzdenie som este na biku nemal. Tie zvuky a vibracie boli neuveritelne. Red-y s TS platnami.
to nieje vychrtlina. to uz je anorexia v pokrocilom stadiu
a to ram ma cca 250g nadvahu, takze napr. s s-worksovym e*****m to mohlo byt sub 7.
mirec16 dobra poznamka, pozorne oko si moze vsimnut na 4. fotke v ktorom mieste uz boli raz opravovane
Dalsia zastavka, tema "Demolacie"
No konecne nejake reakcie ake som cakal!
Zopar veci tam je ako proof of concept a na druhej zdemoloval som aj all mountain dt swiss rafik, ocelovu klietku na saltri, tazku hlinikovu sedlovku, takze iluzie si nerobim. Nic nevydrzi vecne, ale par rokov verim, ze prejde, kym dorazim do tej dalsej zastavky
Indy9o Dikes.
Do top stavu tomu chyba este par detailov (napr. dlhodobo nedostupne Piccoly a keby sa niekto chcel zbavit 11 speed XTRka, call me maybe
Bohuzial len mobilovky.
Foto z kuchynskej vahy, kedze zavesne mozu mat odchylku aj cez 100g smerom do optimisticna
A, kurnik, zas tu je dalsia vychrtlina...
Paradny bike, len o kilo tazsi od mojich kolies
Ixnay vdaka.
Ten Mondraker z dream build videa, neviem.. Je tam viac pofidernych veci v tom builde, vratane tej vyslednej hmotnosti. Ale to uz je totalny extrem.