Kategórie
Bike-techposledný komentár: 20. 8. 2017 o 20:25
Akcia -21% Pirelli Scorpion™ Enduro S 27.5x2.6" HardWALL SmartGRIP Gravity plášť, TLR, kevlar
58,99 €
-21%
MOC 109 €
savings Specialized Eliminator Grid Trail 27.5 x 2.3" 2Bliss Ready T7 plášť, TLR, kevlar, tanwall
41,99 €
savings
MOC 59,99 €
savings Maxxis Minion DHR II 27.5x2.60" EXO DC plášť, TR, kevlar
43,99 €
savings
MOC 74,99 €
Akcia -26% Pirelli Scorpion™ E-MTB R 27.5x2.6 HyperWALL TLR plášť, kevlar
58,99 €
-26%
MOC 88,99 €
-6% Maxxis Ikon 27.5x2.35" EXO 3C Maxx Speed plášť, TR, kevlar
41,99 €
-6%
MOC 74,99 €
savings Maxxis Minion DHF 27.5x2.30" EXO plášť, TR, kevlar
34,99 €
savings
MOC 69,99 €
Výpredaj -11% WTB Trail Boss 27.5x2.40" Fast Rolling TriTec plášť, TCS, kevlar
50,99 €
-11%
MOC 66,99 €
-13% WTB Vigilante 27.5x2.30" TCS Tough Fast Rolling plášť, kevlar
38,99 €
-13%
MOC 59,99 €
savings Maxxis Shorty 27.5x2.40" WT DD 3C MaxxGrip plášť, TR, kevlar
60,90 €
savings
MOC 94,99 €
-9% Schwalbe Nobby Nic 27.5x2.40" Evolution ADDIX Soft Super Trail plášť, TLE, kevlar
59 €
-9%
MOC 76,99 €
Akcia -27% Pirelli Scorpion™ Race Enduro M 27.5x2.50" DualWALL SmartEVO plášť, TLR, kevlar
65,99 €
-27%
MOC 99,99 €
Schwalbe EDDY CURRENT FRONT 27.5x2.80" Evolution Soft plášť, TLE, kevlar
65,99 €
MOC 76,99 €
savings Schwalbe HANS DAMPF 27.5x2.35" EVO ADDIX Soft plášť, TLE, kevlar
39,99 €
savings
MOC 58 €
savings Continental Double Fighter III 27.5x2.00" plášť, drôt, reflex
17,79 €
savings
MOC 31,90 €
Výpredaj -22% Pirelli Scorpion™ Enduro M 27.5x2.60" SmartGRIP HardWALL plášť, TLR, kevlar
62,99 €
-22%
MOC 109,99 €
savings Maxxis Severe 27.5x2.25" EXO MaxxSpeed plášť, TR, kevlar
49,90 €
savings
MOC 78,99 €
Akcia -22% Stan’s NoTubes bezdušová páska do ráfika, 54.86 m
od 44,99 €
-22%
MOC 57,99 €
Weldtite MTB CONVERSION tesniaca páska na bezduš. ráfiky, 24 mm x 10 m
11,29 €
MOC 11,99 €
https://int.vittoria.com/pages/tire-pressure
cesta sedi, mtb dava mensie tlaky
Jediný problém so schwalbe ako sa tu písalo nesedia rozmery šírky (tabuľkovo vs. skutočnosť) a váha + - 20% čo majú aj niekde v popise. Momentálne mám kúpené Thunder burt 29x2,35, tak som zvedavý akú reálnu šírku budú mať.
Na obrázku THUNDER BURT 29x2,1 (622-54) - skutočná šírka niečo cez 49mm oproti tabuľkovým 54mm ?!!
Mam starsiu varku, cize 29x2.1 ma 52-53mm na 25mm rafiku.
Hmotnostna tolerancia Schwalbe je 7%. Treba im pisat ked to prekrocia, pretoze v poslednej dobe QC na urovni podpriemernej ciny.
Jediný problém so schwalbe ako sa tu písalo nesedia rozmery šírky (tabuľkovo vs. skutočnosť) a váha + - 20% čo majú aj niekde v popise. Momentálne mám kúpené Thunder burt 29x2,35, tak som zvedavý akú reálnu šírku budú mať.
Na obrázku THUNDER BURT 29x2,1 (622-54) - skutočná šírka niečo cez 49mm oproti tabuľkovým 54mm ?!!
Tak ťa výroba je riadny šit....preto to nemám na žiadnom biku
Roztrhol som bočnicu na CrossKing 29x2,0" . Sú to jediné plášte, ktoré sa mi podarilo nahodiť ako bezduše na ráfik DT Swiss XR361.
Mám skúsenosti s:
- CrossKing 29x2,2: malý vnútorný priemer
- CrossKing 29x2,3: veľmi malý vnútorný priemer (aj s dušou poriadne nenaskočila patka)
- Tufo Thundero a Speedero 19x37: malý vnútorný priemer, ale problém bol hlavne šírka plášťa
- Schwalbe Marathon Almotion 29x40: nahodiť šiel dobre, ale patky nedržali a v zákrute púšťalo mlieko
Ešte doplním, prečo je z časti problém s plášťami na XR361. Ide o asymetrický ráfik. Diery pre niple na jednej strane zasahuje moc vysoko.
Inak, asi všetky finty s nahadzovaním bezduší poznám (najskôr s dušou, ručne nahodiť jednu stranu, fúkať bez ventilu, booster, ...) a používam, ale teraz by som potreboval len radu o vnútornom priemere plášťov.
Roztrhol som bočnicu na CrossKing 29x2,0" . Sú to jediné plášte, ktoré sa mi podarilo nahodiť ako bezduše na ráfik DT Swiss XR361.
Mám skúsenosti s:
- CrossKing 29x2,2: malý vnútorný priemer
- CrossKing 29x2,3: veľmi malý vnútorný priemer (aj s dušou poriadne nenaskočila patka)
- Tufo Thundero a Speedero 19x37: malý vnútorný priemer, ale problém bol hlavne šírka plášťa
- Schwalbe Marathon Almotion 29x40: nahodiť šiel dobre, ale patky nedržali a v zákrute púšťalo mlieko
Ešte doplním, prečo je z časti problém s plášťami na XR361. Ide o asymetrický ráfik. Diery pre niple na jednej strane zasahuje moc vysoko.
Inak, asi všetky finty s nahadzovaním bezduší poznám (najskôr s dušou, ručne nahodiť jednu stranu, fúkať bez ventilu, booster, ...) a používam, ale teraz by som potreboval len radu o vnútornom priemere plášťov.
Bude problém medzi plášťom a zemou
To, že sem-tam je problém nahodiť plášť na niektoré ráfiky je známa vec.
bongo som rád, že s dt xr361 nemáš problém.
Inak Rocket Ron som skúšal tiež. Nebol problém nahodiť, ale po vypustení vzduchu z kolesa nedržal patku na mieste. To sa mi tiež moc nepáči.