Kategórie
Bike-tech
Výpredaj -26% Pirelli Scorpion™ E-MTB M HyperWALL 27.5x2.6 plášť, TLR, kevlar
58,99 €
-26%
MOC 88,99 €
savings Continental Mountain King II 27.5x2.30" Performance plášť, drôt
15,69 €
savings
MOC 25,99 €
Akcia -25% Pirelli Scorpion™ Enduro R 27.5x2.6" HardWALL plášť, TLR, kevlar
55,99 €
-25%
MOC 83,99 €
savings Schwalbe Rocket Ron 27.5x2.25" Performance Addix TLR plášť, kevlar
25,99 €
savings
MOC 44,99 €
savings Schwalbe Marathon Plus 27.5x2.10" Performance SmartGuard plášť, drôt, reflex
35,99 €
savings
MOC 54,99 €
savings Maxxis Minion DHF 27.5x2.60 WT DC EXO plášť, TR, kevlar
42,99 €
savings
MOC 74,99 €
Výpredaj -17% Vittoria Mazza Trail 27.5x2.4" 4C G2.0 plášť, TLR, kevlar, anthracite
49,99 €
-17%
MOC 59,99 €
savings Schwalbe HANS DAMPF 27.5x2.35" EVO ADDIX Soft plášť, TLE, kevlar
39,99 €
savings
MOC 58 €
savings Schwalbe Tough Tom 27.5x2.35" K-Guard plášť, drôt
14,09 €
savings
MOC 24,99 €
-9% Schwalbe Nobby Nic 27.5x2.40" Evolution ADDIX Soft Super Trail plášť, TLE, kevlar
59 €
-9%
MOC 76,99 €
savings Specialized Ground Control Sport 27.5x2.35" plášť, drôt
17,49 €
savings
MOC 24,99 €
savings Continental Double Fighter III 27.5x2.00" plášť, drôt
15,69 €
savings
MOC 25,99 €
Akcia -22% Stan’s NoTubes bezdušová páska do ráfika, 54.86 m
od 44,99 €
-22%
MOC 57,99 €
Weldtite MTB CONVERSION tesniaca páska na bezduš. ráfiky, 24 mm x 10 m
11,29 €
MOC 11,99 €
https://int.vittoria.com/pages/tire-pressure
cesta sedi, mtb dava mensie tlaky
Jediný problém so schwalbe ako sa tu písalo nesedia rozmery šírky (tabuľkovo vs. skutočnosť) a váha + - 20% čo majú aj niekde v popise. Momentálne mám kúpené Thunder burt 29x2,35, tak som zvedavý akú reálnu šírku budú mať.
Na obrázku THUNDER BURT 29x2,1 (622-54) - skutočná šírka niečo cez 49mm oproti tabuľkovým 54mm ?!!
Mam starsiu varku, cize 29x2.1 ma 52-53mm na 25mm rafiku.
Hmotnostna tolerancia Schwalbe je 7%. Treba im pisat ked to prekrocia, pretoze v poslednej dobe QC na urovni podpriemernej ciny.
Jediný problém so schwalbe ako sa tu písalo nesedia rozmery šírky (tabuľkovo vs. skutočnosť) a váha + - 20% čo majú aj niekde v popise. Momentálne mám kúpené Thunder burt 29x2,35, tak som zvedavý akú reálnu šírku budú mať.
Na obrázku THUNDER BURT 29x2,1 (622-54) - skutočná šírka niečo cez 49mm oproti tabuľkovým 54mm ?!!
Tak ťa výroba je riadny šit....preto to nemám na žiadnom biku
Roztrhol som bočnicu na CrossKing 29x2,0" . Sú to jediné plášte, ktoré sa mi podarilo nahodiť ako bezduše na ráfik DT Swiss XR361.
Mám skúsenosti s:
- CrossKing 29x2,2: malý vnútorný priemer
- CrossKing 29x2,3: veľmi malý vnútorný priemer (aj s dušou poriadne nenaskočila patka)
- Tufo Thundero a Speedero 19x37: malý vnútorný priemer, ale problém bol hlavne šírka plášťa
- Schwalbe Marathon Almotion 29x40: nahodiť šiel dobre, ale patky nedržali a v zákrute púšťalo mlieko
Ešte doplním, prečo je z časti problém s plášťami na XR361. Ide o asymetrický ráfik. Diery pre niple na jednej strane zasahuje moc vysoko.
Inak, asi všetky finty s nahadzovaním bezduší poznám (najskôr s dušou, ručne nahodiť jednu stranu, fúkať bez ventilu, booster, ...) a používam, ale teraz by som potreboval len radu o vnútornom priemere plášťov.
Roztrhol som bočnicu na CrossKing 29x2,0" . Sú to jediné plášte, ktoré sa mi podarilo nahodiť ako bezduše na ráfik DT Swiss XR361.
Mám skúsenosti s:
- CrossKing 29x2,2: malý vnútorný priemer
- CrossKing 29x2,3: veľmi malý vnútorný priemer (aj s dušou poriadne nenaskočila patka)
- Tufo Thundero a Speedero 19x37: malý vnútorný priemer, ale problém bol hlavne šírka plášťa
- Schwalbe Marathon Almotion 29x40: nahodiť šiel dobre, ale patky nedržali a v zákrute púšťalo mlieko
Ešte doplním, prečo je z časti problém s plášťami na XR361. Ide o asymetrický ráfik. Diery pre niple na jednej strane zasahuje moc vysoko.
Inak, asi všetky finty s nahadzovaním bezduší poznám (najskôr s dušou, ručne nahodiť jednu stranu, fúkať bez ventilu, booster, ...) a používam, ale teraz by som potreboval len radu o vnútornom priemere plášťov.
Bude problém medzi plášťom a zemou
To, že sem-tam je problém nahodiť plášť na niektoré ráfiky je známa vec.
bongo som rád, že s dt xr361 nemáš problém.
Inak Rocket Ron som skúšal tiež. Nebol problém nahodiť, ale po vypustení vzduchu z kolesa nedržal patku na mieste. To sa mi tiež moc nepáči.