zaujimaju ma hlavne vyhody a nevyhody UST vs DT swiss riesenia (ale kludne tu rozoberajte aj ine)
takze, ak vsetko dobre chapem...
UST = UST rafik + UST plast + UST ventil
DT = DT rafik + DT tubelesskit + normalny plast*
chapem dobre?
* - k tomu dt tubeless kitu pisu ze len UST plaste ale niekde som tu cital ze aj normalne.. nedefektuje to potom velmi?
+ v DT kite je nejaky maglajz co plast pri defekte lepi, je nieco podobne aj pri UST alebo to tam netreba kvoli hrubke plastov? (a aku uspesnost ma ten maglajz ?
discuss...
posledný komentár: 29. 4. 2013 o 7:41
posledný komentár: 31. 5. 2012 o 21:13
Ano mas pravdu na plasti sa zvnutra vytvarala tenka vrstva latexu, ale nikdy nie jezkovia alebo hrudky. A samozrejme pocas piatich rokov som plaste menil po opotrebovani za nove, ale stale som cely cas pouzival iba caffelatex tmel. Teraz posledne cca dva roky pouzivam iba ust plaste a jazdim bez tmelu.
Takze zaver je taky, ze tie sady s gumou su uplna zbytocnost a len sa komplikuje nasadzanie/vyzuvanie plasta. Ta guma bola totiz prilepena k patke plasta a vytvarala vcelku pevny spoj s plastom... Esteze som to rozobral v pohodli pivnice, lebo babrat sa s tym niekde na kopci, tak by ma asi porazilo.
Jazdit castejsie ma to nenamotivuje, mam aj ine veci na praci ako cele dni jazdit, preto som pisal rekreacne XC a ano, pre kazedeho to znamena nieco ine, pre mna cca 1-2tis km v lese za rok. A moze sa stat ze bike bude aj mesiac stat v garazi.