zaujimaju ma hlavne vyhody a nevyhody UST vs DT swiss riesenia (ale kludne tu rozoberajte aj ine)
takze, ak vsetko dobre chapem...
UST = UST rafik + UST plast + UST ventil
DT = DT rafik + DT tubelesskit + normalny plast*
chapem dobre?
* - k tomu dt tubeless kitu pisu ze len UST plaste ale niekde som tu cital ze aj normalne.. nedefektuje to potom velmi?
+ v DT kite je nejaky maglajz co plast pri defekte lepi, je nieco podobne aj pri UST alebo to tam netreba kvoli hrubke plastov? (a aku uspesnost ma ten maglajz ?
discuss...
posledný komentár: 29. 4. 2013 o 7:41
posledný komentár: 31. 5. 2012 o 21:13
akože ja som bol ešte minulý rok lahký ako pierko.... ale teda duše pod 1,5 by so si netrúfol jazdiť ani v karpatoch...
Tu je to na videu https://www.youtube.com/watch?v=F2RbUS0F1uQ
75kg
Tu je to na videu https://www.youtube.com/watch?v=F2RbUS0F1uQ
Tu červenú som išiel ale opačne. To bola radosť.
Platí to aj po sviatkoch?
u mňa hmotnosť nekolíše... od 16 rokov do tohto leta som mal stabilnú hmotnosť 68kg (cez sezónu pravidelne klesla na 65kg) a nech som jedol hocijako vela nevedel som pribrať...
premotivovaný metabolizmus už si dal asi čiastočne pohov lebo konečne som sa "vyžral" na 75kg
ale k téme, dnes môj bezdušový sen čiastočne skončil, natlačil som to na 25Psi, fičím si to zo Stupavy hore na BK a na zvážniciach je sneh rovný ale pod ním sú zamrznuté koľaje od tých zlodejov dreva čo tam jazdia keď je bahno... tak mi na jednej takej poriadne zviezlo zadok a asi odtiahlo plášť z pätky, lebo mi ju celú sfúklo a už som bol v prdeli, lebo s malou pumpou mi nechytila... doma som to pozrel a mám aj celkom slušný šrám na boku plášťa, takže možno som ho kúsok predtým poškodil, stratil trochu tlaku a ten šmyk len dokončil dielo skazy...
a teda musím priznať že nahadzovať dušu v -10°C žiadna slasť, hlavne keď musím dať dolu rukavice kvôli výmene ventilu