zaujimaju ma hlavne vyhody a nevyhody UST vs DT swiss riesenia (ale kludne tu rozoberajte aj ine)
takze, ak vsetko dobre chapem...
UST = UST rafik + UST plast + UST ventil
DT = DT rafik + DT tubelesskit + normalny plast*
chapem dobre?
* - k tomu dt tubeless kitu pisu ze len UST plaste ale niekde som tu cital ze aj normalne.. nedefektuje to potom velmi?
+ v DT kite je nejaky maglajz co plast pri defekte lepi, je nieco podobne aj pri UST alebo to tam netreba kvoli hrubke plastov? (a aku uspesnost ma ten maglajz ?
discuss...
posledný komentár: 29. 4. 2013 o 7:41
posledný komentár: 31. 5. 2012 o 21:13
Z tunajšieho shopu som pozeral tieto.
https://www.mtbiker.sk/shop/servis-a-trening/oprava-dusi-plastov/lezyne-classic-tubeless-kit-sada-na-plaste-clear.html
https://www.mtbiker.sk/shop/servis-a-trening/oprava-dusi-plastov/lezyne-tubeless-tire-repair-kit.html
https://www.mtbiker.sk/shop/servis-a-trening/oprava-dusi-plastov/force-sada-pikado-na-opravu-bezdusovych-plastov.html
Pri tých Lezyne je fajn že je to vrúbkovanie na začistenie na tej istej hlavici ako oko pre knot. Je to rýchlejšie riešenie. No budem jazdiť aj s insertami tak neviem či je to dobrý nápad pchať to tam tak hlboko. aby som zbytočne neždáral aj do insertu. PS : Nemusí to byť len z miestneho E-shopu ale potešilo by to aspoň v rámci Slovenska skrz poštovné.
Vďaka
Lezyne Classic Tubeless sada na opravu bezdušových plášťov
9,29 €
MOC 10,99 €Lezyne sada na opravu bezdušových pneumatík
18,39 €
MOC 20,99 €savings FORCE PIKADO sada na opravu bezdušových plášťov
9,59 € savings
MOC 13,99 €tuto sa mozes inspirovat
Ale ja používam klasiku od Force za pár korún.
-17% Weldtite sada na opravu bezdušových plášťov
10,69 € -17%
MOC 12,99 €https://www.mtbiker.sk/shop/servis-a-trening/oprava-dusi-plastov/force-nahradne-knoty-pre-opravu-bezdusovych-plastov--5--5-kusov.html a do plasta ich narvem bud imbusom alebo plochym srobovakom priamo z multitoolu,nemusim nosit dalsie naradie navyse
Jedná sa o to že na novom mtbčku si chcem klasické dušové plášte prerobiť na bezdušové. Len sa mi to už druhý týždeň nedarí. objednal som konverzný kit, ale nepodarilo sa aj keď viacerí chválili ten kit, žiaľ sú asi na chybe aj moje ráfiky. Otvory v ráfiku sú originál pre schräder ventily. V sade sú galuskové ventily, na úpravu bezdušoviek, len aj keď sa snažím rôznymi tesneniami zamedziť úniku vzduchu pri ventile z ráfiku nedarí sami a míňam len mlieko, čas, nervy..... pridávam fotky ventilov, poraďte ak by mi pasovali také ktoré majú spodok "kónický", alebo či pomôže tá redukcia ktorá sa dá objednať od Mavicu.... Napíšte ako ste to riešili....