Kategórie
Bike-techBezdušové systémy - MTB # MTB # plášte # bezdušové plášte # poradenstvo # kompatibilita # defekt # tmel # technické otázky
zaujimaju ma hlavne vyhody a nevyhody UST vs DT swiss riesenia (ale kludne tu rozoberajte aj ine)
takze, ak vsetko dobre chapem...
UST = UST rafik + UST plast + UST ventil
DT = DT rafik + DT tubelesskit + normalny plast*
chapem dobre?
* - k tomu dt tubeless kitu pisu ze len UST plaste ale niekde som tu cital ze aj normalne.. nedefektuje to potom velmi?
+ v DT kite je nejaky maglajz co plast pri defekte lepi, je nieco podobne aj pri UST alebo to tam netreba kvoli hrubke plastov? (a aku uspesnost ma ten maglajz ?
discuss...
posledný komentár: 29. 4. 2013 o 7:41
posledný komentár: 31. 5. 2012 o 21:13
Weldtite MTB CONVERSION tesniaca páska na bezduš. ráfiky, 24 mm x 10 m
11,29 €
MOC 11,99 €
Akcia -22% Stan’s NoTubes bezdušová páska do ráfika, 54.86 m
od 44,99 €
-22%
MOC 57,99 €
savings Maxxis Minion DHF 27.5x2.50" DH 3C MaxxGrip plášť, drôt
47,90 €
savings
MOC 76,99 €
Výpredaj -20% WTB Vigilante 27.5x2.30" Tough High Grip plášť, TCS, kevlar
47,99 €
-20%
MOC 109,99 €
savings Schwalbe Marathon Plus 27.5x2.10" Performance SmartGuard plášť, drôt, reflex
35,99 €
savings
MOC 54,99 €
-18% WTB Vigilante 27.5x2.5" TriTec Fast Rolling plášť, TCS, kevlar
46,99 €
-18%
MOC 66,99 €
savings Maxxis Minion DHF 27.5x2.30" EXO plášť, TR, kevlar
34,99 €
savings
MOC 69,99 €
Výpredaj -25% Pirelli Scorpion™ Enduro S 27.5x2.4" ProWALL plášť, kevlar
55,99 €
-25%
MOC 82,99 €
-35% Maxxis Rekon 27.5x2.60" WT 3C EXO+ MaxxTerra plášť, TR, kevlar
54,90 €
-35%
MOC 89,99 €
-20% Specialized Slaughter Grid 27.5 x 2.6" 2BlissReady plášť, kevlar
34,99 €
-20%
MOC 48,99 €
-26% Maxxis High Roller III 27.5x2.40" WT EXO+ 3CG plášť, TR, kevlar
62,90 €
-26%
MOC 84,99 €
savings Schwalbe Rocket Ron 27.5x2.25" Performance Addix TLR plášť, kevlar
25,99 €
savings
MOC 44,99 €
savings Schwalbe Tough Tom 27.5x2.25" K-Guard plášť, drôt
14,09 €
savings
MOC 25,99 €
savings Continental Mountain King II 27.5x2.30" Performance plášť, drôt
15,09 €
savings
MOC 25,99 €
savings Maxxis Minion DHR II 27.5x2.40" WT 3C MaxxGrip EXO plášť, TR, kevlar
54,90 €
savings
MOC 78,99 €
Schwalbe NOBBY NIC 27.5x2.80" Evolution SpeedGrip plášť, TLE, kevlar
62,99 €
MOC 73,99 €
K postupu, rozrezal som 20" dusu, dal na rafik, umyl, nahodil plast, skusil nafukat velkou pumpou no a ked som videl ze to ide, vysul som kus plasta, nalial 88 cl sealantu, nasadil plast, nafukal a triasoool... presne ako vo videu na YouTube
http://www.pinkbike.com/news/tech-tuesday-tubeless-conversion-2010.html
K postupu, rozrezal som 20" dusu, dal na rafik, umyl, nahodil plast, skusil nafukat velkou pumpou no a ked som videl ze to ide, vysul som kus plasta, nalial 88 cl sealantu, nasadil plast, nafukal a triasoool... presne ako vo videu na YouTube
Sa čudujem že sa ti stým chcelo babrať
edit: poznamka .. jazdim a jazdil som notubes nonust, notubes light ust, ust + light ust, ust + ust, atd..
robert22 - z Tvojej reakcie tipujem, ze asi nevies, o com je tu debata.
čo sa týka lepenia neUST plášťov na ráfky je na BF kopec tém.. jazdí to a drží.. aj keď neviem nakolko natom dávajú enduro, poväčšinou to sú chrti a XCčkari
Rozšířený omyl je naopak to co píšeš (právě se to chybně bere z chování na asfaltu třeba od silniček nebo aut). U auta a na silničkách na asfaltu je jiná situace, tam platí vyšší tlak = nižší valivý odpor.
Ale ne v terénu. Tam záleží na povrchu. Čím měkčí povrch tím více platí nižší tlak = menší valivý odpor. A už šotolina je přibližně hraniční povrch, kde už platí, že nižší tlak = nižší valivý odpor.
A pro některé pláště se vzorkem je i na asfaltu rozdíl téměř minimální, tzn. že na asfaltu pak téměř nezáleží na tlaku a valivý odpor narůstá s nižším tlakem minimálně.
Znovu odkaz na zatím asi stále jediný test z reálu, který to měřil a kde je to jasně vidět (kdysi jsem ho sem už taky asi dával):
http://data.mlok.net/Rolling_Resistance_Eng_illustrated.pdf
Tedy nižší tlak není lepší vůbec jen v rozbité terénu, ale v podstatě vždy jakmile je to v terénu a ne asfalt nebo superpěkná cesta s tvrdým povrchem.
predny plast je v pohode, ma aj silnejsie boky a viac TPI, zrejme dual defense evo verzia.
resp. keď to vedia spraviť oni tak to určite možné je, otázka je len čím a čo tam podlepiť