Kategórie
Bike-techBezdušové systémy - MTB # MTB # plášte # bezdušové plášte # poradenstvo # kompatibilita # defekt # tmel # technické otázky
zaujimaju ma hlavne vyhody a nevyhody UST vs DT swiss riesenia (ale kludne tu rozoberajte aj ine)
takze, ak vsetko dobre chapem...
UST = UST rafik + UST plast + UST ventil
DT = DT rafik + DT tubelesskit + normalny plast*
chapem dobre?
* - k tomu dt tubeless kitu pisu ze len UST plaste ale niekde som tu cital ze aj normalne.. nedefektuje to potom velmi?
+ v DT kite je nejaky maglajz co plast pri defekte lepi, je nieco podobne aj pri UST alebo to tam netreba kvoli hrubke plastov? (a aku uspesnost ma ten maglajz ?
discuss...
posledný komentár: 29. 4. 2013 o 7:41
posledný komentár: 31. 5. 2012 o 21:13
Weldtite MTB CONVERSION tesniaca páska na bezduš. ráfiky, 24 mm x 10 m
11,29 €
MOC 11,99 €
Akcia -22% Stan’s NoTubes bezdušová páska do ráfika, 54.86 m
od 44,99 €
-22%
MOC 57,99 €
Akcia -27% Pirelli Scorpion SmarTUBE 29" x 1.8-2.2" duša, galuskový ventil 42 mm
21,99 €
-27%
MOC 32,99 €
savings Schwalbe 27.5-29" x 1.75-2.4" duša, galuskový ventil 40 mm
4,99 €
savings
MOC 9,89 €
savings Pirelli Scorpion SmarTUBE 29" x 2.2 - 2.6" duša, galuskový ventil 42 mm
18,99 €
savings
MOC 32,99 €
savings Schwalbe 29" x 2.10-3.00" duša, galuskový ventil 40 mm
8,69 €
savings
MOC 14,49 €
Weldtite Dr.Sludge 29 x 1.90 - 2.35" duša, galuskový ventil 48 mm
14,39 €
MOC 14,99 €
savings Schwalbe Extra Light 27.5x1.50-2.40" duša, galuskový ventil, 40 mm
5,69 €
savings
MOC 12,19 €
savings Schwalbe AIR PLUS 29 x 2.10 - 3.00" duša, galuskový 40mm
9,79 €
savings
MOC 15,59 €
savings Schwalbe XLight 28" - 29" x 1.50-2.40" duša, galuskový ventil, 40 mm
6,79 €
savings
MOC 12,09 €
savings Continental MTB 27.5"x1.75-2.5" duša, autoventil 40 mm
3,89 €
savings
MOC 8,99 €
Akcia -28% FORCE Lite 26 x 2.10-2.40" duša, galuskový ventil 48 mm
3,59 €
-28%
MOC 5,89 €
savings Schwalbe 29 x 2.10 - 3.00" duša, autoventil 40 mm
7,59 €
savings
MOC 13,89 €
Rubena Tubeless Kit
Souprava pro úpravu klasických ráfků pro použití bezdušových plášťů, zároveň působí jako prevence defektu a případně jeho zacelení.
Sada na dva ráfky obsahuje:
•2 x těsnícíc vložka s venitlkem
•lepící páska
•těsnící kaučuková směs
•redukce na autoventilek
•klíč na ventil
pokud někde trčí ta gumová páska, tak to znamená že plášť není zaskočený v patce a je riziko že to vyzuješ.
na Olympic ráfky se sice může použít gumová páska, nevím jaký je rozdíl v šířce mezi NoTubes a mezi Rubenou, ale je to nesmysl, mnohem jednodušší lehčí a funkčnější je použití žluté 21mm pásky NoTubes ve finále je to i levnější, a i bezpečnější, NoTubes ráfky mají nižší patky a ta guma tam už zavazí pokud je vyšší a širší než je potřeba.
jinak gumová páska neslouží k zatěsnění, má jediný důvod a to je usnadnění nafoukání, plášť drží stejně po zaskočení jen v patkách ráfku,
takže obě pásky ven umít odmastit, koupit žlutou nalepit, ventilky by ti měli pasovat ty co máš, nalít tmel a hurá jezdit, NoTubes ráfky takhle vozím cca 4 sezony
ještě technická, tmel Rubena tam ani nedávej, imho k hovnu, tmel NoTubes je to nejlepší na trhu
Drócik už sa ani nedivím, že ti to nešlo obuť. ZTR ráfy majú nízku prírubu /preto sa ťažšie obúvajú a pri fúkaní plášť "praská" a dosadá/ a v kombinácii s Rubenou sadou je to pitchovina.
- klasika Evo: deravy ako reseto, fucalo cez bocnice, spoje. Sejkrovanie, otacanie a ine spartakiadne ukony na utesnenie. Patka je uplne tesna ako u TL verzie.
- novy Tubeless ready: tesny hned od zaciatku, ziadne uniky cez boky ani patku
Preto ak nahodou mate dilemu ci zvolit novy TL alebo postacuje stary Evo, tak u tychto papierovych plastov (Rocket Ron, Racing Ralph) volit radsej novysi TL a vyhnete sa zbytocnej spartakiade pri utesneni.
Musel som nahodit stary RoRo, kvoli prerezanej bocnici na TL verzii, takze mam cerstve "zazitky"
Cital som viackrat,ze Rubena mlieko je dost velky shit a vsetci odporucaju len No Tubes,ako to teda je?
keď zahrkáš kolesom je tam ešte tmel?
začali mi sfukovať znamená kedy? po kolko km?
Rubena nie je až taký shit, mám podozrenie že dnes zacelil ten tmel jednu dierku (počul som dosť výrazné syčanie zo zadného kolesa ktoré prestalo po nejakých 5 otočeniach
Samozrejme notubes je lepší, plánujem ho kúpiť