Kategórie
Bike-techBezdušové systémy - MTB # MTB # plášte # bezdušové plášte # poradenstvo # kompatibilita # defekt # tmel # technické otázky
zaujimaju ma hlavne vyhody a nevyhody UST vs DT swiss riesenia (ale kludne tu rozoberajte aj ine)
takze, ak vsetko dobre chapem...
UST = UST rafik + UST plast + UST ventil
DT = DT rafik + DT tubelesskit + normalny plast*
chapem dobre?
* - k tomu dt tubeless kitu pisu ze len UST plaste ale niekde som tu cital ze aj normalne.. nedefektuje to potom velmi?
+ v DT kite je nejaky maglajz co plast pri defekte lepi, je nieco podobne aj pri UST alebo to tam netreba kvoli hrubke plastov? (a aku uspesnost ma ten maglajz ?
discuss...
posledný komentár: 29. 4. 2013 o 7:41
posledný komentár: 31. 5. 2012 o 21:13
Weldtite MTB CONVERSION tesniaca páska na bezduš. ráfiky, 24 mm x 10 m
11,29 €
MOC 11,99 €
Akcia -22% Stan’s NoTubes bezdušová páska do ráfika, 54.86 m
od 44,99 €
-22%
MOC 57,99 €
Výpredaj -21% Pirelli Scorpion™ Enduro M 27.5x2.6 HardWALL SmartGRIP plášť, TLR, kevlar
58,99 €
-21%
MOC 99 €
savings Maxxis Dissector 27.5x2.40" WT DH 3C MaxxGrip plášť, TR, kevlar
56,90 €
savings
MOC 94,99 €
-14% Pirelli Scorpion™ E-MTB M 27.5x2.6" HyperWALL SmartGRIP Gravity plášť, TLR, kevlar, zlaté nápisy
63,99 €
-14%
MOC 91,99 €
-24% WTB Resolute 27.5x1.65" LFR plášť, TCS, kevlar, skinwall
36,99 €
-24%
MOC 56,99 €
Continental Cross King 27.5x2.20" ProTection plášť, kevlar, Bernstein
70,99 €
MOC 78,99 €
savings Schwalbe RACING RALPH 27.5x2.25" TLR plášť, kevlar
24,99 €
savings
MOC 44,99 €
savings Schwalbe Nobby Nic 27.5x2.25" Performance Addix E-50 plášť, drôt
17,29 €
savings
MOC 31,99 €
Výpredaj -28% Pirelli Scorpion™ E-MTB M HyperWALL 27.5x2.6 plášť, TLR, kevlar
57,99 €
-28%
MOC 88,99 €
savings Maxxis Rekon 27.5x2.60" 3C MaxxTerra EXO plášť, TR, kevlar
48,99 €
savings
MOC 85,99 €
Akcia -23% Pirelli Scorpion Race DH T 27.5x2.50" DualWALL SmartEVO DH plášť, TLR, kevlar, yellow label
66,99 €
-23%
MOC 96,99 €
savings Schwalbe Marathon Plus MTB 27.5x2.25" Performance SmartGuard plášť, drôt, reflex
36,99 €
savings
MOC 54,99 €
Pozri si tvar ráfiku v strede, kde je aj otvor na ventil. Podľa tvaru (v profile), treba vybrať ventil so zodpovedajúcim dosadaním z vnútornej strany. (gumená časť).
Niektoré sú napr. v tvare písmena "U" a niektoré sú rovné. Oblý tvar do "U" by netesnil na rovnom profile ráfiku a naopak.
Aj sa mi pritrafilo, že selant mi zalepil ventil z vnútra. Vyšróboval som jeho vnútro, prečistil a bolo po probléme. Pri nerozoberateľnom by som zrejme musel ventil vymeniť celý.
Za mňa - uprednostniť rozoberateľné ventilky.
http://www.suncycle.sk/sk/produkt/ventil-american-classic-2ks/5819
len neviem koľko vydržia keď sú z duralu, či sa to neodlomí hneď
Či radšej nezobrať tieto:
http://www.suncycle.sk/sk/produkt/ventil-caffe-tubeless-2ks/3377
tieto som mal na iných kolesách a boli OK.
Podľa obrázku a popisu neviem či Americká klasika je rozoberateľná. Hliník by nemal byť problémový,. pokiaľ nebudeš musieť príliš často dofukovať.
Podľa obrázku a popisu neviem či Americká klasika je rozoberateľná. Hliník by nemal byť problémový,. pokiaľ nebudeš musieť príliš často dofukovať.
Pri fúkaní asi fakt treba byť opatrný:
http://forums.mtbr.com/wheels-tires/american-classic-tubeless-valve-stems-801891.html
Ja som tiež najskôr dal do plášťov duše, trocha som s nimi pojazdil, potom vypustil, vybral a podarilo sa mi to nahodiť dokonca len ručnou pumpou (veľkou). Len som mal problém, že mi stále jemne unikal vzduch popri ráfikoch (aj napriek mlieku), neviem, či nevadí tá mydlová voda, či neredí mlieko, ktoré potom nelepí ako treba. Na druhý deň som mal skoro prázdne koleso. Tak som to znova nafúkal ("nabomboval" na 4atmosféry), trocha pojazdil a zdá sa, že to už drží.
Inak som si všimol, že v pneuservise keď nazúvajú plášť na ráfik, tak boky (pätky) plášťa potierajú nejakým lepom, neviem , či by sa nemali potrieť pätky plášťa mliekom aj na bicykli? Možno by potom ani nebolo treba tú mydlovú vodu a držalo by to tlak hneď...
Zároveň ma zaujíma skúsenosť s tubeless ventilom American Classic lebo z neho mám tiež pocit že do použitého ráfu nedosadá ideálne.
Redukciu pod ventil som ja riešil silikónovým tesnením na zvršok vodovodnej batérie. Obvod som upravil do tvaru výlisku v ráfe. V strede som vyvŕtal otvor na ventil. Mám tobezproblémove použité už rok na dvoch kolách.
ake si pouzil ventilky? bola v kolesach paska od vyroby? mne ma prist bike a budu tam ex1501 tak dufam ze budu podlepene
Okrem toho, aby sa lepšie využili vlastnosti bezdušákov, fúkame ich na menšie tlaky ako pôvodné dušové. Ja dávam (75 kg XC) tak o dve desatinky menej. Miesto 2,0 dávam 1,8. (26X2,25)
V teréne to lepšie sedí a má menší valivý odpor.