Vzdy po jazdeni mi zostanu vnutorne nohy na vydlici mokre od oleja.Vydla ma najazdene okolo 1000km.je mozne aby mi tiekla?Vie mi niekto poradit kde moze byt problem?Velmi pekne vam dakujem.
je to taky jemny film nic hrozne len pred tym som jazdil bomberu struna olej a nikdy som nemal podobny problem.Preto som z toho nervozny.A este jeden postreh.Ked zosadnem tak mi zostava par mm vydla zasunuta.Je mozne ze to bude tym ze ma malo vzduchu?Ked ju zatlacim za rajdy tak ju vrati pekne.Odskok tlmenia mam nadstaveny na rychlo.Trosku ste ma ukludnili no len aby to tak bolo ).
je to skoro rovnakym tlakom v negativke a pozitivke treba dat cca 10-20psi rozdiel
a pravidelna kontrola oleja na pieste z hora pod ventilom pozitivnej komory...
cez čo konkretne tam mrkneš? copyright3.bp.blogspot.com 3.bp.blogspot.com
je to na obrazku blbo otočené ale toto by si uvidel pri tejto vidlici
a bez tej hornej zatky to takto vyzera copyrighti.tfcdn.com i.tfcdn.com
normalne . vypustim vzduch z hora a odsrobujem hornu zatku so systemom... kuknem do vnutra ci tam je aspon 3mm oleja na pieste
Nekukneš Žihadlo ... na tejto vidlici to je kapánek inak ako na tvojej Rebe.
Tiež mám tento Revelation už druhý rok a preskákal som si s ním rôzne chyby. Najskôr sa mi zlomil U-Turn, výrobná chyba ktorú priznal aj samotný RockShox. To mi ale český dovozca CykloŽitný bez problémov vymenil v rámci reklamácie, potom mi prestal tesniť jeden zo spodných krúžkov a tlak z pozitívnej komory sa dostával do vonkajších nôh a vytláčal prachové tesnenie - tzv. stierák.. a nejaké drobnosti. Kvalita u RockShox asi dosť klesla.
Ohľadom toho oleja nad piestom ... ja ho tam bez kontrolovania dolievam každých cca. 800km. Vyšróbujem ventilku pozitívnej komory a približne 3ml hustého RedRum vytlačím cez tenkú hadičku cez dieru. Nikdy som s tým nemal problém.
To že na vnútorných nohách zostáva jemný olejový alebo mastný film by som neriešil. Mne to robila vidlica tiež kým bola nová a potom prestala. No keď ju zoservisujem, premažem a vymením oleje robí to chviľku zas. Nie je to ale problém. Aspoň vieš, že je mazaná aj na horných púzdrach čo u RockShox nebýva vždy pravidlom...
... potom mi prestal tesniť jeden zo spodných krúžkov a tlak z pozitívnej komory sa dostával do vonkajších nôh a vytláčal prachové tesnenie - tzv. stierák...
ja to kašlem ja mám s nou normálne také isté problémy ako ty ale s oneskorením. asi keď som neskôr kupoval.
presne to so vzduchom v spodných nohách+strelba stierakov som priam riešil po absolvovaní mtbiker expedície kde sa RoPovi stalo to isté
Nekukneš Žihadlo ... na tejto vidlici to je kapánek inak ako na tvojej Rebe.
Tiež mám tento Revelation už druhý rok a preskákal som si s ním rôzne chyby. Najskôr sa mi zlomil U-Turn, výrobná chyba ktorú priznal aj samotný RockShox. To mi ale český dovozca CykloŽitný bez problémov vymenil v rámci reklamácie, potom mi prestal tesniť jeden zo spodných krúžkov a tlak z pozitívnej komory sa dostával do vonkajších nôh a vytláčal prachové tesnenie - tzv. stierák.. a nejaké drobnosti. Kvalita u RockShox asi dosť klesla.
Ohľadom toho oleja nad piestom ... ja ho tam bez kontrolovania dolievam každých cca. 800km. Vyšróbujem ventilku pozitívnej komory a približne 3ml hustého RedRum vytlačím cez tenkú hadičku cez dieru. Nikdy som s tým nemal problém.
To že na vnútorných nohách zostáva jemný olejový alebo mastný film by som neriešil. Mne to robila vidlica tiež kým bola nová a potom prestala. No keď ju zoservisujem, premažem a vymením oleje robí to chviľku zas. Nie je to ale problém. Aspoň vieš, že je mazaná aj na horných púzdrach čo u RockShox nebýva vždy pravidlom...
Tak to si ma ukludnil dufam ze to ostane len pri tom a ze sa mi neprejavia dalsie problemy lebo vezmem flexu a vyriesim to raz dva Dakujem
No ... skrat tam niekde je, priamo v RockShoxe. Veď aj oni sami priznali že určitá séria vidlíc Revelation mala isté výrobné vady. Bol to ten praskajúci U-Turn a slabé tesnenie vzduchovej komory.
Riešenie je jednoduché ... U-Turn bez problémov vymenia cez reklamáciu, zlé tesnenie asi nie ... neviem, to som si riešil doma, nakoľko to bola robota na hodinku, tesnenie sa dá bežne kúpiť a zároveň som si urobil aj servis a výmenu olejov vo vidlici.
Inak som s vidlicou spokojný. Chvíľu som síce špekuloval vymeniť ju za niečo s 36mm nohami, no po tom, ako som zistil aká je "ne/citlivosť" týchto ťažkých hrubonohých držiakov kolesa, som rád že sa mi to nepodarilo. Tuhosť je oveľa lepšia (aj podľa testov v časopisoch) ako u vidlíc s 15mm osou a rovnakým zdvihom a možnosť nastaviť citlivosť systémom DualAir je proste fajn, hoci občas pracnejšia. No a U-Turn ... nie je to síce najpraktickejší systém ale dá sa s ním manipulovať celkom pohodlne aj za jazdy, aj keď ja to moc nevyužívam.
Pôvodné RockShox stieráky som vymenil za FOX-SKF LowFriction (vďaka Lapierre ešte dvoje chcem ) ktoré majú skutočne menší "friction" takže
Tie stieráky môžem doporučiť.
Skúšal som ich porovnať s pôvodnými tak, že som jeden jazdený vypáčil z vidlice a voľne som ho rukou posúval po vnútornej nohe na vidlici. Rovnako potom aj ten Foxácky SKF a rozdiel v odpore bol markantný!!! Neviem ako by dopadlo porovnanie s klasickým Fox stierákom, tam možno ten rozdiel až taký veľký nebude. No a čo sa tesnosti týka tam je to úplne v poriadku ... žiadny olej netečie von, či sa bordel dostáva dnu uvidím, zatiaľ to po cca. 1200km bolo vnútro celkom pekne čisté.
Je to odskokový piest ku BlackBox MotionControl ...
Pokiaľ máš klasicky MotionControl mohol by tam nastať problém s dĺžkou. Inak si myslím, že by to fungovať malo. Ak by si to náhodou skúšal daj vedieť či to pasuje.
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
a pravidelna kontrola oleja na pieste z hora pod ventilom pozitivnej komory...
je to na obrazku blbo otočené ale toto by si uvidel pri tejto vidlici
a bez tej hornej zatky to takto vyzera
Nekukneš Žihadlo ... na tejto vidlici to je kapánek inak ako na tvojej Rebe.
Tiež mám tento Revelation už druhý rok a preskákal som si s ním rôzne chyby. Najskôr sa mi zlomil U-Turn, výrobná chyba ktorú priznal aj samotný RockShox. To mi ale český dovozca CykloŽitný bez problémov vymenil v rámci reklamácie, potom mi prestal tesniť jeden zo spodných krúžkov a tlak z pozitívnej komory sa dostával do vonkajších nôh a vytláčal prachové tesnenie - tzv. stierák.. a nejaké drobnosti. Kvalita u RockShox asi dosť klesla.
Ohľadom toho oleja nad piestom ... ja ho tam bez kontrolovania dolievam každých cca. 800km. Vyšróbujem ventilku pozitívnej komory a približne 3ml hustého RedRum vytlačím cez tenkú hadičku cez dieru. Nikdy som s tým nemal problém.
To že na vnútorných nohách zostáva jemný olejový alebo mastný film by som neriešil. Mne to robila vidlica tiež kým bola nová a potom prestala. No keď ju zoservisujem, premažem a vymením oleje robí to chviľku zas. Nie je to ale problém. Aspoň vieš, že je mazaná aj na horných púzdrach čo u RockShox nebýva vždy pravidlom...
ja to kašlem
presne to so vzduchom v spodných nohách+strelba stierakov som priam riešil po absolvovaní mtbiker expedície kde sa RoPovi stalo to isté
Nj Rock Shox...
Tiež mám tento Revelation už druhý rok a preskákal som si s ním rôzne chyby. Najskôr sa mi zlomil U-Turn, výrobná chyba ktorú priznal aj samotný RockShox. To mi ale český dovozca CykloŽitný bez problémov vymenil v rámci reklamácie, potom mi prestal tesniť jeden zo spodných krúžkov a tlak z pozitívnej komory sa dostával do vonkajších nôh a vytláčal prachové tesnenie - tzv. stierák.. a nejaké drobnosti. Kvalita u RockShox asi dosť klesla.
Ohľadom toho oleja nad piestom ... ja ho tam bez kontrolovania dolievam každých cca. 800km. Vyšróbujem ventilku pozitívnej komory a približne 3ml hustého RedRum vytlačím cez tenkú hadičku cez dieru. Nikdy som s tým nemal problém.
To že na vnútorných nohách zostáva jemný olejový alebo mastný film by som neriešil. Mne to robila vidlica tiež kým bola nová a potom prestala. No keď ju zoservisujem, premažem a vymením oleje robí to chviľku zas. Nie je to ale problém. Aspoň vieš, že je mazaná aj na horných púzdrach čo u RockShox nebýva vždy pravidlom...
Tak to si ma ukludnil dufam ze to ostane len pri tom a ze sa mi neprejavia dalsie problemy lebo vezmem flexu a vyriesim to raz dva
no jo pravdu mas... nejak mi to nedoplo
Riešenie je jednoduché ... U-Turn bez problémov vymenia cez reklamáciu, zlé tesnenie asi nie ... neviem, to som si riešil doma, nakoľko to bola robota na hodinku, tesnenie sa dá bežne kúpiť a zároveň som si urobil aj servis a výmenu olejov vo vidlici.
Inak som s vidlicou spokojný. Chvíľu som síce špekuloval vymeniť ju za niečo s 36mm nohami, no po tom, ako som zistil aká je "ne/citlivosť" týchto ťažkých hrubonohých držiakov kolesa, som rád že sa mi to nepodarilo. Tuhosť je oveľa lepšia (aj podľa testov v časopisoch) ako u vidlíc s 15mm osou a rovnakým zdvihom a možnosť nastaviť citlivosť systémom DualAir je proste fajn, hoci občas pracnejšia. No a U-Turn ... nie je to síce najpraktickejší systém ale dá sa s ním manipulovať celkom pohodlne aj za jazdy, aj keď ja to moc nevyužívam.
Pôvodné RockShox stieráky som vymenil za FOX-SKF LowFriction (vďaka Lapierre
tie stieraky fox koľko koštujú lapierr ? pošli SS keď tak.
Skúšal som ich porovnať s pôvodnými tak, že som jeden jazdený vypáčil z vidlice a voľne som ho rukou posúval po vnútornej nohe na vidlici. Rovnako potom aj ten Foxácky SKF a rozdiel v odpore bol markantný!!! Neviem ako by dopadlo porovnanie s klasickým Fox stierákom, tam možno ten rozdiel až taký veľký nebude. No a čo sa tesnosti týka tam je to úplne v poriadku ... žiadny olej netečie von, či sa bordel dostáva dnu uvidím, zatiaľ to po cca. 1200km bolo vnútro celkom pekne čisté.
Pokiaľ máš klasicky MotionControl mohol by tam nastať problém s dĺžkou. Inak si myslím, že by to fungovať malo. Ak by si to náhodou skúšal daj vedieť či to pasuje.