Caute. Vopred sa ospravedlnujem ak tu tato tema uz existuje... uz dlhsie zvazujem vymenit svoju mechaniku XX1 za AXS no chcel by som od Vas co ju vlastnite par skusenosti/dokazov ze sa to za tych 800e fakt vyplati... Lebo mat iba o jeden bowden menej za 800e to sa mi fakt nechce... V com je to AXS tak brutalne? Dikes
Valeček mam GX čo ma 3800km mám to iste vola je v čapoch dovolil by som si povedať že uz po 1800km to zacalo blbnuť vymenil som hlavný čap sa to trosku zlepšilo ale podla vsetkeho treba menit tie puzdierka. No kludne sa može stať že maš skrivené jemne ramienko ani to nezbadaš a bude to robit problem buď hore alebo dole .
Ak by si objednaval sadu kludne zober aj mne asi by som sa do toho pustil
Caute, rozmyslam ze vymenim XT-cko za elektricky sram. Ale neviem ci ma v dnesnej dobe zmysel riesit GX upgrade alebo Transmissoin, Rozdiely poznam, ide skor o poruchovost daneho systemu casom, aby som nebol na tom istom ako teraz s XT 😉
Alebo tam hodit mechanicky sram 90 ?
Dik
Osobne si myslim ak nechytiš vadný kus je uplne jedno či GX ,XO, alebo XX1 ale myslim si že Transmision bude tuhší lepši a ešte odolnejší. Ja mám vyskušaný asx GX 4900km, a momentalne XO asx a dreme spolu 7500km a skoro bez problému a mám nutkanie na Transmision ale si vravím jazdi pokial ide a nerieš:)
len pozera, ze pri transmission musis vymenit aj vhodny prevodnik, resp. mozno aj kluky ak nenajdes prevodnik. Kedze T-type pouziva flattop, cize aj kazetu.
Kdezto pri starom GX AXS D1 vies pouzit stale XT kazetu, XT prevodnik atd.
prevodnik menit nemusis. Prevodnik co som jazdil s XX1 AXS jazdim aj s flattop retazou. Kazetu menit musis. I ked SLX 12s mi s transmission radila , po troche nastavovania, aspon na stojane (len v ramci testu ).
Jaaaj … teraz som zistil, ze potrebujem spravit micro adjustment na transmission a uz som na 14/14 pri sram kazete. Kamos mal tento problem a nejak som to spravil, ale neviem ako presne ??♂️
Nemate na to trik?
Edit: teraz to mam na 12/14, vyzera ze to bude asi OK.
Edit2: da sa to oklamat. V apke zacnes klikat na micro adjustment, ktorym smerom to chces posunut. Rychlo naklikas 3-4 posunutia (a kym sa salter posunie) rychlo odpojis baterku.
Pripojis baterku a poloha bude posunuta.
Skusim natocit aj video a dam ho na YT.
zase sa mi v lese vybila baterka v radeni, a prislo mi ze nejak skoro po predchadzajucom raze. Ale podla mojho prispevku co som sem naposledy o tom pisal, to bolo 3.8.2024, takze vydrzala skoro rok, co je super
Len maly detail - zvykol som si to uz obcas pred vyjazdom kontrolovat, ci to tiez neblika cerveno, no nic take som si za posledny cas nevsimol. Bola to nahla smrt, ziadne take ze to niekolko mesiacov zasvieti na cerveno, jak je v manuali
Tiež pravidelne kontrolujem pred výjazdom aké svetielko svieti v radeni na všetkých 3 bikoch. Skoro vždy mi to odíde aj tak počas výjazdu keď ešte pred ním svetila zelená. 🤷♂️ Našťastie mám vždy pri sebe 2 náhradné.
iron.hide kamarát cez víkend dopadol horšie z pódiového umiestnenia mu zrazu prestala fungovať páčka v polke trasy. Vravel že ešte ráno mu svietila na zeleno
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Ak by si objednaval sadu kludne zober aj mne asi by som sa do toho pustil
Vrtaš len taku jednu prepažku nič važne a nahradiš to šrubkou nič viac myslím:)
Ale ak to maš v zaruke tak rob ako chceš :
)
Alebo tam hodit mechanicky sram 90 ?
Dik
Kdezto pri starom GX AXS D1 vies pouzit stale XT kazetu, XT prevodnik atd.
Nemate na to trik?
Edit: teraz to mam na 12/14, vyzera ze to bude asi OK.
Edit2: da sa to oklamat. V apke zacnes klikat na micro adjustment, ktorym smerom to chces posunut. Rychlo naklikas 3-4 posunutia (a kym sa salter posunie) rychlo odpojis baterku.
Pripojis baterku a poloha bude posunuta.
Skusim natocit aj video a dam ho na YT.
Len maly detail - zvykol som si to uz obcas pred vyjazdom kontrolovat, ci to tiez neblika cerveno, no nic take som si za posledny cas nevsimol. Bola to nahla smrt, ziadne take ze to niekolko mesiacov zasvieti na cerveno, jak je v manuali
45€ je na niekolko rokov…
V xx1 ju mam 4 rok a ziadny problem.
Potom budes riesit (mozno) problemy lebo tamto, lebo hento….