Caute. Vopred sa ospravedlnujem ak tu tato tema uz existuje... uz dlhsie zvazujem vymenit svoju mechaniku XX1 za AXS no chcel by som od Vas co ju vlastnite par skusenosti/dokazov ze sa to za tych 800e fakt vyplati... Lebo mat iba o jeden bowden menej za 800e to sa mi fakt nechce... V com je to AXS tak brutalne? Dikes
Tak a je to tu, uz su k dispo samostatne Force E1 paky (vdaka mtbiker.sk), takze stary RED axs s 17k km pojde na pivny gravel ?, a na hlavny som sa rozhodol dat Force-Red combo.
No to asi preto lebo je chladno. Ja ju mam uz tiez priblizne 3 roky a teraz v zime uz nabijam castejsie
a po dnesku dokonca blika cerveno, co je konecne stadium vybitosti. Pritom pred vyjazdom bola normalne zelena.
Cim je vonku hnusnejsie, tym rychlejsie sa to vybija
a po dnesku dokonca blika cerveno, co je konecne stadium vybitosti. Pritom pred vyjazdom bola normalne zelena.
Cim je vonku hnusnejsie, tym rychlejsie sa to vybija
Mne tak naposledy v stredu. Ukazovala full nabitie, 3 palicky a zrazu hlaska ze bateria slaba, o 5 sekund bateria kriticka ale domov som dosiel. Divne. Jo a to je original sram aby tu zas nedosli svedkovia jehovovi tvrdiaci ze cinsky shit, ktory je uplne rovnaky ako sram shit ?
Je tu niekto kto skusal nahodit na 2x grx system AXSsko na povodnych GRX klukach? Ak ano Presmykac predpokladam Wide verziu, ci? (viem, ze treba menit kazetu). Ide o to, ci to bude s grx klukami kompatibilne. Diky.
No. Minimalne prevodniky budu robit problem s retazou. Ja som musel menit prevodnik za XX lebo na normalnom mi flat top retaz absolutne nesela. Viem, ze nejake videa boli, ze to pasuje, ale mne ani tuk. A to som uz pokombinoval vselico mozne a nemozne.
Diky moc Tecka, idem sa zbavit rival axs pak a brzd a zistoval som pre znameho, ci je cesta ponechat povodne kluky a ostat pri 2x, alebo to vyhodit dat 1x komponenty, a za to co by sa dalo za presmyk, kupit nove rival kluky plus stred. Vychadza mi to na volbu c2. Uz len presvedcit, ze 1x je cesta ?
Ahojte, vy čo jazdíte T-Type viete poradiť či má zmysel priplatiť za X0 kazetu? GX sa dá od cca 180€ a X0 od cca 340€ a rozdiel v hmotnosti 65 gramov. Je tam ešte nejaká iná výhoda?
Otázkou je či hľadáš úsporu hmotnosti, alebo sa pýtaš na funkčnosť. Pokiaľ ti ide o hmotnosť tak úspora takmer 20% z kazety a teda neodpruženej hmoty zadného kolesa je citeľná.
Ahojte, vy čo jazdíte T-Type viete poradiť či má zmysel priplatiť za X0 kazetu? GX sa dá od cca 180€ a X0 od cca 340€ a rozdiel v hmotnosti 65 gramov. Je tam ešte nejaká iná výhoda?
Ja som nevidel ani rozdiel kazeta XX a kazeta GX vo váhe áno funkčné vôbec.
Ďakujem za odpovede. Akurát mi tu na mtbikeri skočila GX za 183€ tak som ju zaklikol. Mám skoro 12kg opachu tak ma snáď tých 60 gramov okolo domu veľmi nezbrzdí 🙂
GX a X0 kazeta, rozdiel je v kontrukcii. GX je ma napinovane kolecka 1-8 Pindome a potom samostatne kolecka 9-12 a ma niklovy nater proti korozii a odolnosti. X0 ma X-dome kolecka z jedneho kusu vyfrezovane 1-11 a potom jedno samostatne hlinikove 12 kolecko a ma niklove pokovovanie proti korozii a zvysenie odolnosti proti oteru. Rozdiel v materiali je v sposobe aplikacii a tym naslednej odolnosti. X0 ma nikolovym pokovovanim vyssiu odolnost.
Okrem zlatej XX1 sú všetky povrchové úpravy také, že idú dolu takmer okamžite. V tom sa práve najviac oplatí čierna GX - tam to človeka aspoň toľko neštve. Ja som bol len príjemne prekvapený z GX, ale T-Type, tá mala povrchovú úpravu naozaj perfektnú.
Update k tomu co som tu pisal o mojej pokazenej X0 transmison prehadzke koncom septembra.
Vyreklamovane, dnes prišla nová. Trvalo to od poslania balika po dnesne doručenie novej len 56 dní... Kupovane na bike24
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Ja sa chcem opýtať či je normálne, že po 3 rokoch na AXS je baterka po dvoch výjazdoch na červenom svetle. Končí jej život?
a po dnesku dokonca blika cerveno, co je konecne stadium vybitosti. Pritom pred vyjazdom bola normalne zelena.
Cim je vonku hnusnejsie, tym rychlejsie sa to vybija
Cim je vonku hnusnejsie, tym rychlejsie sa to vybija
Mne tak naposledy v stredu. Ukazovala full nabitie, 3 palicky a zrazu hlaska ze bateria slaba, o 5 sekund bateria kriticka ale domov som dosiel. Divne. Jo a to je original sram aby tu zas nedosli svedkovia jehovovi tvrdiaci ze cinsky shit, ktory je uplne rovnaky ako sram shit ?
Ano, vsetky sady su na dot-ke
Ja som nevidel ani rozdiel kazeta XX a kazeta GX vo váhe áno funkčné vôbec.
Vyreklamovane, dnes prišla nová. Trvalo to od poslania balika po dnesne doručenie novej len 56 dní... Kupovane na bike24