Viem, ze tu ma kazdy dvojkolesovaho milacika, no chcela som sa opytat, ci mate aj stvorkolesoveho, s ktorym ste nadmieru spokojni a na druhej strane, aky typ neodporucate ci uz z vlastnej alebo cudzej skusenosti.
Nie je to sice trhac asfaltu, ale zerie 4.5l benzinu na 100km. Ci sme v aute 4 alebo sam, na dialnici alebo v meste. Stale sa to drzi do 5 litrov. Nice.
..v novembri som kupil mame UP! ..nakolko po 16 rokoch jej umrelo LUPO. tiez mam pocit ze je pokazeny ukazovatel paliva. ono to nejak nechce zrat ten trojbuch. milujem to auto.
Takto sa chova aj fabiacka 1.2 htp ... pustis plyn a auto brzdi
Praveze HTP ma minimalny brzdy ucinok oproti väcsim stvorvalcom. Na HTP ked sa rozkotulas na 130 a pustis plyn, tak auto plachti dalej ako keby ziadny brzdny ucinok ani neexistoval. Velmi zle sa na HTP reguluje jazda plynom, treba kvoli tomu malemu brzdnemu ucinku viac predvidat resp. pouzivat castejsie brzdy.
A preco nepohodlne? Praveze ten motor sa nezda, ale funguje velmi pekne od 3000-3500 vyssie. Otacky sa mu pacia a hlukom neobtazuje. Pisem o 47 kW verzii. Len tie konstrukcne nedostatky a potencialne problemy... Ale inak je jedno na kolko to rozkotulas, vzdy ma mensi brzdny ucinok ako väcsina inych motorov. Teda aspon ja som asi nesedel v nicom, co by po pusteni plynu slo s takym malym spomalovanim dalej.
auto je nepohodlné, necítil som sa proste isto, je to malé auto a je určené do mesta ber to ako predsudok
no a spomalenie toto je 50 niečo kW no a porovnávam to s mojím traktorom na ktorom som jazdil bežne
bude to tým zotrvačníkom ako písal palo vyššie, tie trojhrnce sú už z ich základnej funkčnej a konštrukčnej stránky strašne nevyvážené, preto musia mať veľké zotrvačníky
bude to tým zotrvačníkom ako písal palo vyššie, tie trojhrnce sú už z ich základnej funkčnej a konštrukčnej stránky strašne nevyvážené, preto musia mať veľké zotrvačníky
presne tak som to myslel, dokonca su tak nevyvazene ze nepomaha ani ten velky zotrvacnik takze je tam este aj vyvazovacia hriadel Je to sice dost komplikovany motor, s dost vela neduhmi, castymi poruchami, ale zato na ten objem a vykon velmi slusna dynamika. Nebyt toho velkeho zotrvacniku bola by urcite este lepsia aj vdaka tomu slusnemu krutaku...
V meste ale ten motor vdaka tomu zotrvaku neskutocne zral. Ale mimo mesta 90km/h som s nim jazdil na dlhej fabii o dvoch ludoch aj pod 4 litre.. Kombinovane mimo mesto od 4 do 5 litrov ak boli aj nejake kopce, mesto 6,5, dialnica 130 okolo 6
a nebol problem mu utnut kratkodobo aj 190
a take spotreby nedavam ani s modernym nizkoobjemovym dieslom..
presne tak som to myslel, dokonca su tak nevyvazene ze nepomaha ani ten velky zotrvacnik takze je tam este aj vyvazovacia hriadel Je to sice dost komplikovany motor, s dost vela neduhmi, castymi poruchami, ale zato na ten objem a vykon velmi slusna dynamika. Nebyt toho velkeho zotrvacniku bola by urcite este lepsia aj vdaka tomu slusnemu krutaku...
V meste ale ten motor vdaka tomu zotrvaku neskutocne zral. Ale mimo mesta 90km/h som s nim jazdil na dlhej fabii o dvoch ludoch aj pod 4 litre.. Kombinovane mimo mesto od 4 do 5 litrov ak boli aj nejake kopce, mesto 6,5, dialnica 130 okolo 6
a nebol problem mu utnut kratkodobo aj 190
a take spotreby nedavam ani s modernym nizkoobjemovym dieslom..
Nove 1.0 MPI uz vyvazovaci hriadel nemaju.
Btw. Dnes som bol tankovat. Takze 327.9km a natankoval som 16,24l benzinu. To vychadza spotreba 4.95l/100km. Palubny pocitat tiez ukazuje 4.9 dlhodobu spotrebu.
1.2htp pokial viem vznikla z koncepcie stvorvalcu 1.6mpi odstranenim jedneho valca.
Proste z hovna bič neupletieš
Poriadny motor treba vyvyjat od zakladu.
Nie ze z nejakeho stareho motoru kus urezem a potom v snahe aby to vobec fungovalo vymyslim dalsich 30 totalnych chobotin nad ktorymi sa rozum zastavuje..
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
..v novembri som kupil mame UP! ..nakolko po 16 rokoch jej umrelo LUPO. tiez mam pocit ze je pokazeny ukazovatel paliva. ono to nejak nechce zrat ten trojbuch. milujem to auto.
Praveze HTP ma minimalny brzdy ucinok oproti väcsim stvorvalcom. Na HTP ked sa rozkotulas na 130 a pustis plyn, tak auto plachti dalej ako keby ziadny brzdny ucinok ani neexistoval. Velmi zle sa na HTP reguluje jazda plynom, treba kvoli tomu malemu brzdnemu ucinku viac predvidat resp. pouzivat castejsie brzdy.
no a spomalenie toto je 50 niečo kW no a porovnávam to s mojím traktorom na ktorom som jazdil bežne
http://www.auto.cz/skoda-fabia-iii-a-litrovy-motor-zname-vsechna-pro-a-proti-83240
presne tak som to myslel, dokonca su tak nevyvazene ze nepomaha ani ten velky zotrvacnik takze je tam este aj vyvazovacia hriadel
V meste ale ten motor vdaka tomu zotrvaku neskutocne zral. Ale mimo mesta 90km/h som s nim jazdil na dlhej fabii o dvoch ludoch aj pod 4 litre.. Kombinovane mimo mesto od 4 do 5 litrov ak boli aj nejake kopce, mesto 6,5, dialnica 130 okolo 6
a nebol problem mu utnut kratkodobo aj 190
a take spotreby nedavam ani s modernym nizkoobjemovym dieslom..
V meste ale ten motor vdaka tomu zotrvaku neskutocne zral. Ale mimo mesta 90km/h som s nim jazdil na dlhej fabii o dvoch ludoch aj pod 4 litre.. Kombinovane mimo mesto od 4 do 5 litrov ak boli aj nejake kopce, mesto 6,5, dialnica 130 okolo 6
a nebol problem mu utnut kratkodobo aj 190
a take spotreby nedavam ani s modernym nizkoobjemovym dieslom..
Nove 1.0 MPI uz vyvazovaci hriadel nemaju.
Btw. Dnes som bol tankovat. Takze 327.9km a natankoval som 16,24l benzinu. To vychadza spotreba 4.95l/100km. Palubny pocitat tiez ukazuje 4.9 dlhodobu spotrebu.
Proste z hovna bič neupletieš
Poriadny motor treba vyvyjat od zakladu.
Nie ze z nejakeho stareho motoru kus urezem a potom v snahe aby to vobec fungovalo vymyslim dalsich 30 totalnych chobotin nad ktorymi sa rozum zastavuje..