Viem, ze tu ma kazdy dvojkolesovaho milacika, no chcela som sa opytat, ci mate aj stvorkolesoveho, s ktorym ste nadmieru spokojni a na druhej strane, aky typ neodporucate ci uz z vlastnej alebo cudzej skusenosti.
palo1707 ide o to,ze doteraz som v mobile nemal internet,siroko som sa mu vyhybal,napr.sygic ma zachranil ked som siel cez Budapest,kedze mi dievcata "nechali" navigacku v Chorvatsku, so Sygicom som velmi spokojny,ale romanx pise,google uz ma offline mapky tiez,konecne sa zobudili kimlo ako citam recenzie na STORE,tak nic moc
canopus neviem, tie recenzie som neskusal, vravim z vlsatnej skusenosti... co sa tyka europy tak s tou apkou mam toho naozaj dost pobehaneho, velke mesta ako Budapest, Milano, Kolin, Dusseldorf, Hannover, Ljublana... a pokazde ma to pekne naviedlo bez jedineho zavahania presne na zadane miesto... a na mapach ktore su zadara
takz toto ber ako moju recenziu
Ako pocitate spotrebu, iba palubak, alebo podla tankovania. Ake mate skusnosti co sa tyka rozdielu palubak a realita. U mna to je na 2,5 tdi cca + 0,8 l/100 km. Vytesovat sa nad spotrebou co mi ukaze pocitac som sa prestal uz davno
a preco je dolezite vediet aka je tam odchylka? ono aj ked tankujes plnu nadrz, tak nikdy tam nemas na dcl presne pri kazdom tankovani... zalezi aj kolko vzduchu ostava v nadrzi a podla toho ti vypina tankovaciu pistol atd... to by si musel pokazdte tankovat asi presne "po okraj"... cize aj to pocitanie podla tankovania nieje najpresnejsie.. mozno ako taky orientacny udaj by mohol byt nejaky priemer z co najvacsieho poctu tankovani... ale ja niesom stastik, tak presne neviem poradit
vedomost toho rozdielu medzi palubnym pocitacom a realitou ti aj tak ziadne peniaze neprinesie... ci ide len o pocit?
kimlo tak ti teda verim , ale pohoda,tak ked ma clovek internet v mobile,tak sa dostanes hocikde a neriesis tieto keketiny ... ale je dobre,ze uz existuju tieto offline, kedysi to bol problem kamov uz som prestal riesit tieto veci,jazdim a nepozeram na spotrebu a vseobecne tieto riesenia spotrieb je pekna uchylka
Ano, cez VAG sa da nastavit palubny pocitac, aby meral presnejsie. Mne meral menej, tak som si ho nastavil a teraz ukazuje priblizne 1 deci rozdiel oproti skutocnosti.
A inak ja ako navigaciu pouzivam bud Waze, ked som na Slovensku, alebo Here maps od Nokie a vzdy som prisiel, kam bolo treba Aj Google maps sa dali pouzivat offline, stacilo si nacitat trasu a potom to navigovalo aj po vypnuti internetu, ale nemenila sa dynamicky grafika (napr. priblizenie mapy pri vyjazde a podobne).
Chalani, ma niekto skusenosti s pouzivanim start-stop funkcie pri turbo-benzin motoroch? Vseobecne predsa plati ze po dojazdne je dobre nechat na volnobehu turbo dobehnut, schladit.. Start stop nekompromisne vypne motor aj ked tesne pred tym pridate plyn... To asi uplne zdrave neni. Mam nove auto a poprve tam je tato eco funkcia, som sice autickar, ale odpoved na tuto dilemu mi ani dealer nedal., vraj to turbo bez problemov zvlada, no on osobne to tiez vypne vzdy po starte. Zbadal som tiez ze aj ked su vsetky podmienky pre eco rezim splnene, napr. Po dlhej jazde po dialnici eco same od seba chvylu nevypne motor. Zrejme koli poskodeniu. Tak na mojej teorii ze to neni uplne zdrave asi nieco bude. Ci?
Slavo tieto nove turba maju nezavisle chladenie pokial viem,aspon na mojom 1.8Tsi to tak uz je... ja nie som zastaanca tychto ***, start-stop= uplna keketina
Start stop tiez nepovazujem za nejaku vyhru. Podla mna to palivo setri len na papiery. Ja to vypinam. Ci mam nezavisle chladene turbo netusim. Vyrobca neuvadza..
asi tak SS systémy sú totálna blbosť, ničí sa štartér, motor, baterka, ktorá je navyše kvôli tomu systému nejaká iná - drahšia a konečná úspora paliva je možno aj nijaká... na ž. priecestí si vie človek aj sám zhasnúť motor a inak na križovatkách je to väčšinou lotéria najčastejšie mi to zhasne a za sekundu už je zelená a štartujem.. vypnúť to po každom štarte to občas zabudnem, našťastie ten systém ani väčšinu nefunguje, vždy si čosi nájde, studený motor, slabá baterka a tak
Ad sledovanie spotreby - ludia jazdiaci pravidelne rovnake trasy podla toho aj vedia identifikovat poruchy, takze to vobec nie je na skodu. A presnost spotreby podla tankovania je uz po par natankovaniach velmi vysoka a samozrejme sa poctom tankovani statisticky len zvysuje.
Ad start-stop - somarina zvysujuca opotrebenie motora a dobijacej sustavy. O turbach aj skoda hovorit. Taktiez akosi zabudaju obhajcovia start-stopu spomenut, ze kazde odcerpanie energie z baterie startovanim musi byt do nej aj doplnene, takze sa nasledne zvysuje zatazenie alternatora dobijanim baterie a teda stupa spotreba. Samozrejme nejde o litre.
Ad free navigacie s offline mapami - Here je overena viacerymi a dost dobra. Ma moznost on-line fungovania aj s traffic info, ale aj moznost stiahnut si offline mapy pre jednotlive krajiny. A ma slovensku hlasovu napovedu. Ale aj MapFactor a BeOnRoad stoja urcite za vyskusanie, len som ich zatial netestol. cyklotrasy-navigacie/free-navigacne-programy-s-offline-mapami-pre-autonavigaciu-t35636.html
Typek sa vyjadroval k mazde, mazda ma naozaj take kratke intervaly. No kazda automobilka to ma inak, na mondeu mam napriklad regeneraciu kazdych 600-800km priblizne. Zalezi od zatazenia jazdy mestom.
asi tak SS systémy sú totálna blbosť, ničí sa štartér, motor, baterka, ktorá je navyše kvôli tomu systému nejaká iná - drahšia a konečná úspora paliva je možno aj nijaká... na ž. priecestí si vie človek aj sám zhasnúť motor a inak na križovatkách je to väčšinou lotéria najčastejšie mi to zhasne a za sekundu už je zelená a štartujem.. vypnúť to po každom štarte to občas zabudnem, našťastie ten systém ani väčšinu nefunguje, vždy si čosi nájde, studený motor, slabá baterka a tak
no moja rec... podla mna je to cele o EURO norme., podla mna to realne usporu neprinasa v nicom. akurat to nici auto. inak, ja mam napr. baterky v aute dve. jedna je presne koli tomu., plus, nemam len alternator ale nejaku rekuperaciu prave pre start - stop. (vraj) deje sa to pri dogulani sa napr. k cervenej, pokial je zaradena rychlost. (vraj)
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
kimlo ako citam recenzie na STORE,tak nic moc
takz toto ber ako moju recenziu
vedomost toho rozdielu medzi palubnym pocitacom a realitou ti aj tak ziadne peniaze neprinesie... ci ide len o pocit?
kamov uz som prestal riesit tieto veci,jazdim a nepozeram na spotrebu a vseobecne tieto riesenia spotrieb je pekna uchylka
A inak ja ako navigaciu pouzivam bud Waze, ked som na Slovensku, alebo Here maps od Nokie a vzdy som prisiel, kam bolo treba
Nieco sa ti nezda? Oproti spotrebe z tankovani mi to fakt ukazuje cca 1 deci odlisne.
Ad start-stop - somarina zvysujuca opotrebenie motora a dobijacej sustavy. O turbach aj skoda hovorit. Taktiez akosi zabudaju obhajcovia start-stopu spomenut, ze kazde odcerpanie energie z baterie startovanim musi byt do nej aj doplnene, takze sa nasledne zvysuje zatazenie alternatora dobijanim baterie a teda stupa spotreba. Samozrejme nejde o litre.
Ad free navigacie s offline mapami - Here je overena viacerymi a dost dobra. Ma moznost on-line fungovania aj s traffic info, ale aj moznost stiahnut si offline mapy pre jednotlive krajiny. A ma slovensku hlasovu napovedu. Ale aj MapFactor a BeOnRoad stoja urcite za vyskusanie, len som ich zatial netestol.
cyklotrasy-navigacie/free-navigacne-programy-s-offline-mapami-pre-autonavigaciu-t35636.html
Tá poznámka v téme analna fistura bola tiež za 10 bodov.
http://garaz.dennikn.sk/?video=zistovali-neublizit-motoru-studenym-startom-najlepsi-elektromobil
Typek sa vyjadroval k mazde, mazda ma naozaj take kratke intervaly. No kazda automobilka to ma inak, na mondeu mam napriklad regeneraciu kazdych 600-800km priblizne. Zalezi od zatazenia jazdy mestom.
no moja rec... podla mna je to cele o EURO norme., podla mna to realne usporu neprinasa v nicom. akurat to nici auto. inak, ja mam napr. baterky v aute dve. jedna je presne koli tomu., plus, nemam len alternator ale nejaku rekuperaciu prave pre start - stop. (vraj) deje sa to pri dogulani sa napr. k cervenej, pokial je zaradena rychlost. (vraj)