Viem, ze tu ma kazdy dvojkolesovaho milacika, no chcela som sa opytat, ci mate aj stvorkolesoveho, s ktorym ste nadmieru spokojni a na druhej strane, aky typ neodporucate ci uz z vlastnej alebo cudzej skusenosti.
Fiat aj ich benzínové motory sú na rozdiel od motorov VW group bezproblémové držiaky,určite jednoznačná volba aspoň u mňa,ak by k tomu prišlo(zatial sa vozím a dúfam ešte dlho budem na Seate Alhambra r.v. 2004,lebo velký variabilný priestor,a motor 1,9TDi ASZ 96kW) čo teraz produkuje grupa,to u mňa nemá šancu,nepotrebujem na motore z nájazdom 100 000 km riešiť sadu piestov z ojnicami za 3000 Eur ...
Palo a co Ti uz zhrdzavel Logan alebo preco sa obzeras po novom? A preco sedan? A preco jazdenka za 9 400 €, ked novy kus stoji 11 200 €?
P.S. Inak verit, ze za 3 a pol roka najazdilo auto 10 tisic km sa sice da, ale taktiez to moze byt stocene este pred prvou servisnou prehliadkou a vizualne sa to spoznat neda. Nie je to velmi vierohodne, lebo clovek co za rok najazdi 3 000 km si nove auto az tak bezne nekupuje a ak hej, tak ho rozhodne po troch rokoch a 10 000 km nepredava (ak s tym autom nema ziadny problem).
Skús pozrieť aj napríklad na Hondu Jazz s 1.4iVtec-om. Je to také malé-veľké auto s vysoko nadpriemernou spoľahlivosťou, mega variabilným interiérom. Motor chodí pekne s veľmi nízkou spotrebou. Dlhodobo obsadzuje popredné miesta v "rejtingoch" spoľahlivosti...
Jezus spominal som to skor v suvislosti s Lubikom. On nechce kombi, co ja teda vobec nechapem.
Ohladne ceny mas pravdu. Ja som cenu vobec nepozeral, znamy riesil Tipo a spominal 13-14kE, ale to bolo kombi.
Logan v pohode, zatial velka spokojnost. Btw. ked som ho kupoval (3rocny) ***** este vnutry novym plastom (mal realnych 11kkm), teraz ma 7r a 95kkm (75kkm na LPG).
Kombík nepotrebujem a ani som nikdy nepotreboval.
U nás vo firme a takisto u Evky sa parkuje štýlom kto sa kde mestí a tam by nám bol celkom na príťaž.
PS: doteraz sme mali/máme VW polo a stačí.
Aj nad Polom som uvažoval len už nie 1,2 a nové robia poväčšine 1,0 a 1,2 TSI tých je pomenej.
No ešte 1,4 ale to sú už staršie kúsky.
TSI radu EA111 (s reťazou) boli problémové, rad EA211 (s remeňom) je pomerne spoľahlivý s fajn spotrebou. Golf 7 mal myslím iba EA211 (všeobecne sa tento rad začal montovať od cca 2013), ale ani EA111 s modifikovanou širšou rozvodovou reťazou by nemal byť rizikom (tu je otázne či ju dal majiteľ v rámci záruky vymeniť - nebola na to zvolávacia akcia).
...najnovšia verzia sa už dá kúpiť za cca 13 000€
Pozeral som aj tú.
No nejako ma to stále ťahá k tomu GOLFu 7 najradšej s motorom 1,4 TSI 92kw aj ceny sa hýbu okolo tých 10 000€
Výhoda tej Hondy je v bezproblémovom atmosférickom motore.
henten model i30 mal kamarat, normalne natom jazdil a dal to prec pred par mesiacmi lebo sa tam furt daka blbost kazila, vzpery, potom okna, potom volnobeh, nejake senzory neohalitelne blbli. To auto nemalo ani 100k.
Pozrite si tie hondy alebo toyoty.
Sef na pol rocnom superbe(poredtym minula generacia, ten isty pribeh) bol v servico niekolko krat za rok, sused so 4 rocnou toyotou auris, tusim az jedna ziarovka sa tam pokazila za celu dobu.
Uznavam ze japonske auta su odlisne jak dizajnovo aj pristupom k stavbe auta, koncern je taky uhladenejsi, nudnejsi ale omg, kazdy jeden clovek co to ma v mojom okoli s tym chodi do servisu jak na klavir a este si tie auta aj pochvaluju.
moja i30 ma uz 7 rokov a na servise bola len koli pravidelnym povinnym prehliadkam pocas zaruky, aktualne niekde okolo 108k, kupena trojrocna s 41k
1.6 hladky benzin 93kw
Švagrovi sa I30 combík troj ročný behom lízingu posral 2x
Prvý krát došiel domov v nejakom šetrnom režime a druhý krát mu už priviezli rovno náhradné vozidlo.
No a čo chodím k mechanikovi s našim približovadlom ten mi tvrdí, že Hyundai je auto na max 5 rokov.
Ale toto môže tvrdiť každý o všetkých výrobcoch.
Je to vec vkusu a osobných preferencií.
... rovnako ako u bicykloch.
...a Golf je vraj najpredávanejšie auto v Európe.
No ale všetci tí ľudia sa samozrejme môžu mýliť.
Ja som ozaj viacmenej rozhodnutý pre toho Golfa v motorizácií pravdepodobne 1,4 TSI
na takéto krátke trasy sa nehodí ani priamovstrekový turbobenzín,na problémy je konštrukčne zarobené-na 10 - 15 km najlepšie benzínový motor bez turba,vstrekovanie paliva do sacieho potrubia pred nasávací ventil,ale takýchto motorov už je dnes málo ...
k tej Kia ceed-servisujem jednu 1,4 i má teraz 185 000,motor bez problémov,menená už spojka-lebo zápchy v BA,koleno-pletenec výfuku,inak len bežný servis filtre,sviečky,olej,brzdy,a nie je jediná,ktorá bez problémov funguje ...
ako chápem,že láka Golf 7 je to velmi fajn zvezenie,pokial funguje,horšie ke´d sa objavia problémy,riešenia sú drahé a časovo náročné,fakt doporučujem prečítať zopár tém,do googlu stačí napísať motor 1,4 TSI vysoká spotreba oleja,kolísanie otáčok,núdzový režim a pod. čítania je dosť do vianoc ...
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
P.S. Inak verit, ze za 3 a pol roka najazdilo auto 10 tisic km sa sice da, ale taktiez to moze byt stocene este pred prvou servisnou prehliadkou a vizualne sa to spoznat neda. Nie je to velmi vierohodne, lebo clovek co za rok najazdi 3 000 km si nove auto az tak bezne nekupuje a ak hej, tak ho rozhodne po troch rokoch a 10 000 km nepredava (ak s tym autom nema ziadny problem).
Lubik preco by si sa radsej drzal koncernu ?
Ale aj napr. toto nové Tipo sa mi pozdáva.
Možno Ford Focus alebo aj Mazda MX - 3 ( atmosféra)
Ešte sa uvidí 🤔
Ohladne ceny mas pravdu. Ja som cenu vobec nepozeral, znamy riesil Tipo a spominal 13-14kE, ale to bolo kombi.
Logan v pohode, zatial velka spokojnost. Btw. ked som ho kupoval (3rocny) ***** este vnutry novym plastom (mal realnych 11kkm), teraz ma 7r a 95kkm (75kkm na LPG).
Honda Jazz dobry tip. Kamos mal prvu generaciu. https://en.wikipedia.org/wiki/Honda_Fit
Pre Golf je skôr konkurencia Mazda 3 https://www.skodaplus.sk/Car/1517153/mazda-3-1-5-74-kw-skyactiv (nejaký porovnávací test https://www.auto.cz/mazda-3-1-5-skyactiv-g100-vs-vw-golf-1-2-tsi-79409), Toyota Auris alebo Honda Civic.
U nás vo firme a takisto u Evky sa parkuje štýlom kto sa kde mestí a tam by nám bol celkom na príťaž.
PS: doteraz sme mali/máme VW polo a stačí.
Aj nad Polom som uvažoval len už nie 1,2 a nové robia poväčšine 1,0 a 1,2 TSI tých je pomenej.
No ešte 1,4 ale to sú už staršie kúsky.
... ja nie . Nech žijú výkonné , úsporne , ekologické dízle 🙋🏼♂️. Navždy ...
Honda Jazz dobry tip. Kamos mal prvu generaciu.
...najnovšia verzia sa už dá kúpiť za cca 13 000€
Pozeral som aj tú.
No nejako ma to stále ťahá k tomu GOLFu 7 najradšej s motorom 1,4 TSI 92kw aj ceny sa hýbu okolo tých 10 000€
Výhoda tej Hondy je v bezproblémovom atmosférickom motore.
https://www.autobazar.eu/kia-ceed-14-cvvt-strieborna-edicia-id15423075.html
Pozrite si tie hondy alebo toyoty.
Sef na pol rocnom superbe(poredtym minula generacia, ten isty pribeh) bol v servico niekolko krat za rok, sused so 4 rocnou toyotou auris, tusim az jedna ziarovka sa tam pokazila za celu dobu.
Uznavam ze japonske auta su odlisne jak dizajnovo aj pristupom k stavbe auta, koncern je taky uhladenejsi, nudnejsi ale omg, kazdy jeden clovek co to ma v mojom okoli s tym chodi do servisu jak na klavir a este si tie auta aj pochvaluju.
1.6 hladky benzin 93kw
Prvý krát došiel domov v nejakom šetrnom režime a druhý krát mu už priviezli rovno náhradné vozidlo.
No a čo chodím k mechanikovi s našim približovadlom ten mi tvrdí, že Hyundai je auto na max 5 rokov.
Ale toto môže tvrdiť každý o všetkých výrobcoch.
Je to vec vkusu a osobných preferencií.
... rovnako ako u bicykloch.
...a Golf je vraj najpredávanejšie auto v Európe.
No ale všetci tí ľudia sa samozrejme môžu mýliť.
Ja som ozaj viacmenej rozhodnutý pre toho Golfa v motorizácií pravdepodobne 1,4 TSI
V 99% tách krátke trasy okolo 10-15 kilometrov.
Trpel by pri nás.
k tej Kia ceed-servisujem jednu 1,4 i má teraz 185 000,motor bez problémov,menená už spojka-lebo zápchy v BA,koleno-pletenec výfuku,inak len bežný servis filtre,sviečky,olej,brzdy,a nie je jediná,ktorá bez problémov funguje ...
ako chápem,že láka Golf 7 je to velmi fajn zvezenie,pokial funguje,horšie ke´d sa objavia problémy,riešenia sú drahé a časovo náročné,fakt doporučujem prečítať zopár tém,do googlu stačí napísať motor 1,4 TSI vysoká spotreba oleja,kolísanie otáčok,núdzový režim a pod. čítania je dosť do vianoc ...
V 99% tách krátke trasy okolo 10-15 kilometrov.
Trpel by pri nás.
Tak u mna sú tie jazdy tiež len do 15km, a nemám problém ani s dpf