Viem, ze tu ma kazdy dvojkolesovaho milacika, no chcela som sa opytat, ci mate aj stvorkolesoveho, s ktorym ste nadmieru spokojni a na druhej strane, aky typ neodporucate ci uz z vlastnej alebo cudzej skusenosti.
jak rovnako na uto stala teraz 97-kus a na bike predna 45 a zadná 27
ale 2 týždne dozadu som dával nove brzdy OTE predný kotuč 45e, predný ba bike 54
platničky cca rovnako, len na uto vydržia 90T km a na biku tak 3000km
Tak to s tou poistovnou asi skusali, ci bude protestovat. Ta celorocka je legalna, splna vsetky podmienky, inak by sa samozrejme nepredavala.
Casto mavam debaty, ake pneu kupit, lebo pracujem v Conti.
Moja odpoved je - chces dobre brzdy? Priplat si za premiovu. Ale rataj so skorsim oderom, aj ked aj oder sa vyvojom zlepsuje.
Mas Fabiu, nie si Schumacher? Kup si budget.
Hlavne za volantom pouzivaj rozum.
Nakoniec - kazdy riesi cenu pneu na aute, ale cena za pneu na bajk je v pohode - pritom stoja rovnako
Pneumatiky ako také, pokiaľ nie sú zodrané, alebo staré by som v prípade slovenského vozového parku (ktorého priemerný vek je okolo 10 rokov tuším) vôbec neriešil... najpodstatnejší je ten článok medzi volantom a sedačkou, potom technický stav auta... darmo budeš mať super gumy, keď tlmiče ti idú na 60%, geometria roz*****, čapy a ramená zahrdzavelé, zaseknuté a valíš si to po morkej hrbolatej rozbitej slovenskej ceste...
hlavne také tie šetriace riešenia šak ešte jednu sezónu to vydrží, šak dám nové pneu iba dopredu, a tak dále, a tak dále...
Riesite tu tie pneumatiky ako keby ze vsetci chodite na hrane ich vlasnosti. Bez debaty je idealne mat tie najlepsie pneu, aj 10% rozdiel moze znamenat ubrzdenie alebo naraz a nasledne auto na odpis ale neviem no, nieje lepsie hm, co ja viem, napr. davat viac pozor ked prsi alebo je sneh a upravit jazdu vlastnostiam vozovke?
Ty hlavne bacha na stlpy v BA, modre BMW sa radi motaju v dazdi
Pneu su jedinou vecou, ktora drzi auto na ceste. Preco teda setrit? Aj ked, vzdy je lepsi novy Matador ako 10r. Conti Premium Super Ultra +++.. Zimna pneu vzdy zimnou aj zostane, takisto letna. Celorocka je proste mackopes a nemoze fungovat rovnako dobre pri +37°C aj -10°C na suchu, vode aj snehu.. A zbytocne je aj kupovat drahe gumy, ked ich potom neviem spravne skladovat
Celorocky su samozrejme kompromis.
Ked Michelin prvy krat porovnal svoje zimne pneu so svojimi celorockami CrossClimate, bolo to halo. Ale vo svojich prospektoch zamerne neuvadzali jednu vlastnost - handling za mokra. V dalsej generacii to bolo vylepsene a teraz si myslim, ze na nase zimy postacuju celorocky. Samozrejme, ak sa chodi na chatu niekam na Oravu nema zmysel. Ale radsej kazde 4 roky vymenit, ako mat stare zimne a letne.
Ja som prave kupil Matador AllWeather2 na VW T4, tak po zime dam info. Na kopce mam retaze.
4 roky mi nevydrzia gumy ani pri striedani letne/ zimne nieto este celorocne...
Btw. Bohuzial priemerny slovak jazdi gumy az kym ich neprederie na kord a potom to za mokra na nasich cestach vyzera ako to vyzera....
Stado predposratych idiotov v autach nesposobilich do premavky je rado ze bez smyku dojdu domov...
To su ti isti borci, co sa na teba lepia v obci, aj ked ides tachometrovych 55 ale za obcou ide 70.
Som siel v piatok na otocku do Presova a som zistil, ze najlepsie sa ide mimo dialnice za kamionom. Ten ide stabilne okolo 85 stale. Aj napr. v tuneli Branisko stale 81 na obmedzovaci plynulo. Minule som siel za jednym co siel na osobnom v tuneli raz 70 raz 85. Ma islo za nim drbnut.
4 roky mi nevydrzia gumy ani pri striedani letne/ zimne nieto este celorocne...
Btw. Bohuzial priemerny slovak jazdi gumy az kym ich neprederie na kord a potom to za mokra na nasich cestach vyzera ako to vyzera....
Stado predposratych idiotov v autach nesposobilich do premavky je rado ze bez smyku dojdu domov...
No a ja som zatial este ziadne gumy nezodral a vsetky som menil pre starobu. V tvojom pripade su dve moznosti, bud jazdis velmi vela alebo mas zlu techniku jazdy. V mojom pripade je to preto lebo jazdim malo a mozno by pre mna bolo ekonomickejsie auto predat a vyuzivat taxi.
Kazdopadne kto jazdi vela ani len neuvazuje nad celorockami, za rovnaky najazd by zodral 2 sady celorociek s vyssou cenou a kompromisnymi vlastnostami.
To su ti isti borci, co sa na teba lepia v obci, aj ked ides tachometrovych 55 ale za obcou ide 70.
Som siel v piatok na otocku do Presova a som zistil, ze najlepsie sa ide mimo dialnice za kamionom. Ten ide stabilne okolo 85 stale. Aj napr. v tuneli Branisko stale 81 na obmedzovaci plynulo. Minule som siel za jednym co siel na osobnom v tuneli raz 70 raz 85. Ma islo za nim drbnut.
Ten kamion zbiera z cesty a krajnice dost bordelu, ktore ti potom dost ucpavaju filtre(pripadne kamienky nicia lak) a v pripade zleho kabinoveho alebo nedostatocneho tesnenia to aj dychas, nehovoriac o emisiach, ktore ten kamion za sebou taha, cize vazne skvely napad ist za kamionom dlho
Inak fakt neviem ako niektori jazdia ked dokazu zodrat za 2 roky letne. Ja som za 6 rokov nezodral (stale maju asi 5mm dezenu) letne, nejake hankook a to jazdim podla mna dost dynamicky + 2x slovakia ring.
Závisí koľko km ročne jazdíš a na akom aute...kolega na Pathfinderovi mal pri nájazde 80tkm/rok pravidelne 1x letných a 1x zimných na rok. Navyše pri servise každých 20t km to bolo celkom drahé na údržbu...
Ja mám bežný hatchback a letné aj zimné mi vydržia akurát tri roky...ročný nájazd cca 15tisíc km...nie sú úplne na odpis, ale už to nie je zďaleka ono...hlavne pneu stvrdnú, vzor už je menší a hlučnosť vyššia...
Ono pre niekoho by boli stále v pohode, ale pre človeka, čo veľa jazdí ani náhodou
Závisí koľko km ročne jazdíš a na akom aute...kolega na Pathfinderovi mal pri nájazde 80tkm/rok pravidelne 1x letných a 1x zimných na rok. Navyše pri servise každých 20t km to bolo celkom drahé na údržbu...
tak 80k nieje bežný ročný najazd ale poriadne pracovné nasadenie.. to maju bežný ludia za 5rokov
ja chodím po serivsoch a pracovne po okrese a nám na forde cca 20T/rok... plus dodavka 6t,
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
ale 2 týždne dozadu som dával nove brzdy OTE predný kotuč 45e, predný ba bike 54
platničky cca rovnako, len na uto vydržia 90T km a na biku tak 3000km
Casto mavam debaty, ake pneu kupit, lebo pracujem v Conti.
Moja odpoved je - chces dobre brzdy? Priplat si za premiovu. Ale rataj so skorsim oderom, aj ked aj oder sa vyvojom zlepsuje.
Mas Fabiu, nie si Schumacher? Kup si budget.
Hlavne za volantom pouzivaj rozum.
Nakoniec - kazdy riesi cenu pneu na aute, ale cena za pneu na bajk je v pohode - pritom stoja rovnako
Pneumatiky ako také, pokiaľ nie sú zodrané, alebo staré by som v prípade slovenského vozového parku (ktorého priemerný vek je okolo 10 rokov tuším) vôbec neriešil... najpodstatnejší je ten článok medzi volantom a sedačkou, potom technický stav auta... darmo budeš mať super gumy, keď tlmiče ti idú na 60%, geometria roz*****, čapy a ramená zahrdzavelé, zaseknuté a valíš si to po morkej hrbolatej rozbitej slovenskej ceste...
hlavne také tie šetriace riešenia šak ešte jednu sezónu to vydrží, šak dám nové pneu iba dopredu, a tak dále, a tak dále...
Prave naopak, xtrail (aspon stare) su idealny predstavitel SUV
kvízová otázka: kto zostal dole pod kopcom, na lúke???
Ty hlavne bacha na stlpy v BA, modre BMW sa radi motaju v dazdi
Xtrail alebo horší šofér 😃
Ked Michelin prvy krat porovnal svoje zimne pneu so svojimi celorockami CrossClimate, bolo to halo. Ale vo svojich prospektoch zamerne neuvadzali jednu vlastnost - handling za mokra. V dalsej generacii to bolo vylepsene a teraz si myslim, ze na nase zimy postacuju celorocky. Samozrejme, ak sa chodi na chatu niekam na Oravu nema zmysel. Ale radsej kazde 4 roky vymenit, ako mat stare zimne a letne.
Ja som prave kupil Matador AllWeather2 na VW T4, tak po zime dam info. Na kopce mam retaze.
4 roky mi nevydrzia gumy ani pri striedani letne/ zimne
Btw. Bohuzial priemerny slovak jazdi gumy az kym ich neprederie na kord a potom to za mokra na nasich cestach vyzera ako to vyzera....
Stado predposratych idiotov v autach nesposobilich do premavky je rado ze bez smyku dojdu domov...
Som siel v piatok na otocku do Presova a som zistil, ze najlepsie sa ide mimo dialnice za kamionom. Ten ide stabilne okolo 85 stale. Aj napr. v tuneli Branisko stale 81 na obmedzovaci plynulo. Minule som siel za jednym co siel na osobnom v tuneli raz 70 raz 85. Ma islo za nim drbnut.
Btw. Bohuzial priemerny slovak jazdi gumy az kym ich neprederie na kord a potom to za mokra na nasich cestach vyzera ako to vyzera....
Stado predposratych idiotov v autach nesposobilich do premavky je rado ze bez smyku dojdu domov...
No a ja som zatial este ziadne gumy nezodral a vsetky som menil pre starobu. V tvojom pripade su dve moznosti, bud jazdis velmi vela alebo mas zlu techniku jazdy. V mojom pripade je to preto lebo jazdim malo a mozno by pre mna bolo ekonomickejsie auto predat a vyuzivat taxi.
Kazdopadne kto jazdi vela ani len neuvazuje nad celorockami, za rovnaky najazd by zodral 2 sady celorociek s vyssou cenou a kompromisnymi vlastnostami.
Som siel v piatok na otocku do Presova a som zistil, ze najlepsie sa ide mimo dialnice za kamionom. Ten ide stabilne okolo 85 stale. Aj napr. v tuneli Branisko stale 81 na obmedzovaci plynulo. Minule som siel za jednym co siel na osobnom v tuneli raz 70 raz 85. Ma islo za nim drbnut.
Ten kamion zbiera z cesty a krajnice dost bordelu, ktore ti potom dost ucpavaju filtre(pripadne kamienky nicia lak) a v pripade zleho kabinoveho alebo nedostatocneho tesnenia to aj dychas, nehovoriac o emisiach, ktore ten kamion za sebou taha, cize vazne skvely napad ist za kamionom dlho
Inak fakt neviem ako niektori jazdia ked dokazu zodrat za 2 roky letne. Ja som za 6 rokov nezodral (stale maju asi 5mm dezenu) letne, nejake hankook a to jazdim podla mna dost dynamicky + 2x slovakia ring.
Ono pre niekoho by boli stále v pohode, ale pre človeka, čo veľa jazdí ani náhodou
tak 80k nieje bežný ročný najazd ale poriadne pracovné nasadenie.. to maju bežný ludia za 5rokov
ja chodím po serivsoch a pracovne po okrese a nám na forde cca 20T/rok... plus dodavka 6t,