Lokalizácia
Formulár sa odosiela
Vycalovat 80 tisic za vw? To akoze fakt niekto tolko da za vw?
Zobraziť komentár 27.11.2022 - 17:22:02
01
Neviem ako teraz a ako je to s platnuckami a paknami na osobaky, na nakladaky-stroje bolo normalne, ze fungoval repas platni a pakni do bubnovych brzd. Zaniesol si firem a nalepili ti nove oblozenie... Neviem ako je to v sucasnosti
Zobraziť komentár 27.11.2022 - 17:29:10
00
arrow_leftnickovw08 napísal:
Vycalovat 80 tisic za vw? To akoze fakt niekto tolko da za vw?

ten známi vycáloval 90 000,má niečo takéto:
https://auto.bazos.sk/inzerat/142702273/volkswagen-t6-multivan-1-high-20-bitdi-4m-7-dsg.php
má ten najsilnejší motor 2,0TDi 150kW,pohon 4-motion a skoro plná výbava-napriek vysokej cene je čakačka skoro rok :^) dopyt výrazne prekračuje výrobné kapacity
ale teda vozenie to je parádne,to áno ;)
Zobraziť komentár 27.11.2022 - 18:03:40
00
Ako to ze to je paradne vizenie je ok ale to ako vw neustale zvysuje ceny mi je cudne ze to ludia stale kupuju
Zobraziť komentár 27.11.2022 - 18:06:31
00
Zákon dopytu a ponuky... Čakačka rok, môžu ísť hore s cenou. Akcionári budú spokojní, nervozita po dieselgate bude zabudnutá.
Zobraziť komentár 27.11.2022 - 19:06:00
00
Mame nabúrali jemne Alfu Guiliettu QV, 10rokov a nájazd 55tisíc km, a už ju má 3 mesiace v servise, lebo čakajú na jeden diel, že tam majú autá už vyše pol roka lebo nechodia diely, takže asi toľko dostupnosti. Škodovka má asi 5tisíc áut na parkovisku pri okruhu, lebo sa čaká na čipy, aby ich boli schopní dokončiť a odovzdať zákazníkom... takže nejaké "platničky" nikoho neserú :D
Zobraziť komentár 27.11.2022 - 19:45:33
00
Ale veď to je ten paradox … do platniciek nejdú žiadne čipy a aj napriek tomu to nevedia vyrobiť v dostatočnom množstve .
Zobraziť komentár 27.11.2022 - 20:13:30
00
tak to bol nedostatkový tovar aj na biky cez kovid a tam to je ozaj že nula nič materialu ani nie nejaká náročná výroba.. len sa to musí všetko robiť v ázii a vieme aké tam mali/majú karantény..
Zobraziť komentár 27.11.2022 - 20:23:59
00
ale hovno všetko...na auto kúpim mega super ultra kotúče performance brembo drážkované (čo sa pokrútia za 1000km) s brembo sport platničkami na prednú nápravu za 80€, na bajk ta to bude stáť cez kilo, ktoré majú 1/10 materiálu aj menej. Celý bicyklový priemysel, je jedna nafúktnutá bumblina. Celý bicykel je tak jednoduchá strojárenská záležitosť, až to je smiešne, dať do stredu súdkové ložiská a správne zapúzdrené, je vystarané na celú životnosť bicykla. Vidlice, ktoré sú úplné jednoduché, stoja oproti športovým tlmičom na autá nezmysel...ale trh je nastavený ako je...reálne ceny karbónových rámov uvidíš na aliexpresse. Určite bude Santacruz rám mať dopodrobna vyriešené detaily, oproti nejakému rough rámu z čajny, ale to je iba výstupné doladenie, marketing robí 90% ceny. Kvalitná pneu na auto v bežnom rozmere stojí podobne ako ultra mega super pneu na bajk, kde je 1/15 gumy haloooo. Som rovnaký ***** z lesa ako väčšina osadenstva tu, ale fakt mi to nedáva zmysel, aby bežný bajk v dnešnej dobe stál toľko, ako slušné ojazdené auto...
Zobraziť komentár 27.11.2022 - 22:08:05
011
arrow_leftSupafly666 napísal:
ale hovno všetko...na auto kúpim mega super ultra kotúče performance brembo drážkované (čo sa pokrútia za 1000km)...

To je realna skusenost ci len metaforicke prirovnanie? Prave nad nimi vazne uvazujem...
Zobraziť komentár 27.11.2022 - 22:27:25
00
arrow_leftSupafly666 napísal:
ale hovno všetko...na auto kúpim mega super ultra kotúče performance brembo drážkované (čo sa pokrútia za 1000km) s brembo sport platničkami na prednú nápravu za 80€, na bajk ta to bude stáť cez kilo, ktoré majú 1/10 materiálu aj menej. Celý bicyklový priemysel, je jedna nafúktnutá bumblina. Celý bicykel je tak jednoduchá strojárenská záležitosť, až to je smiešne, dať do stredu súdkové ložiská a správne zapúzdrené, je vystarané na celú životnosť bicykla. Vidlice, ktoré sú úplné jednoduché, stoja oproti športovým tlmičom na autá nezmysel...ale trh je nastavený ako je...reálne ceny karbónových rámov uvidíš na aliexpresse. Určite bude Santacruz rám mať dopodrobna vyriešené detaily, oproti nejakému rough rámu z čajny, ale to je iba výstupné doladenie, marketing robí 90% ceny. Kvalitná pneu na auto v bežnom rozmere stojí podobne ako ultra mega super pneu na bajk, kde je 1/15 gumy haloooo. Som rovnaký ***** z lesa ako väčšina osadenstva tu, ale fakt mi to nedáva zmysel, aby bežný bajk v dnešnej dobe stál toľko, ako slušné ojazdené auto...


si v zlej téme... ja som nič nepísal o porovnaní cien i keď s tvojim príspevkom súhlasím.. v provnaní s automotive tie bikové ceny nedávajú vôbec zmysel ... to za čo na felde vymeníš komplet brzdy na bike nestačí ani na jeden lepší kotúč, ktorý aj tak vydrží zlomok km :D
Zobraziť komentár 27.11.2022 - 22:31:16
00
arrow_leftDudo napísal:
To je realna skusenost ci len metaforicke prirovnanie? Prave nad nimi vazne uvazujem...


reálna skúsenosť bohužiaľ ;)
Zobraziť komentár 27.11.2022 - 22:36:03
10
arrow_leftJoNesbo napísal:
si v zlej téme... ja som nič nepísal o porovnaní cien i keď s tvojim príspevkom súhlasím.. v provnaní s automotive tie bikové ceny nedávajú vôbec zmysel ... to za čo na felde vymeníš komplet brzdy na bike nestačí ani na jeden lepší kotúč, ktorý aj tak vydrží zlomok km :D


Nereagoval som implicitne na teba, skôr len taký všeobecný povzdych...
Zobraziť komentár 27.11.2022 - 22:43:52
00
To s tymi karbonovymi ramami zalezi, ze od koho. Videl som video, kde porovnaval Enve s cinskymi LB a LB boli kvalitnejsie. Hambini ma tiez niekedy zaujimavu recenziu "premiovych" ramov.
Minule mi padol maly jezko do karbonovej vidly na Kellyse Soot 70, tak som do nej zasvietil baterkou. Dodnes to lutujem :D
Zobraziť komentár 27.11.2022 - 22:51:48
01
problematika brzdy na traktore (to len aby ste dalej nečítali, čo vás to nezaujíma)
sú tam klasicky hydraulické brzdy, médium nejaký minerálny olej podobne ako shimano... akože má to 35 rokov a už by to chcelo GO, dlhodobo je tam nejaký únik, že treba dolievať olej... dnes normálne brzdy išli, tuhý pedál zaberal hneď hore a potom stlačím a až na podlahu a odvtedy taký ostal, total mäkký a žiadny brzdný účinnok... ide mi o to že čo najpravdepodobnejšie mohlo lahnúť, či hlavný brzdový valec, voláka hadica, trubka, alebo prasce... skúšal som to odvzdušniť vákuom, niečo z toho liezlo ale skôr len nejaká pena ako olej... keď bol odvdzušnovák otvorený a stláčal som pedál, tak to niečo tlačilo v hadičke ale povedal by som že strašné málo... a keď som nechal otvorenú nádobku na olej tak stlačením pedála sa v nej robil tlak a vystrekovalo do otvorom, to mi nepríde teda ok. vie na základe tohoto niekto stanoviť pravdepodobnú závadu?
Zobraziť komentár 28.11.2022 - 17:35:45
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Príslušenstvo / Nosiče na auto)
keyboard_arrow_up