Lokalizácia
Formulár sa odosiela
Dosť sa o tom hovorí, lebo sa blíži termín jeho uzavretia. Poprosil by som odborníkov ktorí sa v tom vyznajú o radu či v ňom zostať alebo vystúpiť vzhľadom na môj vek (46). Som v ňom už 2. alebo 3. rok. Keby som bol mladší tak v tom mám jasno, ale aj niektoré DSS-ky naznačujú že tento vek už asi nie je vhodný na zotrvanie v II. pilieri.
28.04.2009 - 16:24:23
00
ja mam 25 a stale neviem o co ide :)
sorry za moju nevedomost... tak poradte aj mne :lol:
28.04.2009 - 16:34:05
00
kimlo: nevies o co ide a napriek tomu si to podpisal ? Alebo zvazujes ci vstupit ?
28.04.2009 - 17:27:29
00
naiki, zvazujem ci vstupit.
28.04.2009 - 18:34:50
00
Zalezi trochu, co si volil a akeho si vierovyznania (politickeho)... ak veris sucasnej vlade, ktora tu mozno bude aj dalsie obdobie a mozno aj este dalsie obdobie, tak potom vystup... Fico urcite naplni statnu kasu tak ako doteraz, budu tam peniaze pretekat prudom a dochodky zo Socialnej poistovne sa budu skokovym tempom zvysovat, dokonca aj zaplata sucasny deficit a prida k tomu 13ty vianocny dochodok...

Ak by som tomuto veril, tak by som do ziadneho druheho ani tretieho pilieru nevstupoval...

Urcite garancie II. pilier poskytuje, minimalne rozkladas riziko, lebo v I. ostavas tiez... ak sa ale pytas, ako sa bude darit svetovej ekonomike dalsich 20 rokov, tak na to je odpoved tazka, ak sa pytas ako dopadli Socialne piliere za poslednych 20 rokov, staci si pozriet priklady zo zapadnej Europy ci Skandinavie, kde sa dochodkove systemy zacinaju reformovat a na to prisli este pred krizou...

Ak chces moju radu, nespoliehaj sa ani na I. ani na II. ale zacni si setrit v III. - co si zarobis/nasetris teraz, tak sa budes mat na dochodku - dost jednoduche :wink:
28.04.2009 - 18:56:33
00