Lokalizácia
Formulár sa odosiela
stymi bikami som zvedavy ci budes muset davat dole vsetky kola. do oktavie som daval 1 a tusim dole predne kolo.2 som neskusal aby sa netlkli.a vykonom to bude asi odost slabsie nez ta oktavia 1.8T :tmi: to je 105k novy motor necital som o nom vobec neviem ci je tiez biturbo alebo len jedno .potom napis ako to jazdi :)
Zobraziť komentár 23.06.2010 - 21:31:53
00
misoR: veď ja som tiež len napísal že nesúhlasím s nižšie otáčky=menšia spotreba :) na všetko treba trochu rozumu..

JOKO: do fabky combi aj keď je malá sme zmestili v pohode 2 MTBčka aj s batožinou..


a úplne dalšia téma: včera som videl ten nový Duster, nevypadá až tak zle (aj keď otázka vkusu samozrejme), pôsobí trošku lacnejšie ale to je dané cenou, vlastne na svoju cenu vypadá úplne dobre.. mal som z neho pocit že pomer kvalita:cena je viac než dobrá.
Zobraziť komentár 23.06.2010 - 21:38:40
00
mna tiež Duster potešil, konečne rozumné auto :]
Zobraziť komentár 23.06.2010 - 21:41:16
00
Fabia 1,2 TSI Combi.


...snad nie to pseudoauto :tmi: akoze nic v zlom proti skodovke.. ale fabia je fakt humus...exterier necham na posudenie kazdemu.. ale ten interier.. ziadne miesto.. sedadla ako pre deti.. uzke ,kratke, Spracovanie materialov ani spominat nejdem..

..ked uz skodovku ,nerozmyslal si nad novou oktavkou combi? ..tam toho zmestis 2x tolko ako do fabie..
...na trhu je tolko zaujimavych aut..
Zobraziť komentár 23.06.2010 - 21:42:59
00
Do Felície Combi vošli dva, ale tu sa mi zdá, že je trochu užší kufor. Každoprípadne obidve kolesá musia ísť dole - pri nesklopených sedadlách.
Zobraziť komentár 23.06.2010 - 21:51:04
00
http://news.auto.cz/suv-terenni/volkswagen-vw-amarok-prvni-jizdni-dojmy.html
Zobraziť komentár 23.06.2010 - 22:12:49
00
Ved som vravel, ze cipovanie zvysuje spotrebu.
Z tymi otackami je to tak: Cim nizsie otacky, nizsie straty na motore a vyssia ucinnost. Ale zase cim vyssie otacky vecsia sila a dynamickejsi rozbeh z mensim mnozstvom paliva. Takze pokial sa rozbiehas tak to kludne nechat vybehnut viac otacky pri nizsom plyne, ako na tazsom prevode z plnym. Ale ako clovek udrzuje 50tku (rozumej cca60km/h) a pod. Zaradit co najvysssi prevod (ja pouzivam 5) a kludne to nechat na tych 1000-1100ot. Motor uz len udrzuje rychlost a ide sa skoro bez plynu. Spotreba minimalna. Z kopca samozrejme zaradene, ked treba brzdit tak jednoznacne motorom. Setri sa aj palivo a aj brzdy. Pri vyssich otackach motor bez plynu nevstrekuje ani volnobezne palivo. Tak ide prakticky za 0.
Zobraziť komentár 23.06.2010 - 22:27:40
00
cau a nemas potom problem pri jazde do kopca, ked mas take otacky? mne otec stale huci, ze 50ka to je tak na 3ke, maximalne 4ke
Zobraziť komentár 23.06.2010 - 22:32:19
00
No ved pisem ze pri rozbehu su prevody inaksie. Ved iba na udrzanie ked od motora skoro nic nechces tak drzis vysoky prevod. Skonci dedina tak automaticky 4 ka alebo 3 ka. Po dedinach jazdim 60. A to je 5 tke akurat. Ja nemam problem po dedine ked chcem daco obehnut smarit tam aj dvojec a potocit to na 7000ot. Ale naco to bude v dedine, ked chcem dlhodobo len udrzat rychlost? Skus si to rozbehnut sa na 60 a vrazit 5 tku. Potom iba trosku plynu.
Zobraziť komentár 23.06.2010 - 22:39:08
00
...ale len v pripade ze nejazdis na naftaku...
Zobraziť komentár 23.06.2010 - 22:42:59
00
da sa aj na naftaku 65km 5Tka a od 80ky 6tka :) pokial sa nechces rychlo rozbiehat alebo nejdes do neakeho brutal kopca ;)
Zobraziť komentár 23.06.2010 - 22:49:35
00
pri akych otackach preboha?? :tmi: 1500??
Zobraziť komentár 23.06.2010 - 22:51:07
00
No a? ved od toho motora ziaden velky vykon nepozadujes na udrzanie rychlosti. Volnobeh je na 800-900 a pri nom motor taha vlastne trenia a vsetky pumpy, alternator, klimu a tak. To ze bude trosku zo svojej sily davat do udrzania rychlsti pri 1200ot ani nespozna.
Zobraziť komentár 23.06.2010 - 23:01:48
00
..je to naftak... nie benzin... je tam par rozdielov.. Hovori ti nieco tzv. ´´dvojhmota´´(dvojhmotovy zotrvacnik) ? ten ma velmi rad nizke otacky ... + zanasanie turba spalinami atd... proste je vseobecne zname ze naftaky nemaju radi podtacanie...
Zobraziť komentár 23.06.2010 - 23:05:11
00
:tmi:
ako písal Baroon,riaďte sa podľa krivky krútiaceho momentu...

Zaradit co najvysssi prevod 5 a kludne to nechat na tych 1000-1100ot.

neviem či som dobre porozumel,to plachtíš napr. po meste na 5ke a 1000 otáčok? |(
Zobraziť komentár 24.06.2010 - 07:08:12
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu
keyboard_arrow_up