Som skutocne rad, ze SLSP ma stale rovnako perfektny zakaznicky
servis ako ked som od nich pred dvoma rokmi odchadzal. Vzdy znovu a znovu ma utvrdzuju, ze som urobil spravne. A co je hlavne - buduju si dobre meno aj tym, ze si vzdy vedia priznat chybu a napravit ju bez toho, aby zatazovali klienta.

Pre objasnenie - minuly rok som rusil jeden terminak a v novembri a aj teraz v januari mi prisiel vypis s nulovym stavom. Samozrejme ten vypis musi banka vytlacit, zaobalkovat, podat na poste, zaplatit postovne a posta mi ho musi dorucit atd. Cize zbytocne plytvanie (ked uz nicim inym, tak papierom cize vlastne stromami, casom ludi, ktori to musia zabezpecit a v nemalej miere aj energiami). Volal som teda na SporoTel a tam mi povedali, ze oni stav terminaku skontrolovat nevedia a nech idem na pobocku kde som ten ucet zakladal. Nato som ja povedal, ze je moja dobra vola ze im volam a nech si to daju do poriadku. Namiesto toho, aby pracovnicka SporoTelu aspon skusila prevziat zodpovednost, zistila info a zavolala mi spät, tak mi odporucila zavolat na tu pobocku (aby som tam teda nemusel chodit) a dokonca mi aj poskytla cislo (to uz je asi brane ako +). Nasledne som zavolal na pobocku a po vysvetleni situacie mi pracovnicka na pobocke opät odporucila, ze musim prist osobne. Opät som jej vysvetlil, ze je v prvom rade v ich zaujme ten ucet zrusit a nemam cas. Odporucila mi poslat e-mail na predpokladam veducu pobocky a ze ked to ta odsuhlasi, tak ten ucet zrusia na zaklade e-mailu. Tak som teda napisal e-mail asi veducej pobocky a tu je vysledok. Citajte zdola nahor, klasicka mailova komunikacia.
--------------------------------------------------------------------------------
From: Jezus
Sent: 9. januára 2009 13:17
To: veduca pobocky SLSP
Subject: RE: zrusenie terminovaneho uctu s nulovym zostatkom
Dobry den.
Dakujem za odpoved. Ak budem mat niekedy nahodou cas a cestu okolo, tak sa zastavim...
S pozdravom
Jezus
--------------------------------------------------------------------------------
From: veduca pobocky SLSP
Sent: 9. januára 2009 12:04
To: Jezus
Subject: FW: zrusenie terminovaneho uctu s nulovym zostatkom
Dobrý deň, p. Jezus,
termínovaný účet je stále živý.
Je možné ho zrušiť ak prídete na pobočku a podpíšete dohodu o zrušení účtu. Inak sa účet bude ďalej evidovať a budú Vám chodiť výpisy.
Môžete sa na mňa obrátiť a telefonocky prípadne mailom si dohodnúť termín stretnutia.
Ďakujem.
pracovnicka poverena vybavenim
Poradca
--------------------------------------------------------------------------------
From: Jezus
Sent: Wednesday, January 07, 2009 5:58 PM
To: veduca pobocky SLSP
Subject: zrusenie terminovaneho uctu s nulovym zostatkom
Dobry den pani XY,
obraciam sa na Vas na zaklade telefonickeho odporucenia Vasej pracovnicky.
Konkretne ide o to, ze som 9. jula 2008 rusil vo vasej pobocke terminovany ucet c. xxxxxxxxxx / 0900 vedeny na moje meno (peniaze sa prevadzali na druhy terminovany ucet zalozeny v ten isty den na tej istej pobocke). Pravdepodobne technickou chybou vasho systemu alebo chybou vasej pracovnicky sa povodny terminovany ucet nezrusil a koncom novembra 2008 ste mi nasledne poslali vypis, ktory neobsahoval ziadne transakcie, len informaciu o stave uctu (nulovy stav). Samozrejme, ze dovtedy som bol v dojme, ze ucet je uz davno zruseny, nakolko som ho rusil v juli. Kedze vasej banke budu vznikat zasielanim dalsich vypisov v buducnosti zbytocne naklady, chcem Vas touto cestou poprosit o zrusenie tohto uctu vynimocne na zaklade mojej e-mailovej ziadosti (nie som si vedomy ziadneho pochybenia z mojej strany a nemam cas sa fyzicky opät presuvat na pobocku podpisovat znovu ziadost o zrusenie).
Za pochopenie a kladne vybavenie mojej ziadosti vopred dakujem.
S pozdravom
Jezus
P.S. Prosim potvrdte mi, ci ste moj e-mail obdrzali. Dakujem.
--------------------------------------------------------------------------------
Toto uz nie je email: Na zaver len doplnim, ze ma velmi pobavilo hlavne to, ze som si dopisoval s asi veducou pobocky a ona pokojne preposlala odpoved zo svojej adresy (vo svojom mene) ale podpisanu poverenou pracovnickou. A to uz ani nehovorim, ze som stastny, ze maju spravne nastavene kodovanie v systemoch, lebo mi odpisali s diakritikou a pri zlom kodovani sa z toho mohla stat necitatelna hatlanina (evidentne im nic nehovoria standardy pre e-mailovu komunikaciu - plain text, ziadna diakritika).