ved raz vyskusali spravit bus pruh od Noveho mosta po SAVku, a vieme ako to dopadlo
Bratislava nema na to priestor, aby robila exkluzivne bus pruhy vo vacsej miere. Treba metro, alebo aspon tie elektricky poriadne spravit. Aby nesli vsetky len 3 smermi (dubravka, raca, ruzinov), ale aby tieto smery boli aj prepojene, nech clovek z Race sa nemusi trepat na Trnavske myto aby sa dostal do Ruzinova
Siet elektriciek v novom meste je tiez uplne katastrofalna, nic nie je prepojene a clovek sa musi drbat vzdy na Trnavske aby sa niekam dostal...
tak ono presun ludí z áut do busov sa neudeje za mesiac dva.. takže BUS pruhy sú na dlhšiu dobu a hlavne na druhej strane, keď ostanú busy a ich komfort tam kde sú tak ich rýchly pruh nevyrieši skoro nič..
ved raz vyskusali spravit bus pruh od Noveho mosta po SAVku, a vieme ako to dopadlo Bratislava nema na to priestor, aby robila exkluzivne bus pruhy vo vacsej miere.
Nespravny pohlad... Bratislava ma priestor na bus pruhy. Nema priestor na tolko aut.
Bratislava uz nema priestor na nic... vsetko sa snazili napchat na jednu kopu a tak to teraz dopadlo... infrastruktura je v srackach... nehody kazdych 10 minut... je to dobre vsetko jedine na dvihnutie tlaku... aj to parkovanie... miesto parkovacieho domu radsej zacnu spoplatnovat parkovanie kdekolvek, na ceste, na chodniku, na strome... uplne na hlavu je to tam...
Ako cyklista uprednostnim bezpecne a dobre cesty. Cykochodniky su pre kocikarov, korculiarov, psickarov, deti a rodiny. No a aj pre prelievanie, samozrejme.
Efektivne a lacne riesenie je prerobit stvorprudovu cestu na 2+2Bus. Autam obmedzis priestor a zrychlis autobusy. Tym, ze auta maju 1/2 priepustnost cesty vychadza bus omnoho efektivnejsie ako auto=viac ludi v buse.
Treba riesit aj to v akom stave ju sucastna mhd.
Nie je len riesenim umelo znevyhodnovat druhu skupinu co chodia autami (dane, poplatky..)
Radsej by mhd mala ponuknut nieco viac, napr castejsie spoje, lacnejsie cestovne.
Pocas studentskych cias som sa toho vela nacestoval. Napr klasika 39/31 vkuse plne, chapem ze studenti...ale je to dovod aby tam boli ludia nasackovani ako sardinky? Neraz sa stalo ze jednoducho polka ludi na zastavke sa do busu nevoslo.
A boli to nielen tieto busy ale aj elektricky...
Na zaciatok by kludne stacilo ak by ludia chodili v aute dvaja traja anie po jednom ako teraz.
Dalej keby sa trosku naucili viac jazdit, predvidat, nespat za volantom a neesemeskovat, tym by sa to tiez riadne zrychlilo, kedze s tym suvisia dopravne nehody a plynulost premavky.
Plus dostelovat kopu nezosynchronizovanych semaforov...
dnes som akurat zistil, ze ak chcete na dvojprudovej ceste odbocit dolava - nestaci ist v strede laveho pruhu, ale na lavej strane tohoto pruhu, aby vas nejaku ***** vodic neprehliadol (aj ked je ten lavy pruh iba odbocovaci - nie je mozne ist rovno)
skusenost zo ZA - vodic mal domace ECV
Ja už dávno. A je to na cestách stále horšie. Včera som odbočoval vľavo. Samozrejme som sa najskôr obzrel, "či môžem", zdvihol som ľavú ruku...pomaly odbočujem a zrazu tesne okolo mňa debilko na bielom audi odbočoval vpravo. ...veď to stihol, nie???
Alebo - idem pomaly za trolejbusom a popri mne s dobrým odstupom auto. Akonáhle prišiel vedľa mňa, tak ma pritlačil ku obrubníku, veď akože ma už predbehol. Zvoním a pritlačím sa ku trolejbusu pred nami bližšie, aby ma ten pako videl. Následne odbočil... A nahradil ho ďalší, čo prišiel na moju úroveň a opäť ma pritlačil ku obrubníku. Asi som neviditeľný. Čo by nebolo zlé, mohol by som zadarmo nakupovať
neboj čítal som celé.. to bolo na PhilJa..
ale keď si predstavím tú postupnosť, ako by proste pol mesta odstavili aby tam vymalovali BUS pruhy to by ešte len bola katastrofa v doprave
no ved pol mesta uz chceli odstavit napr spoplatnenim parkovania v petrzke
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Bratislava nema na to priestor, aby robila exkluzivne bus pruhy vo vacsej miere. Treba metro, alebo aspon tie elektricky poriadne spravit. Aby nesli vsetky len 3 smermi (dubravka, raca, ruzinov), ale aby tieto smery boli aj prepojene, nech clovek z Race sa nemusi trepat na Trnavske myto aby sa dostal do Ruzinova
Siet elektriciek v novom meste je tiez uplne katastrofalna, nic nie je prepojene a clovek sa musi drbat vzdy na Trnavske aby sa niekam dostal...
Nespravny pohlad... Bratislava ma priestor na bus pruhy. Nema priestor na tolko aut.
nepisem o cyklokoridoroch
hej, ak by sa mali budovať ako doteraz od nikial nikam
ale no ...
bezpecne su iba cesty bez aut ...
kolko chodcov zarvalo preto, ze auto vyliezlo na chodnik ...
Nie je len riesenim umelo znevyhodnovat druhu skupinu co chodia autami (dane, poplatky..)
Radsej by mhd mala ponuknut nieco viac, napr castejsie spoje, lacnejsie cestovne.
Pocas studentskych cias som sa toho vela nacestoval. Napr klasika 39/31 vkuse plne, chapem ze studenti...ale je to dovod aby tam boli ludia nasackovani ako sardinky? Neraz sa stalo ze jednoducho polka ludi na zastavke sa do busu nevoslo.
A boli to nielen tieto busy ale aj elektricky...
Na zaciatok by kludne stacilo ak by ludia chodili v aute dvaja traja anie po jednom ako teraz.
Dalej keby sa trosku naucili viac jazdit, predvidat, nespat za volantom a neesemeskovat, tym by sa to tiez riadne zrychlilo, kedze s tym suvisia dopravne nehody a plynulost premavky.
Plus dostelovat kopu nezosynchronizovanych semaforov...
To si snáď nenapísal pri zdravom rozume...Ako sa jeden človek môže tlačiť v aute?
skusenost zo ZA - vodic mal domace ECV
Ja už dávno. A je to na cestách stále horšie. Včera som odbočoval vľavo. Samozrejme som sa najskôr obzrel, "či môžem", zdvihol som ľavú ruku...pomaly odbočujem a zrazu tesne okolo mňa debilko na bielom audi odbočoval vpravo. ...veď to stihol, nie???
Alebo - idem pomaly za trolejbusom a popri mne s dobrým odstupom auto. Akonáhle prišiel vedľa mňa, tak ma pritlačil ku obrubníku, veď akože ma už predbehol. Zvoním a pritlačím sa ku trolejbusu pred nami bližšie, aby ma ten pako videl. Následne odbočil... A nahradil ho ďalší, čo prišiel na moju úroveň a opäť ma pritlačil ku obrubníku. Asi som neviditeľný. Čo by nebolo zlé, mohol by som zadarmo nakupovať
Brutálne si ma rozosmial...
ale keď si predstavím tú postupnosť, ako by proste pol mesta odstavili aby tam vymalovali BUS pruhy to by ešte len bola katastrofa v doprave
no ved pol mesta uz chceli odstavit napr spoplatnenim parkovania v petrzke
Ale ano, len som to zle napisal.