Kategórie
Bike-techBezdušové systémy - MTB # MTB # plášte # bezdušové plášte # poradenstvo # kompatibilita # defekt # tmel # technické otázky
zaujimaju ma hlavne vyhody a nevyhody UST vs DT swiss riesenia (ale kludne tu rozoberajte aj ine)
takze, ak vsetko dobre chapem...
UST = UST rafik + UST plast + UST ventil
DT = DT rafik + DT tubelesskit + normalny plast*
chapem dobre?
* - k tomu dt tubeless kitu pisu ze len UST plaste ale niekde som tu cital ze aj normalne.. nedefektuje to potom velmi?
+ v DT kite je nejaky maglajz co plast pri defekte lepi, je nieco podobne aj pri UST alebo to tam netreba kvoli hrubke plastov? (a aku uspesnost ma ten maglajz ?
discuss...
posledný komentár: 29. 4. 2013 o 7:41
posledný komentár: 31. 5. 2012 o 21:13
Akcia -22% Stan’s NoTubes bezdušová páska do ráfika, 54.86 m
od 44,99 €
-22%
MOC 57,99 €
Weldtite MTB CONVERSION tesniaca páska na bezduš. ráfiky, 24 mm x 10 m
11,29 €
MOC 11,99 €
-18% Maxxis Dissector 27.5x2.40" WT EXO+ 3C MaxxTerra plášť, TR, kevlar
45,99 €
-18%
MOC 85,99 €
Výpredaj -15% Continental Trail King 27.5"x2.2 ProTection plášť, TR, kevlar
39,99 €
-15%
MOC 49,17 €
Akcia -21% Pirelli Scorpion™ Enduro S 27.5x2.6" HardWALL SmartGRIP Gravity plášť, TLR, kevlar
58,99 €
-21%
MOC 109 €
savings Maxxis Minion DHR II 27.5x2.40" WT 3C MaxxGrip EXO plášť, TR, kevlar
54,90 €
savings
MOC 78,99 €
-17% Maxxis High Roller II 27.5x2.40" DH 3C MaxxGrip plášť, TR, kevlar
49,90 €
-17%
MOC 89,99 €
-13% Continental Cross King 27.5x2.2" ProTection plášť, TLR, kevlar
51,99 €
-13%
MOC 74,99 €
-14% Schwalbe Nobby Nic 27.5x2.25" Performance Addix plášť, TLR, kevlar
29,99 €
-14%
MOC 34,90 €
Akcia -23% Pirelli Scorpion™ Enduro R 27.5x2.4" HardWALL plášť, TLR, kevlar
57,99 €
-23%
MOC 83,99 €
Výpredaj -17% Vittoria Mazza Trail 27.5x2.4" 4C G2.0 plášť, TLR, kevlar, anthracite
49,99 €
-17%
MOC 59,99 €
Akcia -21% Pirelli Scorpion™ Race DH M 27.5x2.5" DualWALL+, SmartEVO DH plášť, TLR, kevlar
66,99 €
-21%
MOC 96,99 €
-9% WTB Breakout 27.5x2.3" Tough Fast Rolling plášť, TCS, kevlar
49,99 €
-9%
MOC 54,90 €
@fabko viem, ze nie su, podla vzoru www.bicyclerollingresistance.com som to ale skusil.
Ale však vyskúšaj keď už si začal a uvidíš sám. Odporúčam však na všetky výjazdy nosiť dušu, pumpu, latexové rukavice a papierové vreckovky. daj potom vedieť keď ťa to prestane baviť
Zrovna včera som nahadzovala. Všetko prebehlo hladko v domácich podmienkach. Ráf Duke LuckyJack carbon, mlieko notubes, páska WTB, ventil Duke Alu. Plášť išiel na ráfik celkom natesno a tak som neváhala a po nahodení jednej patky som naliala do plášťa mlieko. Nahodila aj druhú patku a ešte raz som patky prebehla spongiou s hustým jarovým roztokom. Na prvé fúknutie pumpou Topeak Blow Joe sa plášť chytil a začal naskakovať na patky. Vďaka navlhčeným patkám ráfku a plášťa už pri tlaku necelých 2,5bar patky po celom obvode za hlasného puknutia zaskočili. Rýchle zatočenie kolesom a kontrola ukázala, že plášť je nasadený rovno. Steny Burta SS neprepustili ani kvapku mileka. Nikde ani stopa. Ešte som ponatriasala koleso z každej strany kúsok po kúsku po celom obvode, aby sa mlieko dostalo na patky a steny plášťa. Všetko bez problémov a koleso drží vysoký tlak až do dnešného rána.
Večer po práci ho chcem ísť trochu prebehnúť a zajtra jazdiť na Šele. Vpredu zostane osvedčený Racing Ralph, ktorý mi zatiaľ vyhovuje ako vodiaci plášť.
Súčasný Rocket Ron nejazdím. Skúšala som ho kedysi na Sparkovi v rozmere 27,5" a vôbec mi nesadol. Pre mňa zbytočne vysoký dezén mi pripadal, že odskakuje v zákrutách. Chvíľu som laborovala s tlakom, ale potom som to vzdala. Vzadu v blate by som ho uživila, ale na to koľko blatových pretekov jazdím mi stačí aj Racing Ralph alebo Maxxis Ikon.Oproti starému viac otvorenému dezénu Rocket Rona, ktorý som kedysi jazdila na 26" je tento nový pre mňa sklamanie.
Potrebujem niečo jazdivejšie, čo prežije nejaký ten krátky zjazd aj po makadame
Ten RaR si jazdil verziu Lite skin alebo Snake skin?
Ja som asi dva mesiace pouzival conti x-king race sport. Jeden plast drzal perfekt, druhy do rana vyfucal. Vymenil som za Maxxis Ikon exo TR, tie maju aj bocnu ochranu proti prerazeniu a prerezaniu (u Conti je to Protection). Tie Maxxisi drzia perfektne tlak, aj stopu za sucha. Aj vaha je v podstate dost slusna, cca 640 g. Mozem odporucit...ak budes uvazovat nad vymenou za nove.
Pár strán dozadu si môžeš prečítať môj problém s X-Kingom.
Ja som ho zhodil, striekačkou vytiahol mlieko (bolo prakticky nové) a ráfik aj plášť som celý vyumýval jarovou vodou a potom osprchoval. Utrel som to celé do sucha a odmastil aj ráfik aj plášť (celý). Potom som nahodil, nalial tmel, nafúkal na 3.5-4 bary, potriasol a nechal ležať na boku (polož ho na vedro napr.) z každej strany asi po cca hodine - zatiaľ drží.
Latexom som mal podobne skusenoSti pri rôznych plastoch