Viem, ze tu ma kazdy dvojkolesovaho milacika, no chcela som sa opytat, ci mate aj stvorkolesoveho, s ktorym ste nadmieru spokojni a na druhej strane, aky typ neodporucate ci uz z vlastnej alebo cudzej skusenosti.
mondea su auta ktorych cena pada azda najrychlejsie zo vsetkych nemeckych aut.
he?
to vies no... "chybicka se vloudila..." a mozno aj nie
Myslim, ze nie je podstatne kde sa auto fyzicky montuje....
Ford je vyvijany v Nemecku, zcasti v Anglicku....
podla tejto logiky by VW Touareg mal byt slovenskym autom ???
taq teda a Porsche Cayene tiez ale ne. inak, Ford je USA...
no Ford ako znacka sice moze pochadzat z USA, ale europske Fordy
nemaju nic spolocne s modelmi vyrabanymi a predavanymi v amerike,
tam su uplne ine poziadavky, normy, standardy na autaa ako u nas v Europe
ved uz len to ze jazdia na 80oktanovy benzin....
co sa Porsche Cayenne tyka, je to auto na 90percent zmontovane na slovensku z komponentov z celej Europy, takze tazko povedat ale
mne sa hodi ze made in EU...
no my sme sa tu vsetci podla mna rozpravali, ze kde automobilka sidli, nie kde sa konkretny tyo auta vyraba. takze neviem co tu furt riesis... to s Porsche Cayene viem, prave preto som to tam napisal... a europske a americke auta som tiez vobec neporovnaval... tie ich nezmysli na kolesach niektore... teda vacsina...
pocul a videl som ludi nadavat na Renaulty, na VW, na Mercedesy, proste zalezi to hlavne na tom, ako sa k tomu clovek sprava... povedzme studene starty a pod. iste, existuju aj rozne rebricky spolahlivosti. Toyota je napr pravidelne v popredi, ale aj ked nejakej Corolle budes vzdy a hlavne zime hned po nastartovani nakladat, odvdaci sa ti za chvilu za to, to si bud isty. znami mal Renaulta, dokonca 19-ku, a chodil len na vymeny oleja, opotrebovane dielce a pod. nic neobvikle. momentalne mam velmi blizko k Meganu II, jeden a pol rocny a najvycsia zavada bola vymena vypalenej ziarovky...
A na znak zmierenia Ta pozyvam k nam, kludne pridi na kavu a mozes sa odviezt sa na com len chces
no ja by som sa tiez nechal pozvat... za mostami, vsak ze? minule leto som tam u vas bol trikrat a nakoniec som tu brigadu ani nedostal... no co uz. takze nabuduce vybavis, jo?
hrdzavie aj focus, ktory nebol burany, je to o nich znama vec, tie prve rocniky proste hrdzaveli na podbehov, to iste plati aj o honde accord (tato nova pred faceliftom)
o nejkom hrdzaveni Focusov som fakt este vobec nepocul. hm... ani v clanku v jednom nemenovanom slovenskom casaku o tuningu (tusim je az jeden...) nie je o tom ani zmienky... oni to tam zvyknu pisat. teraz fakt nevim.
hrdzaveju v spodnych lemoch dveri...dovodom kupodivu nie je chyba pozinku ale odvodnovacie kanaliky su prilis male, staci ich raz za tri mesiace precistit sparatkom a hrdza nebude
odskusane - funguje
P.S. co sa prevodoviek tyka plati zas to iste o Focuse aj o Mondeu,
naftove verzie maju problemy so zivotnostou 2-hmotoveho zotrvacnika a spojkovych tesneni, zakerne je na tom to, ze sa to zacne prejavovat az ked je fakt uz neskoro, a sice trhanim pri pohynani a pri pustani spojky... ked sa to vcas neodhali, motor kvoli tomu rozbije prevodovku (stalo sa znamemu) a to su potom investicie radovo v 10tkach tisic. Ti co mate naftove motory, dajte si to cheknut v servise hlavne ak mate medzi
120 a 160tis. km a nemali ste to este menene
toto su ine grify uz ja zas mam take vesele prihody s nasim autom. ono ked sa medzi dverami a prahmi zachyti voda a v zime to zamrzne, tak predne dvere nejdu otvorit, spravidla vodicove ale ked sa tam bachne nejake WD40 alebo silikonovy olej je to fajn. zaujimave je, ze zadne sa daju otvorit vzdy. to je potom na nejakom odlahlom mieste srandy kopec, ta gymnastika
Ja chcem prave teraz kupit nejake ojazdene, do finale sa dostali Opel Astra a Seat Ibiza, ale ked mam vozit aj bike, tak asi kupim Audi A4 Avant.
Riesenim pre bikera je aj mensie auto so stresnym nosicom, co vy na to?
Ja chcem prave teraz kupit nejake ojazdene, do finale sa dostali Opel Astra a Seat Ibiza, ale ked mam vozit aj bike, tak asi kupim Audi A4 Avant.
Riesenim pre bikera je aj mensie auto so stresnym nosicom, co vy na to?
tu Audinu planujes aj poistit ?
Astra, ibiza a A4 avant ? aky je budget ? planujes kupit na SK ?
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
he?
to vies no...
Myslim, ze nie je podstatne kde sa auto fyzicky montuje....
Ford je vyvijany v Nemecku, zcasti v Anglicku....
podla tejto logiky by VW Touareg mal byt slovenskym autom ???
taq teda a Porsche Cayene tiez
no Ford ako znacka sice moze pochadzat z USA, ale europske Fordy
nemaju nic spolocne s modelmi vyrabanymi a predavanymi v amerike,
tam su uplne ine poziadavky, normy, standardy na autaa ako u nas v Europe
ved uz len to ze jazdia na 80oktanovy benzin....
co sa Porsche Cayenne tyka, je to auto na 90percent zmontovane na slovensku z komponentov z celej Europy, takze tazko povedat ale
mne sa hodi ze made in EU...
no my sme sa tu vsetci podla mna rozpravali, ze kde automobilka sidli, nie kde sa konkretny tyo auta vyraba. takze neviem co tu furt riesis... to s Porsche Cayene viem, prave preto som to tam napisal... a europske a americke auta som tiez vobec neporovnaval... tie ich nezmysli na kolesach niektore... teda vacsina...
[malicky OT]: saldi je zena [/OT]
wuf! to sa veeelmi ospravedlnujem... tato moznost mi nejak nenapadla
pocul a videl som ludi nadavat na Renaulty, na VW, na Mercedesy, proste zalezi to hlavne na tom, ako sa k tomu clovek sprava... povedzme studene starty a pod. iste, existuju aj rozne rebricky spolahlivosti. Toyota je napr pravidelne v popredi, ale aj ked nejakej Corolle budes vzdy a hlavne zime hned po nastartovani nakladat, odvdaci sa ti za chvilu za to, to si bud isty. znami mal Renaulta, dokonca 19-ku, a chodil len na vymeny oleja, opotrebovane dielce a pod. nic neobvikle. momentalne mam velmi blizko k Meganu II, jeden a pol rocny a najvycsia zavada bola vymena vypalenej ziarovky...
no ja by som sa tiez nechal pozvat...
hrdzaviet moze jedine preto, lebo je to nejaka zlatanina po buracke. skor som sem-tam zachytil, ze sa mozu vyskytnut jemne problemy s radenim.
hrdzaveju v spodnych lemoch dveri...dovodom kupodivu nie je chyba pozinku ale odvodnovacie kanaliky su prilis male, staci ich raz za tri mesiace precistit sparatkom a hrdza nebude
odskusane - funguje
P.S. co sa prevodoviek tyka plati zas to iste o Focuse aj o Mondeu,
naftove verzie maju problemy so zivotnostou 2-hmotoveho zotrvacnika a spojkovych tesneni, zakerne je na tom to, ze sa to zacne prejavovat az ked je fakt uz neskoro, a sice trhanim pri pohynani a pri pustani spojky... ked sa to vcas neodhali, motor kvoli tomu rozbije prevodovku (stalo sa znamemu) a to su potom investicie radovo v 10tkach tisic. Ti co mate naftove motory, dajte si to cheknut v servise hlavne ak mate medzi
120 a 160tis. km a nemali ste to este menene
to je mozno pravda ale zbytocne drahe podla mna
Riesenim pre bikera je aj mensie auto so stresnym nosicom, co vy na to?
Riesenim pre bikera je aj mensie auto so stresnym nosicom, co vy na to?
tu Audinu planujes aj poistit ?
Astra, ibiza a A4 avant ? aky je budget ? planujes kupit na SK ?
Tomuto autu sa skratene hovori dvadsatminutovka...
Nechas ho dvadsat minut bez dozoru a uz ho nikdy neuvidis