RTM s príplatkom za značku, pre niekoho predražené a kúpi z Nemecka o polovicu ľahší no name. Pre iného klenot.
Z prepregu sa robia biky z dvoch polovíc, RTM to dokáže z jedného kusa. Eliminované riziko zlého spoja, na úkor váhy...aj keď v konečnom dôsledku dôležitá je konečná váha pojazdného biku.
Hehe, ja som skusal wladixa, ci daval pozor pri debate .. ale ked uz o tom pises, tak realne ma teraz vlastne zaujima, ako a z coho robil prve karbonove fully Specialized (Epic). Asi to robia stale tak, ale pamatam si akorat, ked s tym prichadzali.
takze dnes sme sa zatial naucili
1. kusova vyroba je lacnejsia ako seriova
2. ax-lightness je nemecky noname
3. z prepregu sa robia biky z dvoch polovic
Hehe, ja som skusal wladixa, ci daval pozor pri debate .. ale ked uz o tom pises, tak realne ma teraz vlastne zaujima, ako a z coho robil prve karbonove fully Specialized (Epic). Asi to robia stale tak, ale pamatam si akorat, ked s tym prichadzali.
Viem, ze mam RTM, viem ze mi to hovno hovori, viem ze ten ram ma daleko k najlahsim, viem ze ani zdaleka nestal 4k a viem ze je uzasny. Este nejake otazky?
takze dnes sme sa zatial naucili
1. kusova vyroba je lacnejsia ako seriova
Bavili sme sa v rovine tých značiek, ktoré sme spomínali - Ax-lightness, ak by vyrábal technológiou ako vyrába, v množstvách ako vyrába TIME, boli by jednoznačne drahšie, viac času pri výrobe=viac peňazí za výrobok, nie? Možno sa mýlim, no s prepregom mám skúsenosti a nie je to celkom jednoduché...ty máš s ním aké skúsenosti, prosím? 2. ax-lightness je nemecky noname
Možno sa na tom smeješ, ale ak sa opýtam hociktorého bikera v mojom okolí, z nemeckých bikov vymenuje akurát tak Giant, Ghost ak sa opýtam, na niečo "špeci" tak Canyon. Preto píšem o no name. A no name aj v porovnaní z TIME. Oprav ma ak sa mýlim. 3. z prepregu sa robia biky z dvoch polovic
keďže to nazývaš nezmyslom, nebudem sa s tebou o tom ani baviť, Prosím pozri si video v odkaze, z výroby TREK.
Kľudne si to posuň na 4:42 a pozeraj nasledujúcu minútu až minútu a pol. Trek carbon bicycles - the manufacturingOtvoriť v novom oknethumb_up1thumb_down
A ešte jedna vec....keďže sa rád naučím nové veci. A aby si nepovedal, že ti krivdím, dajú sa robiť rámy aj spôsobom, že sa obaluje polystirénové jadro prepregom. Pri RTM sa používajú zošívané rukávy, čo eliminuje akýkoľvek preklad tkaniny- obalovanie prepregom viď na videu od Mondraker Summum Carbon Manufacturing ProcessOtvoriť v novom oknethumb_up0thumb_down
Týmto by som tento šialený offtopic rád ukončil, pretože ako som písal, kto pochopiť nechce, nepochopí.
no ja mam Ghost zafixovany ako malu garazovu firmu... asi vdaka tomu ich webu z 90tych rokov co mali este donedavna... urcite ma u mna mensi "cveng" ako Canyon alebo Cube - nie uplne na urovni Rose, ale daleko to od toho nema
podla mna to tu dnes bolo zaujimave, vela som sa dozvedel a Jezus by to mohol kludne presunut do osobitnej temy, kde mozete pokracovat a nech sa pridaju aj ostatni ludia, co nieco o karbone vedia.
ja napriklad totiz o tom neviem nic, rad by som sa tam aj spytal do akej velkej miery ovplyvnuje cenu karbonu(prepregu) letecky priemysel, ze ci aj kvoli nemu je karbon taky drahy, pretoze je ho nedostatok? kedze vacsia cast produkcie smeruje prave tam?
a tiez by ma dalej zaujimalo, odkial ziskava ddemo tolko suroviny, ze si z toho sam stavia ramy.
To je jasné že z prepreg sa robí z dvoch polovíc normálne je to tak že jednu polku robí jeden človek ak sa to teda ukladá ručné a druhú druhý človek potom sa to spaja.
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
RTM s príplatkom za značku, pre niekoho predražené a kúpi z Nemecka o polovicu ľahší no name. Pre iného klenot.
Z prepregu sa robia biky z dvoch polovíc, RTM to dokáže z jedného kusa. Eliminované riziko zlého spoja, na úkor váhy...aj keď v konečnom dôsledku dôležitá je konečná váha pojazdného biku.
1. kusova vyroba je lacnejsia ako seriova
2. ax-lightness je nemecky noname
3. z prepregu sa robia biky z dvoch polovic
Viem, ze mam RTM, viem ze mi to hovno hovori, viem ze ten ram ma daleko k najlahsim, viem ze ani zdaleka nestal 4k a viem ze je uzasny. Este nejake otazky?
1. kusova vyroba je lacnejsia ako seriova
Bavili sme sa v rovine tých značiek, ktoré sme spomínali - Ax-lightness, ak by vyrábal technológiou ako vyrába, v množstvách ako vyrába TIME, boli by jednoznačne drahšie, viac času pri výrobe=viac peňazí za výrobok, nie? Možno sa mýlim, no s prepregom mám skúsenosti a nie je to celkom jednoduché...ty máš s ním aké skúsenosti, prosím?
2. ax-lightness je nemecky noname
Možno sa na tom smeješ, ale ak sa opýtam hociktorého bikera v mojom okolí, z nemeckých bikov vymenuje akurát tak Giant, Ghost ak sa opýtam, na niečo "špeci" tak Canyon. Preto píšem o no name. A no name aj v porovnaní z TIME. Oprav ma ak sa mýlim.
3. z prepregu sa robia biky z dvoch polovic
keďže to nazývaš nezmyslom, nebudem sa s tebou o tom ani baviť, Prosím pozri si video v odkaze, z výroby TREK.
Kľudne si to posuň na 4:42 a pozeraj nasledujúcu minútu až minútu a pol.
Trek carbon bicycles - the manufacturingOtvoriť v novom okne thumb_up1thumb_down
A ešte jedna vec....keďže sa rád naučím nové veci. A aby si nepovedal, že ti krivdím, dajú sa robiť rámy aj spôsobom, že sa obaluje polystirénové jadro prepregom. Pri RTM sa používajú zošívané rukávy, čo eliminuje akýkoľvek preklad tkaniny- obalovanie prepregom viď na videu od Mondraker
Summum Carbon Manufacturing ProcessOtvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down
Týmto by som tento šialený offtopic rád ukončil, pretože ako som písal, kto pochopiť nechce, nepochopí.
Ďakujem marecej veľkú lekciu si mi dal dnes.
ďalším bullshitom je že giant je nemecká značka
nemeckou značkou je cube
ja napriklad totiz o tom neviem nic, rad by som sa tam aj spytal do akej velkej miery ovplyvnuje cenu karbonu(prepregu) letecky priemysel, ze ci aj kvoli nemu je karbon taky drahy, pretoze je ho nedostatok? kedze vacsia cast produkcie smeruje prave tam?
a tiez by ma dalej zaujimalo, odkial ziskava ddemo tolko suroviny, ze si z toho sam stavia ramy.