Kategórie
Bike-techsranda je ze povodnu sedlovku EASTON hlinikovu som uz stihol predat
-30% SCOTT Duncan SL sedlovka, Ø-31.6 mm, 400 mm, offset 10 mm
154,99 €
-30%
MOC 219,90 €
-30% Specialized S-Works Pave SL sedlovka, 380 mm, offset 20 mm
168 €
-30%
MOC 239,90 €
-23% Syncros Duncan sedlovka, Ø-31.6 mm / 400 mm, offset 15 mm
26,99 €
-23%
MOC 34,99 €
-30% SCOTT Duncan SL sedlovka, Ø-27.5 mm, 400 mm, offset 25 mm
154,99 €
-30%
MOC 219,90 €
Kedže sa však bavíme o fejkoch tak bezpečnosť je iba jeden aspekt problému. Ten druhý je morálny. Kupuješ a používaš produkt, ktorý bol nelegálne okopírovaný za účelom zisku. Niečo kúpa kradnutého bajku, alebo komponentov.
Kristina veď preto som dával len 99%
čo sa týka morálneho problému.... vtedy som bol chudobný študent....a také veci neriešil....teraz som chudobný pracujúci..a navyše fotograf.... a trošku som prehodnotil pohlad na to keď niekto nieje ochotný zaplatiť za tvoju prácu a radšej sa to snaží všelijako *****....a na tomto bajku nieje fejkové nič
Ale hovorim pri tom cim sa zivim som si rychlo uvedomil ake dolezite je z pohladu teba ako autora aby ludia platili za tvoje veci a nie sa snazili to vykseftit inac
Ako fakt, je jedno či bicykel alebo oblečenie. Napr. originál tenisky Adidas vo voči fejkovým vzhľadom úplne rovnaké, ale pri podrobnom pohľade je to 100 a 1. Alebo Diesel. A ľudia to kupujú ako blbí. To isté komponenty na bicykel. Mám na FSA? Nemám? Tak buď našporím alebo kúpim pokojne Force. Takmer všetci sa ženú za značkami a pritom značka sú oni sami
Aj toto je v istom zmysle fejk...